ELXEL Vloženo 16. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2017 Jenom krátká poznámka k remote startu - je to výborná věc, teď jsme to měli v USA v Chrysleru 300C a nemůžu si to vynachválit. Nicméně - myslím, že jsem kdysi kdesi četl, že v EU to prostě není legální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 16. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2017 No právě, mimochodem, není to vůbec nic nového, já to kdysi měl již na konci 90tých let, také v USA ve Fordu Contour (6V 2.5, US verze Mondea), tam to bylo součástí autoalarmu, a byla paráda si na dálku nastartovat s vychlazením auta, např. někde v létě v Arizoně (nebo jinde na středozápadě), kde bývaly teploty přes 40°C běžně... Nevím, co by bránilo legalitě v příp. auta s automatem a správným propojením se zabezpečením... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 25. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2017 A jak je to s údržbou NT, vyžaduje během roku nějakou? Během léta jsem to nechal 3x chvilku proběhnout, aby se trošku proběhlo čerpadlo a vyměnilo palivo ve vedení. Je dobré udělat ještě něco víc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 25. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2017 Není potřeba, servis to mimoch. hlídá. To co děláš jistě postačí, nedělám nic více, než to i v letním období párkrát pustím "na ostro". Během roku jen přepínám z letního na zimní provoz a zpět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
branuloo Vloženo 28. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2017 Zdravim Neviete ako spárovať originál ovládač? Vymenil som baterku a kontrolka bliká ako keď som ďaleko od auta. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
branuloo Vloženo 28. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2017 Bliká mi to pomaly aj keď som pri aute. Keď nastavím v menu zapnutie v daný čas, tak to funguje bezchybne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 1. Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje! 2. Odstraň si hlášku z Tapatlaku "Sent from my SM-G930F using Tapatalk" - pravidla fora to nepovolují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BUBUBU Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Moje zkušenost s NT u OCIII FL, je velmi pozitivní na zimu. Parkuji celoročně venku a v tomto ohledu si to nemohu vynachválit. Interiér příjemně vytopený, bez nutnosti škrábání oken od námrazy a sněhu. Nicméně se přidám k názoru, že zklamaný jsem z funkce "větrání", což je v současných vedrech aktuální téma, že. A popravdě řečeno je tam trochu příjemněji, ale zase takové terno to není. Stáhnutím oken a rozjezdem v podstatě docílím rychleji vyvětrání interiéru. Nevím proč to nejde spárovat s použitím klimatizace to by byla potom pecka a byl bych maximálně spokojen, ale to je spíš řečnická otázka pro odborníka proč tomu tak není 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Funkce větrání je u NT smysluplná za normálních meteorologických podmínek, a ne za současných tropickych vedrech, to je prostě fyzika. Mám NT již na třetím autě, a ani na tuto funkci si nemohu stěžovat. Dálkové spuštění klimatizace by muselo být spojeno s dálkovým startem motoru, to bohužel není z mnoha důvodů řešeno, především proto že jsme v Evropě. Toto řešení jsem měl v autě (Ford Contour) ve Státech již před 20 lety, a musím přiznat že v létě na středozápadě to byla nezbytná vychytávka [emoji106] Byla to funkce autoalarmu. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Nevíte v jakém předstihu před nastaveným časem odjezdu začíná větrat? Nedá se nakódovat, aby se nastavovala právě doba zahájení větrání? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Teď úplně nerozumím... Co máš na mysli pod pojmem "nastavený čas odjezdu" ? Pokud NT ovládáš přes plánovač přímo v autě, tak přeci nastavuješ čas zapnutí topení/větrání, a to na přednastavenou dobu trvání. Stejně tak u dálkového ovládání, ať už klíčenkou nebo aplikací. Jinak opravdu v těchto extrémních vedrech větrání s NT moc účinné není, venkovní teploty jsou příliš vysoké, i když to samozřejmě odlehčí prvotnímu vychlazení po nastartování. A jinak si opět postesknu po O2FL (L&K), kde se mě subjektivně zdála celá větrací/klimatizační soustava o dost účinnější. Climatronic tam měl i dvě různé intenzity účinnosti (to nevím proč zrušili ), aniž bych musel opouštět AUTO nastavení a měnit např. ručně otáčky větráku - to mě v O3FL, stejně jako vrstvená/pokovená SunSafe skla velmi chybí... Přes ta se interiér přehříval výrazně méně (a o venkovním hluku nemluvě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 U své O III nastavuji čas odjezdu, nikoliv čas zapnutí větrání. Což mi připadá dost nešikovné. Jinak si na větrání nemůžu stěžovat. Když jdu třeba nakupovat, nechám před supermarketem auto celou dobu větrat a znát to je. Nebo při příjezdu domů nechávám ještě auto 30min. větrat, aby se vysušil výparník klimy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BUBUBU Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 @Clerfayt : Nastavení si děláš v menu kde si zadáš čas zapnutí větrání/topení, žádný předstih není. Pokud si nenastavíš natvrdo v menu tyto časy tak si to dle potřeby zapínáš/vypínáš přes dálkové ovládání, alespoň tak to dělám já. Časy a dny, které mi menu nabízí vůbec nevyužívám, páč nikdy nevím, kde kdy budu odjíždět a vše řeším operativně přes dálkové ovládání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BUBUBU Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 @omicron : přesně tak. Taky mi vadí, že když už to nejde propojit s klimoškou, tak tam alespoň mohli zachovat různé stupně intenzity vetrání! