boban1108 Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 Musím se přiznat, že po několika desítkách kilometrů mi jeho význam trochu uniká. Když mu přenechám volant úplně, tak za 15sekund nadává. Takže to stejně musím převzít sám. I když mám položenou ruku na volantu, tak to nestačí, pokud ho nechám řídit samotného. Taky siréna a výstraha. A i když řídí, tak mi připadá, že jezdí trochu "ode zdi ke zdi". To přeháním, ale určitě má větší odchylky, než já v ruce. Jsem z něj trochu rozpačitý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 (editace) LA-nevím,ale nepleteš si to s autopilotem? Editováno: 17. Duben 2014, autor: Sanek81 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 17. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 To máš pravdu, že od něj chci asi moc. Asi je to jen o tom, že řídit musíš sám, a když se náhodou semtam "zapomeneš" že vypomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 19. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 A netuší někdo, jak tu jeho činnost z 15 sekund protáhnout na delší čas? Kódoval to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 Já teda nemám z LA žádnou zkušenost,ale připadá mi,že od něj chceš něco k čemu není určený 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 (editace) No čoveče tak bych řekl, že se pouštíš na tenký led... není to autopilot... nechci malovat čerta na zeď, ale vem si, že na silnici bude část čáry chybět, nebo bude vybledlá... přejedeš do krajnice a srazíš tam např. dítě na kole ... no zodpovědnost máš jako řidič pořád ty a máš držet volat a koukat se před sebe... neriskoval bych to.... LA je bezpečností výbava, má to sloužit v situaci, kdy jako řidič selžeš (např. mikrospánek) ap.... Editováno: 19. Duben 2014, autor: Napalm 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
signoflife Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 Osobně si také představuji, že to pojede lépe, než píšeš. Má cenu se pokoušet tuto funkci domontovat dodatečně? Údajně by snad měla stačit kamera na zrcátku a cesta do Strakonic...:-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 20. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 Jak jsem již psal, jsem z toho trochu rozpačitý. A obávám se, že zprovoznit to nebude umět ani Ferda. Jelikož je to bezpečnostní funkce (nikoliv osvětlení, nebo audio, nebo ...) tak to v kódování asi není přístupné. Aspoň jsme s Ferdou marně hledali nějaké parametry, které by šlo měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 21. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 (editace) Měl jsem nějak ideu, že bych ho nechal delší dobu řídit samotného, ale naprosto souhlasím s příspěvkem Napalma a od této myšlenky upouštím. Viz: No čoveče tak bych řekl, že se pouštíš na tenký led... není to autopilot... nechci malovat čerta na zeď, ale vem si, že na silnici bude část čáry chybět, nebo bude vybledlá... přejedeš do krajnice a srazíš tam např. dítě na kole ... no zodpovědnost máš jako řidič pořád ty a máš držet volat a koukat se před sebe... neriskoval bych to.... LA je bezpečností výbava, má to sloužit v situaci, kdy jako řidič selžeš (např. mikrospánek) ap.... Včera jsem s tím najezdil asi 400km. Faktem je, že vše co popisuje Hravec sedí (akorát nejsem schopen posoudit tu žlutou a bílou čáru). Určité zakřivení zatáčky již nezvládá, ale to chápu. A doufám, že se nikdy v životě nedostanu do situace, kdy by mi zachránil život. Ale já ten problém vidím jinde. Za jízdy se s ním neustále "přetahuji". Samozřejmě lehce. Výsledkem je, že ta jízda je trochu cukaná cikcak. Opět samozřejmě velice lehce. Když LA vypnu, tak "rukou" držím určitě rovnější stopu. Myslím, že pro spolujezdce je pak jízda příjemnější. Nicméně jako fanda techniky ho nemíním vypínat, určitě nějaký bezpečnostní význam má. Třeba si s ním časem i sladím pohyby. Zatím opakuji - jsem trochu rozpačitý. A souhlasím, že je to jenom mé hodnocení, tedy nikoliv názor mnoha lidí (aspoň tady nezazněl), tudíž subjektivní. Ale až s tím pojede má polovička, tak mi to hodí na hlavu. To se bude muset vypnout. Editováno: 21. Duben 2014, autor: boban1108 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 (editace) Takže Lane Asist u O3 i vibruje? Editováno: 3. Srpen 2014, autor: jindrous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 3. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 (editace) Ano, už mi jednou zavibroval. Ještě jsem ale nepřišel přesně na algoritmus podle kterého se to řídí. Má takto varovat při "nechtěném opuštění jízdního pruhu". Ale co to je "nechtěné"? Buď zasáhne sám a udrží mě v pruhu, nebo si ho na kraj pruhu dotáhnu ručně, i přes jeho odpor, ale on to bere jako, že je to má vůle a akceptuje to. Fakt nevím, ale jednou mi už zavibroval. Bohužel si přesně nepamatuji proč a jak k tomu došlo. Ono je to kartě vozidla z konfigurátoru: "LANE ASSISTANT" - systém pro udržovánívozu v jízdním pruhu vč. varování přednechtěným opuštěním jízdního pruhu Ale v manuálu už o tom není ani slovo (nebo jsem nenašel). Editováno: 3. Srpen 2014, autor: boban1108 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 třeba by něco podobnýho fungovalo i u O3 :-) http://www.auto.cz/video-mercedes-benz-s-umi-ridit-zcela-sam-staci-pridat-zavazi-82476?