Srpen 16, 20178 r Jenom krátká poznámka k remote startu - je to výborná věc, teď jsme to měli v USA v Chrysleru 300C a nemůžu si to vynachválit. Nicméně - myslím, že jsem kdysi kdesi četl, že v EU to prostě není legální.
Srpen 16, 20178 r No právě, mimochodem, není to vůbec nic nového, já to kdysi měl již na konci 90tých let, také v USA ve Fordu Contour (6V 2.5, US verze Mondea), tam to bylo součástí autoalarmu, a byla paráda si na dálku nastartovat s vychlazením auta, např. někde v létě v Arizoně (nebo jinde na středozápadě), kde bývaly teploty přes 40°C běžně... Nevím, co by bránilo legalitě v příp. auta s automatem a správným propojením se zabezpečením...
Říjen 25, 20177 r A jak je to s údržbou NT, vyžaduje během roku nějakou? Během léta jsem to nechal 3x chvilku proběhnout, aby se trošku proběhlo čerpadlo a vyměnilo palivo ve vedení. Je dobré udělat ještě něco víc?
Říjen 25, 20177 r Není potřeba, servis to mimoch. hlídá. To co děláš jistě postačí, nedělám nic více, než to i v letním období párkrát pustím "na ostro". Během roku jen přepínám z letního na zimní provoz a zpět...
Říjen 28, 20177 r Zdravim Neviete ako spárovať originál ovládač? Vymenil som baterku a kontrolka bliká ako keď som ďaleko od auta.
Říjen 28, 20177 r Bliká mi to pomaly aj keď som pri aute. Keď nastavím v menu zapnutie v daný čas, tak to funguje bezchybne.
Říjen 31, 20177 r 1. Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje! 2. Odstraň si hlášku z Tapatlaku "Sent from my SM-G930F using Tapatalk" - pravidla fora to nepovolují.
Srpen 3, 20187 r Moje zkušenost s NT u OCIII FL, je velmi pozitivní na zimu. Parkuji celoročně venku a v tomto ohledu si to nemohu vynachválit. Interiér příjemně vytopený, bez nutnosti škrábání oken od námrazy a sněhu. Nicméně se přidám k názoru, že zklamaný jsem z funkce "větrání", což je v současných vedrech aktuální téma, že. A popravdě řečeno je tam trochu příjemněji, ale zase takové terno to není. Stáhnutím oken a rozjezdem v podstatě docílím rychleji vyvětrání interiéru. Nevím proč to nejde spárovat s použitím klimatizace to by byla potom pecka a byl bych maximálně spokojen, ale to je spíš řečnická otázka pro odborníka proč tomu tak není
Srpen 3, 20187 r Funkce větrání je u NT smysluplná za normálních meteorologických podmínek, a ne za současných tropickych vedrech, to je prostě fyzika. Mám NT již na třetím autě, a ani na tuto funkci si nemohu stěžovat. Dálkové spuštění klimatizace by muselo být spojeno s dálkovým startem motoru, to bohužel není z mnoha důvodů řešeno, především proto že jsme v Evropě. Toto řešení jsem měl v autě (Ford Contour) ve Státech již před 20 lety, a musím přiznat že v létě na středozápadě to byla nezbytná vychytávka [emoji106] Byla to funkce autoalarmu. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Srpen 3, 20187 r Nevíte v jakém předstihu před nastaveným časem odjezdu začíná větrat? Nedá se nakódovat, aby se nastavovala právě doba zahájení větrání? Dík
Srpen 3, 20187 r Teď úplně nerozumím... Co máš na mysli pod pojmem "nastavený čas odjezdu" ? Pokud NT ovládáš přes plánovač přímo v autě, tak přeci nastavuješ čas zapnutí topení/větrání, a to na přednastavenou dobu trvání. Stejně tak u dálkového ovládání, ať už klíčenkou nebo aplikací. Jinak opravdu v těchto extrémních vedrech větrání s NT moc účinné není, venkovní teploty jsou příliš vysoké, i když to samozřejmě odlehčí prvotnímu vychlazení po nastartování. A jinak si opět postesknu po O2FL (L&K), kde se mě subjektivně zdála celá větrací/klimatizační soustava o dost účinnější. Climatronic tam měl i dvě různé intenzity účinnosti (to nevím proč zrušili ), aniž bych musel opouštět AUTO nastavení a měnit např. ručně otáčky větráku - to mě v O3FL, stejně jako vrstvená/pokovená SunSafe skla velmi chybí... Přes ta se interiér přehříval výrazně méně (a o venkovním hluku nemluvě)
Srpen 3, 20187 r U své O III nastavuji čas odjezdu, nikoliv čas zapnutí větrání. Což mi připadá dost nešikovné. Jinak si na větrání nemůžu stěžovat. Když jdu třeba nakupovat, nechám před supermarketem auto celou dobu větrat a znát to je. Nebo při příjezdu domů nechávám ještě auto 30min. větrat, aby se vysušil výparník klimy.
