Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj

 

poslední dobou se mi stává že mám problémy se startováním. Najeto mám cca 250tis km, přestavba na LPG. Dnes jsem ovšem už málem nenastartoval. Největší problémy dělá první start ten den. Zkoušel jsem i před zastavením jet na benzín cca 1km ale problém stále stejný. Když už se motor natočí tak ho musím chvíli držet trochu pod plynem jinak by se zase udusil. Problém je pouze u startování při jízdě žádné problémy nepozoruji.

 

Dík 

  • Autor

Ahoj

 

po hledání po různých fórech jsem narazil na zmínku o odvzdušňovacím ventilu. Ten prý zapříčiňuje u studených startů špatný chod. Myslíte že by zapříčinil i mé potíže. Tedy nastartování až na x-tý pokus a následné dušení motoru?

 

Dík

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak asi nic. Už jsem projel snad všechny fora a nic. Nikde to není nijak vyřešené prostě jenom že to 1,8t dělají. 

  • 2 týdny později...

Vyhod plyn a bude se ti dýchat lépe.

Tak uz nevim jestli jsi vazne tak zaujaty nebo ti bouchl plyn v baraku nebo se nevyznas?

Tezko tenhle problem bude tim ze ma lpg kdyz startuje na benzin.

Ty budes mit nejakej komplex jinak to nevidim ;)

Jinak uzivas si nafty za 36kc ? ;))

:kol-47:

  • Autor

Tak uz nevim jestli jsi vazne tak zaujaty nebo ti bouchl plyn v baraku nebo se nevyznas?

Tezko tenhle problem bude tim ze ma lpg kdyz startuje na benzin.

Ty budes mit nejakej komplex jinak to nevidim ;)

Jinak uzivas si nafty za 36kc ? ;))

Tak zhruba proto jsem na tento koment nereagoval. Děkuji za pěknou odpověď :-)

Ahoj, no určitě bych začal výměnou svíček. Ale předpokládám, že to Tě už napadlo...

  • 4 týdny později...
  • Autor

Ano svíčky jsou vyměněné. Auto bylo na pozorování a zjistilo se že při studeném startu špatně pracuje škrtící klapka. Ovše jak se venku oteplilo tak problémy přestaly.Už asi týden startuje na první dobrou. Je to divné. :-) Tak těžko říci kde je problém jestli přímo v kladce nebo někde na cestě k ní.

chlapci v motoroch sa sice nevyznam a mozno budem trepat od veci ale: na felde toto iste, cievka,sviecky s kablami rozdelovac atd vsetko vymenene... problem rovnaky ako u teba. islo sa na skrtiacu klapku, mal som pozicane vsetko okolo toho s nou a chyba bola nakoniec v nejakom 5korunovom cidle ktore kazdy odignoroval (myslim nieco s pripravou zmesy) skratka RJ pripravovala zmes pre zahriaty motor. pre istotu pridam poznamku ze som prave na pive tak to berte s rezervou ako poradnu v casopise Bravo Girls ;-,p

Jo jo, teplotní čidlo,že by?

Tak uz nevim jestli jsi vazne tak zaujaty nebo ti bouchl plyn v baraku nebo se nevyznas?

Tezko tenhle problem bude tim ze ma lpg kdyz startuje na benzin.

Ty budes mit nejakej komplex jinak to nevidim ;)

Jinak uzivas si nafty za 36kc ? ;))

Milý kolego,zaujatý na plyn jsem nemam ho rád v autě,auto má jezdit na naftu nebo na benzín.Uznávám CNG v nových vozech namontované ve výrobě.

Nafta za 36 korun mi skutečně nevadí...komplex vážně nemám a  neřadím se do skupiny šetřílků kteří si dělaj tabulky spotřeby to opravdu ne.Je to jen muj názor na celou věc ohledně plynu páč málokterá firma ho umí namotnovat tak aby pak motor šel bez problemu a nevyhazoval chyby a proto takováto auta z bandou plynu mi na servis zasadně kategoricky nesmí!

 

  • 4 týdny později...
  • Autor

Tak už měsíc startuje jako nové. Jazdím stále stejně, parkuju na stejném místě jediné co se mění je venkovní teplota. Je to divné.

 

A to jsem si nechtěl kupovat naftu kvůli zimním startům :D

  • 2 měsíce později...

Tak v čem ten problém nakonec byl ?

Řeším stejnou situaci ?

  • Autor

Ahoj bohužel ti moc neporadím. Zjistilo se že škrtící klapka zřejmě nefunguje na 100% ale nebyl čas na žádnou opravu nebo výměnu. Auto jsem si přivezl domů a mé potíže přestali. Vůbec nevím proč.Jediné co se změnilo byla venkovní teplota. Teď zase začíná zima tak čekám zda problém nastane nebo ne. Je to trošku záhada :-) Stále startuje na první škrtnutí.

Mal som podobný problém. V diagnostike to bol snímač otáčok kluky, po jeho vyčistení asi 3 mesiace ok. Potom to urobil ešte raz, tak výmena za nový, odvtedy žiaden problém.

  • 6 měsíců později...

Zdravim, mam problemy se startovanim. Auto mam prestavene na e85, ale auto uz spatne startovalo pred prestaveni na e85. Kdyz auto necham stat pres noc nebo dele, nastartuje na podruhe, na poprve chytne, ale zacne se dusit a trepat. Jakmile nekam jedu, vypnu motor a vratim se cca do 3 hodin auto nastartuje hned. S vykonem je vse vporadku. Auto normalne jezdi. Akorat mi rucicka teploty motoru kolisa a stoupa. Pri jizde je to tak na 60-max 70 stupnu a na volnobeh to jde na 90 a jakmile se rozjedu tak to spadne, tak nevim jestli to s tim ma spojitost, treba cidlo typloty chladici kapaliny. Na vagu mi to psalo, ze kat pracuje na minimum, prilis bohata smes a neco ze docvakva vackova hridel. Mechanik vse smazl a chyby se obevily zase. Minule leto jsem menil civky a o vanocich palivove cerpadlo i filtr, tak nevim jaky to muze byt problem. Kdyby nekoho neco napadlo nebo mel stejny problem tak bych byl vdecny

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.