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 (editace) Já to ještě v O3FL nenastavoval přes plánovač, používám výhradně dálkové ovládání, takže mě tato změna unikla (u O2 a O2FL to byl určitě čas zapnutí). Předpokládám tedy, že to začne větrat o něco dříve, než kdyby se nastavoval přímo čas zahájení větrání ? S tou účinností jsem to myslel tak, že to i přesto, že to je samozřejmě znát, není použitelná tak, že bych sedl do auta a hned jel, tím myslím v těch nynějších příšerných vedrech. Mám černé auto, takže to asi bude větší problém, musím nejdříve i tak nastartovat, AC hned na maximum, a pořádně to odvětrat. Ale ano, určitě bych to bez NT nebral, to jsem se vyjádřil již mnohokrát. Editováno: 3. Srpen 2018, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 před 3 minutami, BUBUBU napsal: @omicron : přesně tak. Taky mi vadí, že když už to nejde propojit s klimoškou, tak tam alespoň mohli zachovat různé stupně intenzity vetrání! Úplně přesně si to již nepamatuji, ale právě u O2FL LK jsem mohl režim větrání před vypnutím motoru nastavit, a potom mě to NT dodrželo. Tzn., když jsem nastavil na Climatronicu nastavil např. režim ofuku skla, tak to potom aktivace NT nezměnila, a myslím, že respektovala i nastavení stupně větráku. Určitě v režimu topení... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BUBUBU Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 No je to tak. Vůbec, když porovnám svoje zkušenosti OIIFL vs OIII tak v některých věcech fakt ŠA polevili, ale všechno je to byznys, kde ve výsledku je důležitý zisk vs (ne)spokojený zákazník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Souhlas, u obou FL jsem měl jsem vždy auto v edici Laurin a Klement, a vidím neskutečné šetření na mnoha věcech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spirito Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 před 32 minutami, BUBUBU napsal: @Clerfayt : Nastavení si děláš v menu kde si zadáš čas zapnutí větrání/topení, žádný předstih není. Pokud si nenastavíš natvrdo v menu tyto časy tak si to dle potřeby zapínáš/vypínáš přes dálkové ovládání, alespoň tak to dělám já. Časy a dny, které mi menu nabízí vůbec nevyužívám, páč nikdy nevím, kde kdy budu odjíždět a vše řeším operativně přes dálkové ovládání V návodu pro nastavení přes infotainment je: Doba odjezdu - den v týdnu a čas, kdy má být vozidlo připraveno k jízdě. Taky jsem to bral jako dobu zapnutí, než jsem jednou přišel k autu o 10 min. dřív než nastavená doba a NT bylo zapnuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 To mě připadá chytřejší, než je jen holý čas zapnutí, protože předpokládám, že bude NT brát v úvahu pro výpočet času zapnutí vytápění i okolní podmínky, resp. venkovní teplotu určitě... Nicméně jak psal @BUBUBU, ani já nemám obvykle přesné časy odjezdů, proto se mě více hodí dálka, byť někdy zapomenu a zapínám to pár minut před odjezdem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BUBUBU Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 @spirito : To já bohužel nedokážu potvrdit, protože od začátku používám zapínání před dálkáč. Ale za experiment to stojí, zkusím o víkendu nastavit natvrdo v menu čas a uvidíme jak to zafunguje :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 před 35 minutami, BUBUBU napsal: nastavit natvrdo v menu čas a uvidíme jak to zafunguje :-) Funguje to na hovno. Nastavím dobu odjezdu v 15:05, trošku se opozdím a v 15:10 už to nefouká. A ten předstih, kdy to začne foukat taky není žádná sláva.... Raději bych nastavil dobu sepnutí ventilátoru na 14:45 a dobu provozu 30 min. a bylo by. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Takto to fungovalo u všech NT u předchozích Oktávek a Superbů, to je fakt divné. Mám v zimě nastavenu dobu provozu např. na 1/2 hoďky, a tak dálkou těch půl hodiny předem to zapnu, a je to vyhovující. Ten plánovač jsem používal omezeně také jen u předchozích aut, v O3FL již nikdy... Větrání zapnu dálkou, jen když si vzpomenu, nebo vím, že tam bude peklo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 před 6 hodinami, omicron napsal: A jinak si opět postesknu po O2FL (L&K), kde se mě subjektivně zdála celá větrací/klimatizační soustava o dost účinnější. Climatronic tam měl i dvě různé intenzity účinnosti (to nevím proč zrušili ), aniž bych musel opouštět AUTO nastavení a měnit např. ručně otáčky větráku - to mě v O3FL, stejně jako vrstvená/pokovená SunSafe skla velmi chybí... A tohle není ono? Provozní režimy Automatický provoz pracuje ve třech režimech - mírný, střední, intenzivní. Nastavení jednotlivých režimů se provádí funkčním tlačítkem D » obr. 136 na straně 106. Po zapnutí automatického provozu Climatronic pracuje v naposledy zvoleném režimu. Aktuálně zvolený režim se zobrazuje na displeji infotainmentu. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Já měl na mysli fyzické tlačítko přímo na panelu Climatronicu. To o čem píšeš ty, dělá asi to samé (dokonce ve 3 krocích), je to ale volba skrytá v infotainmentu, což není příliš ergonomické, a řekl bych, že slouží spíše pro nějaké základní nastavení výkonu režimu AUTO. Tlačítkem jsem to mohl bez potíží přepínat (takřka poslepu) za jízdy (i velmi rychlé), a hned cítit odezvu klimatizace. Na tom mém Columbusovi se to, byť je moc krásný, tak snadno nedělá, a žádná haptická odezva. Prostě HW tlačítko na panelu je o něčem jiném... Ale díky za upozornění, toto mě zcela uniklo. Jinak se zapatlaným displejem Columba (denně několikrát čistím !) nemáme problémy jen my, viděl jsem test nové A8 a …. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.