Srpen 3, 20187 r @Clerfayt : Nastavení si děláš v menu kde si zadáš čas zapnutí větrání/topení, žádný předstih není. Pokud si nenastavíš natvrdo v menu tyto časy tak si to dle potřeby zapínáš/vypínáš přes dálkové ovládání, alespoň tak to dělám já. Časy a dny, které mi menu nabízí vůbec nevyužívám, páč nikdy nevím, kde kdy budu odjíždět a vše řeším operativně přes dálkové ovládání
Srpen 3, 20187 r @omicron : přesně tak. Taky mi vadí, že když už to nejde propojit s klimoškou, tak tam alespoň mohli zachovat různé stupně intenzity vetrání!
Srpen 3, 20187 r Já to ještě v O3FL nenastavoval přes plánovač, používám výhradně dálkové ovládání, takže mě tato změna unikla (u O2 a O2FL to byl určitě čas zapnutí). Předpokládám tedy, že to začne větrat o něco dříve, než kdyby se nastavoval přímo čas zahájení větrání ? S tou účinností jsem to myslel tak, že to i přesto, že to je samozřejmě znát, není použitelná tak, že bych sedl do auta a hned jel, tím myslím v těch nynějších příšerných vedrech. Mám černé auto, takže to asi bude větší problém, musím nejdříve i tak nastartovat, AC hned na maximum, a pořádně to odvětrat. Ale ano, určitě bych to bez NT nebral, to jsem se vyjádřil již mnohokrát. Upraveno Srpen 3, 20187 r od omicron
Srpen 3, 20187 r před 3 minutami, BUBUBU napsal: @omicron : přesně tak. Taky mi vadí, že když už to nejde propojit s klimoškou, tak tam alespoň mohli zachovat různé stupně intenzity vetrání! Úplně přesně si to již nepamatuji, ale právě u O2FL LK jsem mohl režim větrání před vypnutím motoru nastavit, a potom mě to NT dodrželo. Tzn., když jsem nastavil na Climatronicu nastavil např. režim ofuku skla, tak to potom aktivace NT nezměnila, a myslím, že respektovala i nastavení stupně větráku. Určitě v režimu topení...
Srpen 3, 20187 r No je to tak. Vůbec, když porovnám svoje zkušenosti OIIFL vs OIII tak v některých věcech fakt ŠA polevili, ale všechno je to byznys, kde ve výsledku je důležitý zisk vs (ne)spokojený zákazník.
Srpen 3, 20187 r Souhlas, u obou FL jsem měl jsem vždy auto v edici Laurin a Klement, a vidím neskutečné šetření na mnoha věcech.
