bill.jr Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Ted jsem si zpetne vzpomnel na takovou neprijemnost na kterou jsem narazil pri prezouvani na letni kola a ktera mi pekne s... Jak je podvozek pod lakem nastrikany tim gumoasfaltem, tak ocividne je ten gumoasfalt i v miste pro usazeni heveru. Takze jak jsem prezouval, tak mam ted krasne obtiskly hever u vsech kol. V jednom miste mi ta barva snad i praskla. Jak jste na tom vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Na to bacha. Ten hever se nenasazuje přímo na práh. Nandava se to kus za práh. Je to tam na to udelany. Na tom prahu je akorat ta šipka, ale přímo tam se to nedava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasum Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 (editace) Už niečo podobné sa riešilo tu u SkodaRapid http://forum.skodahome.cz/topic/125681-sada-pro-v%C3%BDm%C4%9Bnu-rezervn%C3%ADho-kola/ Editováno: 21. Duben 2014, autor: tasum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 (editace) Nejlepší je přezout v dobrém pneuservise. Proč? Jen tam dokážete dát vyvážit kola před jejich nasazením. Že je to zbytečnost? Mýlíte se. A dále zvednutí vozu na dílenském pavoukovém zvedáku je nejbezpečnější způsob jak pro Vás, tak pro auto. Mobilní hever je pouze pro nouzové použití, a to se ještě musí vědět jak na to, aby k výše popsaným poškození nedošlo. K eliminaci podření stačí umělá jelenice vložena do drážky heveru a pak pečlivé usazení do prahového "pera" (osazení vytvořeno spojením prahu s podlahou). O vhodnem mistě pro manipulacise ani nemusím zmiňovat, že? Editováno: 21. Duben 2014, autor: MiKy* Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 A dále zvednutí vozu na dílenském pavoukovém zvedáku je nejbezpečnější způsob jak pro Vás, tak pro auto. Pro majitele ano, pro vůz už bych toto netvrdil - viděl jsem v jednom Barumáckém servisu málem spadlou Felicii z toho jejich profi heveru. Sjížděla jim dolů totiž jen jedna polovina... Jo, najít solidní pneuservis je základ, ani to vyvážení neumí všude. A ten origo hever, co dodává škodovka, vypadá jak muří noha, na tom bych se bál něco dělat - to je fakt nouzovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Pawouk: Právě proto píši: "Nejlepší je přezout v dobrém pneuservise...." Já osobně k babrákům nejezdím. A již podle usazení "vyvažovačky" se dá poznat s kým mám tu čest a jít o dům dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 tak vyvažovať na silu niečo čo má najazdené 10tkm po dobrých cestách moc zmysel nedáva , prevažoval som po cca 15tkm a dvoch rokoch a všetko do 20gr , dávam origo závažia alebo lakované s kvalitnou páskou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudko25 Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 ja prezúvam sám a s klasickým heverom z výbavy....pekne nahmatať nerovnosť pod vypuklinou za prahom a tam hever nasádzať....je vyrobený vlnovo aby tam sadol.....nikdy som nemal problém a prezúvam už s ním cca. 6 rok...(predtým Roomster)....vyvažovať dávam každý druhý rok, resp. podľa typu ciest na ktorých som jazdil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 a toto se fakt někomu stalo??? To čumím, To je hrozny a to ja jsem takovej antimechanik, ale toto Ano je divný že na prahu jsou takový promáčklinky ale jen označujou to místo kam to máš dát na tu vystuhu a pak kdyz zvedas hever tak prave se nepromáčkne ten bok (protože tam jsou ty promáčklinky)....ale menil jsem tim kola jen poprvy ted dam radsi 3 kila za servis kde to mam za 15min bez driny pze ten hever z vybavy je hroznej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 22. Duben 2014 Sdílet Vloženo 22. Duben 2014 suri.: Důvěřuj, ale prověřuj. Je lepší před každým nasazením zkontrolovat vyvážení a mistr rozhodne, co s tím. Proto pořád tvrdím: "Nejlepší je přezout v dobrém pneuservise...." Znám střelce, kteří si vezmou na vozík vyvažovačku, stahovák, mobilní zvedák a šup na parkoviště před OC a prováděj sezóní službu. Jak to vyvážení pak vypadá nemusím ani psát. Ale znám opravdu borce, co své profesi rozumí a nikdy u něj nebyl sebemenší problém. Spadlých aut jsem viděl už taky dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 22. Duben 2014 Sdílet Vloženo 22. Duben 2014 já byl jednou, ješte s alfou, u Ventilka a