Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

fotka 1


fotka 3

tak a teraz si to od atnarfus a jipol57 vyžerieme :D

Nevyžerete. Mě je celkem fuk jak často co kdo mění. Já mám ale za ta léta zkušenost, že má bývalá auta končí ve šrotu v pokročilém stáří a stále v poměrně solidním stavu. Teď zrovna ségra nechává sešrotovat mého bývalého Favorita, pořád spolehlivě jezdí, ale kupuje nové auto a Favorita už díky eko poplatku nikdo nechce. Zdá se tedy, že servis provádím přiměřeně, když Favo jezdí i po 24 letech.

 

PS: Zetor má filtr plechový-odstředivý, mění se v něm olej.

Jsem si naivně myslel že to víte. Tehdy všechno dělali tak, aby se to dalo servisovat na poli. Olejový filtr také nemá výměnnou vložku. Tlak oleje tam roztáčí odstředivku a jednou za čas se to rozebere, vykydá se bordel a opět se to složí. I tak ten motor vrčí několik desetiletí.

Já spíš myslel tu Felicii (nebo teď Favorita). Na firemní Feldě servis měnil taky až to cukalo. Jenže TSI je něco jiného, to by se asi turbu moc nelíbilo.

Myslím,že 30000 je na vzducháč u turbomotoru akorát,stejně jako svíčky,než odrovnají zapalovací modul.Fabrikama nastavené servisní intervaly jsou pro dlouhodobý bezproblémový provoz nesmyslné.

A radím nepoužívat u přeplňovavých motorů sportovní filtry.Po tom,co jsem viděl nekolik "opískovaných" vrtulek na turbech bych to svému autu a hlavně sobě neudělal.Sportovní filtr potřebuje stoprocentní péči a tu mu dá málokdo.U motorky jsem ho čistil max. po 10000 a nakonec tam je zpátky papírák.

Tak já mám KN vložku už 43 tis. km a ještě jsem jí nepral :) Jednou za čas když není co dělat, tak to rozeberu, vyfoukám a jede se dál... A ty "opískované" vrtulky bych teda chtěl vidět :D To turbo je malinký a tlačí strašně málo, oproti tomu jak je ten vzducháč velikej. Samozřejmě něco jinýho je to u nafty, ta vysaje vzduchu a bordelu, až to neni hezký  :kol-32:

Jak múžeš foukat KN filtr?V návodu k němu je výslovně zakázáno čistit stlačeným vzduchem.Musí se prát a napouštět spec. olejem.Tvůj přístup o něčem nedobrém svědčí.Jestli máš tsi,tak sundej hadici a podívej se na vrtulku.Turba ve všech autech maji plus mínus stejné otáčky,tlak reguluje buď obtokový ventil nebo naklapěcí lopatky a samozřejmě elektronika.

Kdo mluvil o stlačeném vzduchu? Jasně, tlak reguluje elektronika, ale rozhodně nebude foukat 1,5 baru ;) 11 příspěvků a expert na všechno, že...

A myslíš,že pusou z toho něco vyfoukáš?Možná tak mouchy.A k těm příspěvkum.20 let opravuju auta,za tu dobu jsem už viděl ledacos.Čim se živíš ty?Podle péče o tak zásadní věc jako je vstup vzduchu do motoru bych to viděl na kuchaře a to je asi urážím.To si tam navlíkni punčochu a výsledek bude stejnej.

A co mě je vlastně do toho,je to tvoje auto.

Upraveno od standavfr

a tak pekne to vlákno začalo  :kol-41:

  • 11 měsíců později...

zajímavý článek

  • 3 měsíce později...

dobrý článok ...

a to som o KN vážne uvažoval tiež :kol-44:

Měl jsem KN z mladické nerozvážnosti v motorce,zanesený byl po 5000 a po tom,co jsem si začal všímat prachu v airboxu a na šoupátkách jsem ho vyhnal.Nic takového mi už do vozidel nesmí!

Je fakt, že 30 tis. je tak akorát ale je provoz a provoz...jezdit služebákem po prašných stavbách, po polňačkách, na Ostravsku atd bude určo pro filrt mnohem víc náročnější než jinde...pak klidně i 15tis...a i značka filtrů...čínský, polský, sportovní?...ehm, ehm...nevím, nevím, já už xxlet jen MANN a to uvšech filtrů...

  • 1 měsíc později...

Vložku vzduch. filtra som menil nedávno po 59500 km, tá vrchná časť bola podobná ako u príspevku č. 26, a čo sa značky týka... tiež preferujem Mann, lebo by to mali byť nemci... Pôvodný od výroby tam bol UFI made in India a ja som tam dal "nemecký" Mann - made in China... to isté mám aj na benzinovom - palivovom filtri - made in China. Ten Mann už asi tiež robia tam kde je lacnejšie... či dohliadajú na kvalitu filtračného papiera sa asi nedozvieme...

  • 3 týdny později...

Dle mého sídlí fi.MANN+HUMMEL v Přibyslavicích - Nové Vsi...kde se vyrábí i filtrační vložky vlastní značky MANN-FILTER...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.