Srpen 3, 20187 r před 32 minutami, BUBUBU napsal: @Clerfayt : Nastavení si děláš v menu kde si zadáš čas zapnutí větrání/topení, žádný předstih není. Pokud si nenastavíš natvrdo v menu tyto časy tak si to dle potřeby zapínáš/vypínáš přes dálkové ovládání, alespoň tak to dělám já. Časy a dny, které mi menu nabízí vůbec nevyužívám, páč nikdy nevím, kde kdy budu odjíždět a vše řeším operativně přes dálkové ovládání V návodu pro nastavení přes infotainment je: Doba odjezdu - den v týdnu a čas, kdy má být vozidlo připraveno k jízdě. Taky jsem to bral jako dobu zapnutí, než jsem jednou přišel k autu o 10 min. dřív než nastavená doba a NT bylo zapnuté.
Srpen 3, 20187 r To mě připadá chytřejší, než je jen holý čas zapnutí, protože předpokládám, že bude NT brát v úvahu pro výpočet času zapnutí vytápění i okolní podmínky, resp. venkovní teplotu určitě... Nicméně jak psal @BUBUBU, ani já nemám obvykle přesné časy odjezdů, proto se mě více hodí dálka, byť někdy zapomenu a zapínám to pár minut před odjezdem...
Srpen 3, 20187 r @spirito : To já bohužel nedokážu potvrdit, protože od začátku používám zapínání před dálkáč. Ale za experiment to stojí, zkusím o víkendu nastavit natvrdo v menu čas a uvidíme jak to zafunguje :-)
Srpen 3, 20187 r před 35 minutami, BUBUBU napsal: nastavit natvrdo v menu čas a uvidíme jak to zafunguje :-) Funguje to na hovno. Nastavím dobu odjezdu v 15:05, trošku se opozdím a v 15:10 už to nefouká. A ten předstih, kdy to začne foukat taky není žádná sláva.... Raději bych nastavil dobu sepnutí ventilátoru na 14:45 a dobu provozu 30 min. a bylo by.
Srpen 3, 20187 r Takto to fungovalo u všech NT u předchozích Oktávek a Superbů, to je fakt divné. Mám v zimě nastavenu dobu provozu např. na 1/2 hoďky, a tak dálkou těch půl hodiny předem to zapnu, a je to vyhovující. Ten plánovač jsem používal omezeně také jen u předchozích aut, v O3FL již nikdy... Větrání zapnu dálkou, jen když si vzpomenu, nebo vím, že tam bude peklo.
Srpen 3, 20187 r před 6 hodinami, omicron napsal: A jinak si opět postesknu po O2FL (L&K), kde se mě subjektivně zdála celá větrací/klimatizační soustava o dost účinnější. Climatronic tam měl i dvě různé intenzity účinnosti (to nevím proč zrušili ), aniž bych musel opouštět AUTO nastavení a měnit např. ručně otáčky větráku - to mě v O3FL, stejně jako vrstvená/pokovená SunSafe skla velmi chybí... A tohle není ono? Provozní režimy Automatický provoz pracuje ve třech režimech - mírný, střední, intenzivní. Nastavení jednotlivých režimů se provádí funkčním tlačítkem D » obr. 136 na straně 106. Po zapnutí automatického provozu Climatronic pracuje v naposledy zvoleném režimu. Aktuálně zvolený režim se zobrazuje na displeji infotainmentu.
Srpen 3, 20187 r Já měl na mysli fyzické tlačítko přímo na panelu Climatronicu. To o čem píšeš ty, dělá asi to samé (dokonce ve 3 krocích), je to ale volba skrytá v infotainmentu, což není příliš ergonomické, a řekl bych, že slouží spíše pro nějaké základní nastavení výkonu režimu AUTO. Tlačítkem jsem to mohl bez potíží přepínat (takřka poslepu) za jízdy (i velmi rychlé), a hned cítit odezvu klimatizace. Na tom mém Columbusovi se to, byť je moc krásný, tak snadno nedělá, a žádná haptická odezva. Prostě HW tlačítko na panelu je o něčem jiném... Ale díky za upozornění, toto mě zcela uniklo. Jinak se zapatlaným displejem Columba (denně několikrát čistím !) nemáme problémy jen my, viděl jsem test nové A8 a ….
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.