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 4. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrik Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 No nechtěl bych z blízka vidět, kam ta plechovka poletí, když vybuchne airbag... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 (editace) Ja znám bobana1108, tak už běžel do krámu pro plechovku ... na druhou stranu , někdo to vyzkoušet musí.... Editováno: 4. Srpen 2014, autor: Napalm 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 4. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Pánové, to jsem samozřejmě již dávno vyzkoušel , ale to řízení je pak nuda. Ale myslím si, že dobrou inspirací je to pro všechny ty, co rádi za volantem píší sms a maily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 No myslím, že to tam mám od výroby, schválně se mrknu,... ale díky za upřesnění, podle názvu, bych asi přesně nepochopil co to má dělat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrik Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 Adaptivní vedení v pruhu je podle mě to, na co tu mnozí dost nadávají i když tomu říkají jen Lane Assistent. Tak nezapomeňte pevně držet volant, až to budete testovat a vpravo bude odbočovací pruh bez zřetelné přerušované čáry... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejky Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 Jezdil jsem s adaptivním vedením v pruhu asi 15 minut a musel jsem to vypnout. Vadilo mi, že to stále koriguje a zasahuje do řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrik Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 No nebudu to hledat, asi to bylo jinde než tady. Dost se tam ten člověk rozčiloval, že měl plné ruce volantu aby to ustál, dokonce psal i který sjezd na které dálnici je tak blbě značený, že ho LA nepobere. Problém není v tom, že se rozpozná jen jedna čára. Problém je v tom, že jsou rozpoznány obě dvě a asistent Tě drží v určené vzdálenosti mezi nimi a pravá začne utíkat do odbočky a asistent tě dál drží mezi nimi i když v těch místech následně není vozovka nýbrž svodidla. Když rozpozná jen jednu z nich, tak o nic nejde. No vyzkoušej si to. Já to nepsal pro Tebe, ale spíš pro nějakého "pilota" co si neuvědomuje, že je to určené pro dálnice a kvalitně značené silnice (což je v návodu taky napsané), zapne to protože zrovna před sebou kousek vidí nějaký pruhy a začne si číst noviny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejky Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 a o tom to je, protože jsi s tím jezdil jen 15 minut, kdyby jsi to měl ve svém autě a jezdil bys s tím stabilně, nenechal bych na něj nejspíš dopustit... mám to ve svém autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 Chci se zeptat, pokud systém není schopen korigovat zatáčku o menším průměru, zda na to upozorní, nebo prostě zatáčku nezkoriguje bez varování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Jezdil jsem s adaptivním vedením v pruhu asi 15 minut a musel jsem to vypnout. Vadilo mi, že to stále koriguje a zasahuje do řízení. to je to, že jsi tam měl to adaptivní vedení v jízdním pruhu; když to přes Car - Nastavení - Asistence řidiče odfajfkuješ a necháš jen samotný Lane Assist, tak se za celou jízdu se systémem nebudeš přetahovat 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 tak se mi u Lane Assistenta podařilo dokódovat Adaptivní vedení v pruhu - možná jste ho tam někdo měli z výroby, nicméně já ne.... princip je takový, že Adaptivní vedení v pruhu pomáhá udržovat za pomoci zásahů do řízení řidičem zvolenou polohu mezi vymezovacími čarami.Pokud je systémem rozpoznána pouze jedna vymezovací čára, pomáhá systém udržovat zvolený odstup od této vymezovací čáry. všichni ostatní to mají normálně z výroby; Ty máš nenormální auto, tak jsi to tam neměl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 7. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2014 to je to, že jsi tam měl to adaptivní vedení v jízdním pruhu; když to přes Car - Nastavení - Asistence řidiče odfajfkuješ a necháš jen samotný Lane Assist, tak se za celou jízdu se systémem nebudeš přetahovat Odfajkoval jsem to a stále mi řídí. Bohužel jsem nevypozoroval rozdíl mezi tím jak se chová, když Adaptivní řízení odfajfkuju, nebo neodfajfkuju. Připadá mi, že se chová pořád stejně, pořád má tendenci sám řídit. Jediná odpomoc je vypnout ho úplně, ale to se mi zdá škoda, když už tam je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.