Květen 24, 201411 r Autor Ahoj, další trošku dlouhodobější problémek.... Něják jsem ani nevěděl že turbo dodává tolik výkonu. Teďka jsem nějáký čas jezdil s kamošem do práce, co má dvojkovou koktu RS. Tahá mu to šíleně, je mi jasné že takhle mi to tahat nikdy nebude, ale jak mi potom ukázal spotřebu necelých 8l/100, tak jsem nechápal.... dneska jsem tak zkusil jet a dostal jsem (tu stejnou trasu!! ) za 11.8l. Říkal že mi turbo něják netahá, a vono fakt nejspíš né, sepne od 2500ot ale cca při 3100ot končí... jak jsem jel do mírného kopce s nohou na podlaze (aktůalní spotřeba byla kolem 22L), tak mi to na 5 kvalt nechtělo dostat na 110km/h .... Mu to vytáhlo na šestku na 150 během půl minuty.... zkusil jsem to pak na 4 kvalt, ale dostal jsem se jen na 120km/h .... tohle asi není moc v pohodě, když mám 110kw. Jedu stím přes týden do servisu, chtěl jsem se jen zeptat, nevíte co bych jim měl říct, po čem koukat ? A nebo čím by to přibližně mohlo být ? Díky moc za info :-)
Květen 24, 201411 r No, to ti teda jede jako 1.2htp Turbo zacina zabirat od 1800 otacek a ma max kroutak do 4tis a neco. Zkus proverit vahu vzduchu a hadice, muze to nekde prisavat vzduch. Jinak sup muze litat i vic, mam chip na 154kw, jestli pak budes chtit, od znamyho a proverenyho tdi chip (ladi na zavody svoje audi tt 1.8t) konkretne se jedna o online ladeni za chodu motoru za 11 tis. Maj i pobocku u ostravy
Květen 24, 201411 r Autor o té váze vzduchu si těďka píšeme že ? Náhodou asi není někdo schopný z okolí Karviné a okolí s chvilkou času třeba zítra ? :-) A tom chipu jsem taky uvažoval (jak mi to netahá), nejsem nějáký závodník, ale dneska jsme v bohumíně zkoušeli se známým (/mám jedničkovou koktu 1.8 v kombíku LPG) a no, než jsem dal dvojku, tak byl 10 metrů předemnou.... :-/
Květen 24, 201411 r nn ted si píšeme o škrtící klapce, váhu vzduchu máš schovanou v airboxu (tam kde máš vzduch. filtr) co se týká čipu, můžeš upravovat až budeš mít výkon ten, co máš mít, dřív to nemá cenu. Zkrátka napřed musíš mít v pořádku motor a pak můžeš upravovat. Kdybys měl třeba špatnou váhu vzduchu i po chipu by auto jelo jako šnek
Květen 24, 201411 r Autor Takže, Musím ti mockrát poděkovat, nakonec jsem to s tvou instruktáží zvládnul, turbo mi pěkně tahá, zatím jsem to projížděl jen po městě, takže se to nedalo moc točit, ale v pondělí jedu do roboty, tak to vyzkouším na dálnici. Teďka už je jen jeden problém, ale to s turbem nemá co dělat .... teda myslím :-)Co se týče chipu, tak je mi jasné že to nedám na motor, co nejede, nebo má nějáký problém. Až jak se to vyřeší (snad někdy), tak potom se dá uvažovat o dalších ,,doplňcích´´ , Ale to bych spíše nechal na příští rok, nemůžu tam narvat všechno během prvního roku, pak by se mi to omrzelo :-)
Květen 27, 201411 r Autor No, poloviční problém byla škrtící klapka, ale teďkase mi zvedla spotřeba (na neutrálu v klidu 1.2 - 2.2L (normálně by měla být 0.7l .... Takže nejspíš o víkendu ještě pročistím váhu vzduchu a DOUFÁM že bude po problému. Pak napíšu, jak jsem dopadnul :-)
Květen 28, 201411 r Autor Tak jsem to dneska natočil, ať máte názorný příklad, jak to u mě vypadá. Natočil jsem vám i klímu, ať nejsou pochyby. jak tam haprujou ty otáčky, tak to dělá samo (se divím že to šlo teďka jen do 1500 :-D ) :
Květen 29, 201411 r Hm, to je blbě. Ale první, co mě napadne a co bývá časté, když Maxík ukazuje vyšší spotřebu za klidu, jsou vstřiky
Květen 29, 201411 r Veškeré testy a měření prováděj na benzin! Vidím LPG a je mi na zvracení to proste nemá v autě co dělat za mě. Auto je na benzin tak ať na nej jezdí.
