Červen 2, 201411 r Autor Taaaak hoši .... konektor jsem odpojil, trošku s obavami jsem to projel po městě (jen druhý-3.kvalt) a dá se jezdit bez toho ? Vono to jezdí lépe, než s připojeným. Tahá to cca už skoro do 4000ot a celkem svižně. Trojku jsem zkoušel tak do 3500ot a taky pohoda. Jo spotřeba je stejná, jako se zapojeným, ale prostě se mi zdá, že to jede lépe .Fotnul jsem i ten konektor se zapojením, teda aspoň kam jsem se mobilem dostal. Když se to opraví, bude to jezdit stejné s nižší spotřebou ?při zvětšení miniatur, jsem označil nepřipojený drátek Upraveno Červen 2, 201411 r od angel.CZ
Červen 2, 201411 r Autor A to vytáčení motoru by mělo taky zmizet že ? No příští Pondělí zajedu do servisu,, ať to tam šoupnou. Na tohle už vážně nemám prostředky :/Pak dám vědět
Červen 3, 201411 r no vidíš to jinak váha je třeba koupit nová, to, že to jede lépe je ok a ted jede motor v "nouzovém režimu" podle dat z továrny, takže takový univerzál. provoz motoru dlouhodobě bez váhy se nedoporučuje, může poškodit motor. Jinak až koupíš novou váhu, ORIGINAL, to bude teprve svezení, uvidíš jak jede 1.8T edit: ten drátek možná fakt nkam nepatří, protože to poslední místo na konektoru je zaslepený gumou Upraveno Červen 3, 201411 r od brc.majkl
Červen 23, 201411 r Autor Tak po konzultaci s par mechanikama a v autorizovanem servisu, jsem se dozvedel ze kable a hadice jsou v poradku. Problem je v turbu. Pristi tyden jsem se objednal na servis a turbo davam na reklamaci (jeste ze tak, davat dalsi 7500 za repas by se mi nechtelo). Jak mi vytahnou turbo, vyjede mi i papir co tomu turbu je. Tak to sem pote nahodim. Bude to sice trosku drazsi a nejmene tyden bez auta (fnuk) ale snad uz bude pote vsechno v poradku :-)
Červen 24, 201411 r Autor Snad jo. Pokud ne, tak..... nevim :-D kutit nove auto se mi nechce :-/ Vsichni chteji zvedat vykon a jen ja z 1.8t - 110kw udelam 1.8 - 77kw :-/ Upraveno Červen 24, 201411 r od angel.CZ
Červenec 9, 201411 r Autor Zitra jsem tu chtel psat. No, tedka jsem ve stadiu, ze zitra jedu pro reklamovane turbo. Po telefonu mi pan rekl ze na stolici a testech bylo v poradku, ale ze daji radeji nove. Pokud problemy pretrvaji, problem bude nejspis jinde. Jeste dopoledne to vezu do servisu, tak jim reknu at udelaji vsechny kontroli atd. Pokud se ukaze ze to nakonec nebylo turbem, tak jsem asi vyhodil par tisic za demontaz a montaz turba. Coz bych si docela pohovoril s panem vedoucim atd... Snad to bude v pohode a uto pojede, jak budu vedet blizsi info, dam vedet :-)
Červenec 14, 201411 r Autor Ahoj. Tak turbo vymenene a jede to krasne. Jen porad pri neutralu je spotreba 1.5l + ... to rozepisu pozdeji. Spise bych se chtel zeptat. Davam zahul jen jak mam zahraty motor. Chtel jsem se spise zeptat na pozdejsi zastaveni. Je mi jasne ze jak pojedu po dalnici porad 150 (i kdyz se to nema, jasne ) a zastavim na benzince, musim chvili 2-3 minutky pockat. Ale co kdyz jedu 180 par minut a pak jedu normalne nekolik minut pres mesto (max do 2500ot). Musim pri zastaveni pred vypnutim motoru taky cekat ? Zadalsi kdyz nastartuju zahraty motor, jedu treba 2km, ale s predhizdenim atd (jo sem tam to vytocim do 4-5tis). Musim pak taky cekat ? I kdyz je to jen kratkodobe ?? Co se tyce te spotreby na neutralu, jak jsme to tu resili. Byl by nekdo ochoten obetovat par minut ci hodku sveho casu, ze bych se stavil a zkusili na chvili prehodit tu vahu vzduchu ? At nekupuju zbytecne novou, kdyz je treba dobra. (Takhle jsem to udelal u civek a sup 3500,- pryc a zbytecne). Tenhle vikend jedu pres celou CR, tak kdyby byl nekdo ochoten, treba za flasku neceho dobreho, ci par kacek a nebo jen slovicko dekuji :-)
Červenec 14, 201411 r Ahoj, turbo dochlazuj jen kdyz tomu davas pred vypnutim. Kdyz to zenes a pak jedes 5 minut na pohodu ve meste, turbo je davno ochlazeny. Jinak neni moc dobry, abys daval cocku motoru kdyz jedes 2 minity a pak zas vypinas. Hezky na pohodu
Červenec 14, 201411 r Autor Ok, pohoda. A nevadi ani moc kdyz startuju co chvili (do trefiky, pak dva kilaky jinam, pak zase a zase...) kdyz jezdim pohodove, tak je to v klidu ne ? Mozna blba otazka, ale tedka si to fakt uz nechci dodrbat. Jinak, ty dva tydny nevozeni lidi do roboty, me vysli mozna draz nez oprava v autorizaku :-/
Červenec 14, 201411 r Tyjo lepsi samozrejme abys tak casto nestartoval ale kdyz to jinak nejde.. musi neco vydrzet. Ja se snazim prochazet, protoze jinak se tezko donutim
Červenec 26, 201411 r Autor Našel by se tedy někdo kdo by obětoval hoďku svého času a zkusili prohodit tu váhu vzduchu ??
Květen 16, 201510 r Autor Ahoj, tak jsem tu zase.... od výměny ( 10.7.2014) je už asi týden, možná dva ten stejné problém.... je to normální aby mi odešlo 2x turbo v součtu za necelých 40.000 km ? Nebo to může být tím že se ten motor vytáčí (někdy při startech chvíli drží na 2000 ot. ? Upraveno Květen 16, 201510 r od angel.CZ
Květen 16, 201510 r to mas tim jak vyjizdis z parkoviste se studenym motorem a turbem na jednicku a plny
Květen 16, 201510 r Nebo je špatně mazané. Stačí lehce přicpaný přítok oleje a je to. Nebo horší olejové čerpadlo.... A nebo jak píše kolega...
Květen 17, 201510 r Autor Na tom parkingu je to cca 5 minut nastartovane a otáčky nejdou nad 3000. Jak zjistim to mazání ?
Květen 17, 201510 r Sám ho asi nezjistíš, spíš v servisu spešl mašinou, která měří tlak oleje. Ale i tak to nezměří tlak olej na přívodu u turba. Častou závadou bývá taká zatuhlá regulace, to se stává hlavně u aut, která jezdí pouze krátké trasy, nebo chybou řidičů, tzv."podtáčečů" motoru, kteří nevyužijí potenciál turba a jezdí za extrémně nízkých otáček v domění, že ušetří za palivo
Květen 17, 201510 r Autor no denně jezdím kolem 70 někdy 150km kolem rychlosti 80-130 km/h takže tam jdou otáčky kolem 2500-3200 ot... Upraveno Květen 17, 201510 r od angel.CZ
Květen 20, 201510 r Nech promerit tlak oleje. U techto mototu se bezne ucpaval saci kos na cerpadle, asi tvuj pripad
Květen 20, 201510 r Autor jj díky, jsem objednaný na přísti středu na jízdní test a diagnostiku :-)Pak dám vědět co a jak :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.