Dušičky...je to síť First Stop....doteď jim říkáme Pat a Mat chtěl jsem jen prohodit kola abych si ověřil že mi fakt hučí ložisko a ti raubíři si vzali nějakej divněj mobilní hever a když to nadzvedly tak se alfa začala sunout dolů resp převažovat na čumák (jak měla ten těžkej pětiválcovej motor )...no ještě že jsem si toho všiml a přidržel ji prdelku...jim tam vypadla nějaká guma v tom heveru nebo co....no hrůza a děs 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 22. Duben 2014 Sdílet Vloženo 22. Duben 2014 (editace) a toto se fakt někomu stalo??? No a právě toto není místo na podepření zvedákem Pěkně doprasený práh, jen co je pravda Editováno: 22. Duben 2014, autor: MBDusan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 22. Duben 2014 Sdílet Vloženo 22. Duben 2014 (editace) kdo tim heverem z vybavy zvedal auto tak ví že kdyby tam ty promacklinky nebyly tak si heverem při zvedání sedře lak/práh pokud si to dobře pamatuju... ale jinak je to fakt divný to uznávám Editováno: 22. Duben 2014, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 Rogerer: Neni pravda. Promackliny tam nejsou proto, aby se pri zvedani nesedrel lak, ale aby ten co tam dava ten zvedak vedel do ktereho mista to dat. Tohle mi rekli ve Skode a taky, kdyz jsem tam daval ten hever, tak je tam dost mista mezi zvedakem a prahem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 (editace) Tak nás hever hned vytrestal při přezouvání. Další drobný problém je, že je náchylný na to kam dáte patku. Když hever není úplně kolmo pod hranou ale trochu jinde a k tomu se sejde trochu sestupující svah (1-3°) tak je neštěstí na místě. Nám spadlo auto a hever napáchal pár nehezkých škod na antikorozní vrstvě prahu, které byly hned vyřešeny zapatláním podobnou hmotou a přelakováno. Cena opravy cca 500kč své pomocí. add: promáčkliny jsou pouze identifikátory na určení usazení heveru. Místa je tam jinak dost i bez nich. Není nad klasický nůžkový hever, nejlépe rampu. Editováno: 23. Duben 2014, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 Přesně, u mírného sklonu vozovky hever odstřelil 0,5m od felicie a ta šla k zemi. U rapida jsem měnil defekt v garáži na rovině a tam to šlo. Jenže defekty nás potkávají na úplně jinejch místech. O3 má hever nůžkovej, nešel by použít i pro rapida? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 aha tak si to s tema promacklinama uz nepamatuju,nicmene ten pulnuzkovej hever je naprd...bezpecna vymena je mozna jen na rovnym povrchu ja to tenrkat menil v podzemkach...s timhle "heverem" uz kola nikdy menit nehodlám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 Pneuservis nebo ještě lépe autorizovaný servis ŠA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 ten hever je už od dob felicie uplně k ničemu, kdybych musel po cestě měnit, tak raději zavolám nějakou asistenci s pořádným zvedákem :-) ale stejně mám raději i sprej na opravu, abych dojel aspoň do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 ne, nejlepsi je mit plnohodnotnou rezervu do 15min mas vymeneno i na tom scheisse zvedáku a muzes jet do haleluja a ne se crndat třeba o víkendu do nějakýho servisu nebo něco... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 já mám plnohodnotnou rezervu, ale abych si troufnul na výměnu, potřeboval bych ještě plnohodnotnej hever a ten bohužel nemám, jenom ten shit a ten zůstane prací neposkvrněn :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 hele zas tak hrozny to neni...vymenil jsem na nem na podzim vsechny 4 kola takze misto toho abych nekde ve stresu honil servis coz by mi narusilo plany tak to radsi zvednu a do 10ti min frčím jako by nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 Tak si kupte na pár korun panenku a je to vyřešené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milstas Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 Ja sem na origo heveru prezouval na zimni a spatky na letni a v pohode. A to mam parkoviste z kopecka staci dat na protejsi stranu klin a auti drzi jak pribity. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 (editace) Tak, tak, od 2001 každoročně svépomocí přezouvám a vše v pohodě.... Editováno: 24. Duben 2014, autor: Pawouk Necituj přímo předcházející příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.