Květen 29, 201411 r Veškeré testy a měření prováděj na benzin! Vidím LPG a je mi na zvracení to proste nemá v autě co dělat za mě. Auto je na benzin tak ať na nej jezdí. to je zase kurva názor :D Upraveno Květen 29, 201411 r od bazycek
Květen 29, 201411 r Autor Tak opravdu, LPG to neni... vstriky jsem resil na minulem aute, takze to bych vedel, kde by byl problem.
Květen 29, 201411 r Na minulém jo, ale na tomto ne. A LPG je dobrá věc a buď rád, že ho tam máš, jen jezdi aspoň s půlkou benzinu v nádrži kvůli čerpadlu (je ideální, když čerpadlo"plave" v benzinu-je chlazené a mazané. Také je dobré auto sem tam na benzin projet, ale předpokládám, že máš teplotní podmínku na sepnutí na plyn, takže asi OK) Jinak výrobci již LPG dávají do nových aut, motory jsou naprosto stejné benzinové a zabudovaný plyn je lautr z těch samých součástek, z kterých se dělají přestavby. Takže já LPG fandím a je to dobrá věc Upraveno Květen 29, 201411 r od SUP1
Květen 29, 201411 r to je zase kurva názor :D Tak samozřejmě kurva....A uplně nejvíc to je když si drždukát a kolenovrt koupí za penize na uver Audi S4 4.2 a celý auto rozvrtá zdehonestuje a rozjebe nakym zasranym plynem. Muj nazor je plyn ne,do doby než sem plynaře šetřílky přestal brát na servis tak každý auto mělo díky tomuto zazraku budiky jak vanoční stromeček a v jednotce slohovou práci chyb.(auta z 90% audi 2.7T a 4.2i)
Květen 29, 201411 r Autor Nadrz mam o neco vic nez 1/4 a sem tam dolevam. A ano, na plyn nedam dopustit. Hold kdyz najedu cca 2500km za mesic tak je to senzacni vec.
Květen 29, 201411 r Satas mam 2 a pul roku 2.8 na plyn. A zadny problem tak asi hosi meli lpg od kokotu no
Květen 29, 201411 r Autor Mjsim s bazyckem souhladit. Mam od te stejne firmy a kamos taktez (2.8l) a bez problemu. Ale prosim, tohle neni topic o LPG a jak jsem psal, LPG stimhle nema nic spolecneho :-)
Květen 31, 201411 r Autor Ahoj hosi, potrebuji vcelku rychlou odpoved. Tohle je nejspis vaha vzduchu, jak ji dostanu ven ? Drzi tam na svazku kabelu a ty na zalitych sroubech... :-/ diky za info Ok odpojeno ;-) ale je vcelku cista, tady bych asi problem nevidel :-( Upraveno Květen 31, 201411 r od angel.CZ
Květen 31, 201411 r Špatnou váhu vzduchu by Ti hlásila diagnostika. A může být KO i když se zdá být OK
Květen 31, 201411 r Autor Jsem se bavil jeste s brc.majklem a rikal, at zkusim vyndat celou vahu a projet to bez toho. A jak je na fotce videt, neni tam zapojeny jeden cerny dratek (nejspis kostra). Zitra zkusim vyndat :-)
Květen 31, 201411 r staci odpojit konektor, naco by si ju vytahoval celu, ci? no keby ti ide sup rovnako ako bez vahy tak potom musis mat ozaj "zazitok z jazdy" ked si spomeniem ako som to skusal tak to bol koniec, ala felda do prudkeho kopca ;-)
Červen 1, 201411 r Špatnou váhu vzduchu by Ti hlásila diagnostika. A může být KO i když se zdá být OK Vahu nahlasi az je uplne ve srackach, alespon na benalu. Nekolikrat overeno staci odpojit konektor, naco by si ju vytahoval celu, ci? no keby ti ide sup rovnako ako bez vahy tak potom musis mat ozaj "zazitok z jazdy" ked si spomeniem ako som to skusal tak to bol koniec, ala felda do prudkeho kopca ;-) Konektor je v boxu nijak jinak ji neodcvaknes stejne musis rozvrtat celej box. Ale samozrejme a tak jsem to kolegovi i radi staci tu vahu jen odpojit. Jinak s tou feldou mas pravdu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.