atnarfus Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 tak a teraz si to od atnarfus a jipol57 vyžerieme Nevyžerete. Mě je celkem fuk jak často co kdo mění. Já mám ale za ta léta zkušenost, že má bývalá auta končí ve šrotu v pokročilém stáří a stále v poměrně solidním stavu. Teď zrovna ségra nechává sešrotovat mého bývalého Favorita, pořád spolehlivě jezdí, ale kupuje nové auto a Favorita už díky eko poplatku nikdo nechce. Zdá se tedy, že servis provádím přiměřeně, když Favo jezdí i po 24 letech. PS: Zetor má filtr plechový-odstředivý, mění se v něm olej. Citovat
Pawouk Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 Njn, to je těžký, když srovnáváš nesrovnatelné. Citovat
atnarfus Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 Jsem si naivně myslel že to víte. Tehdy všechno dělali tak, aby se to dalo servisovat na poli. Olejový filtr také nemá výměnnou vložku. Tlak oleje tam roztáčí odstředivku a jednou za čas se to rozebere, vykydá se bordel a opět se to složí. I tak ten motor vrčí několik desetiletí. Citovat
Pawouk Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 Já spíš myslel tu Felicii (nebo teď Favorita). Na firemní Feldě servis měnil taky až to cukalo. Jenže TSI je něco jiného, to by se asi turbu moc nelíbilo. Citovat
standavfr Vloženo 17. Květen 2014 Vloženo 17. Květen 2014 Myslím,že 30000 je na vzducháč u turbomotoru akorát,stejně jako svíčky,než odrovnají zapalovací modul.Fabrikama nastavené servisní intervaly jsou pro dlouhodobý bezproblémový provoz nesmyslné. A radím nepoužívat u přeplňovavých motorů sportovní filtry.Po tom,co jsem viděl nekolik "opískovaných" vrtulek na turbech bych to svému autu a hlavně sobě neudělal.Sportovní filtr potřebuje stoprocentní péči a tu mu dá málokdo.U motorky jsem ho čistil max. po 10000 a nakonec tam je zpátky papírák. Citovat
Vassek Vloženo 18. Květen 2014 Vloženo 18. Květen 2014 Tak já mám KN vložku už 43 tis. km a ještě jsem jí nepral Jednou za čas když není co dělat, tak to rozeberu, vyfoukám a jede se dál... A ty "opískované" vrtulky bych teda chtěl vidět To turbo je malinký a tlačí strašně málo, oproti tomu jak je ten vzducháč velikej. Samozřejmě něco jinýho je to u nafty, ta vysaje vzduchu a bordelu, až to neni hezký Citovat
standavfr Vloženo 18. Květen 2014 Vloženo 18. Květen 2014 Jak múžeš foukat KN filtr?V návodu k němu je výslovně zakázáno čistit stlačeným vzduchem.Musí se prát a napouštět spec. olejem.Tvůj přístup o něčem nedobrém svědčí.Jestli máš tsi,tak sundej hadici a podívej se na vrtulku.Turba ve všech autech maji plus mínus stejné otáčky,tlak reguluje buď obtokový ventil nebo naklapěcí lopatky a samozřejmě elektronika. Citovat
Vassek Vloženo 18. Květen 2014 Vloženo 18. Květen 2014 Kdo mluvil o stlačeném vzduchu? Jasně, tlak reguluje elektronika, ale rozhodně nebude foukat 1,5 baru 11 příspěvků a expert na všechno, že... Citovat
standavfr Vloženo 19. Květen 2014 Vloženo 19. Květen 2014 (editace) A myslíš,že pusou z toho něco vyfoukáš?Možná tak mouchy.A k těm příspěvkum.20 let opravuju auta,za tu dobu jsem už viděl ledacos.Čim se živíš ty?Podle péče o tak zásadní věc jako je vstup vzduchu do motoru bych to viděl na kuchaře a to je asi urážím.To si tam navlíkni punčochu a výsledek bude stejnej. A co mě je vlastně do toho,je to tvoje auto. Editováno: 19. Květen 2014, autor: standavfr 2 Citovat
standavfr Vloženo 28. Duben 2015 Vloženo 28. Duben 2015 http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vzduchove-filtry-vstup-jen-pro-pozvane-31237.html Citovat
standavfr Vloženo 29. Červenec 2015 Vloženo 29. Červenec 2015 Hlavně si přečtěte část o levných filtrech a KN zázraku. http://forum.skodahome.cz/topic/133171-vzduchový-filtr-fii-12-htp/ Citovat
peterv Vloženo 29. Červenec 2015 Vloženo 29. Červenec 2015 dobrý článok ... a to som o KN vážne uvažoval tiež Citovat
standavfr Vloženo 29. Červenec 2015 Vloženo 29. Červenec 2015 Měl jsem KN z mladické nerozvážnosti v motorce,zanesený byl po 5000 a po tom,co jsem si začal všímat prachu v airboxu a na šoupátkách jsem ho vyhnal.Nic takového mi už do vozidel nesmí! Citovat
martt Vloženo 29. Červenec 2015 Vloženo 29. Červenec 2015 Je fakt, že 30 tis. je tak akorát ale je provoz a provoz...jezdit služebákem po prašných stavbách, po polňačkách, na Ostravsku atd bude určo pro filrt mnohem víc náročnější než jinde...pak klidně i 15tis...a i značka filtrů...čínský, polský, sportovní?...ehm, ehm...nevím, nevím, já už xxlet jen MANN a to uvšech filtrů... Citovat
lolek77 Vloženo 6. Září 2015 Vloženo 6. Září 2015 Vložku vzduch. filtra som menil nedávno po 59500 km, tá vrchná časť bola podobná ako u príspevku č. 26, a čo sa značky týka... tiež preferujem Mann, lebo by to mali byť nemci... Pôvodný od výroby tam bol UFI made in India a ja som tam dal "nemecký" Mann - made in China... to isté mám aj na benzinovom - palivovom filtri - made in China. Ten Mann už asi tiež robia tam kde je lacnejšie... či dohliadajú na kvalitu filtračného papiera sa asi nedozvieme... Citovat
martt Vloženo 23. Září 2015 Vloženo 23. Září 2015 Dle mého sídlí fi.MANN+HUMMEL v Přibyslavicích - Nové Vsi...kde se vyrábí i filtrační vložky vlastní značky MANN-FILTER... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.