Publikováno Květen 9, 201411 r Zajímá mě, jak správně zajet nové auto, konkrétně OIII RS TDI. Jezdit nejdříve v nízkých otáčkách nebo hned v celym rozsahu otáček, jaký máte zkušenosti?
Květen 9, 201411 r Mno určitě dopadneš jako já, říká se prvních 2000 km v klidu, ale mě to vydrželo cca 40 km a pak jsem neodolal a zkusil co to umí :-D Ale já mam TSI.
Květen 9, 201411 r Autor Říká? Je třeba nějaké doporučení v návodu k obsluze přímo od ŠA nebo od autoservisů? Upraveno Květen 9, 201411 r od Pawouk Necituj přímo předcházející příspěvek!
Květen 9, 201411 r https://mediaportal.skoda-auto.com/resource/documentation/manuals/cz/Octavia/05-2012/Manual/A5_Octavia_OwnersManual.pdf 141 stránka. Proste zestartu tomu nedávat pořád čočku. 5íká se, že máš jezdit v různém spektru otáček, ale já mam DSG a prostě doufám, že nejsou v ŠA blbí, aby mě DSG blbě zajelo motor, takže to nechávám na ní :-)
Květen 9, 201411 r .. ale já mam DSG a prostě doufám, že nejsou v ŠA blbí, aby mě DSG blbě zajelo motor, takže to nechávám na ní :-) To je dobrá otázka... zda řídící jednotka, pokud ví, že je najeto jen např. 400km dává DSGéčku jiné příkazy pro řazení, aby se motor lépe zajel... nebo se to prostě neřeší... ?
Červenec 31, 201411 r A na spotřebu, v eco modu drží otačky na rychlosti i na 1100/min a dokud neklesou pod tuhle hranici tak nepodřadí. Pokud je tohleto i u slabych motorů, tak potěš koště. ten 2,0 to aspon je z toho vcelku schopen rozumne rychle vytáhnout i bez podřazení.
Červenec 31, 201411 r každá motorizace obecně má v manuálu optimalizovanou mech. převodovku a stejně tak je to i u DSG - a ono je to vcelku logické...
Červenec 31, 201411 r Ja spíše myslel, že slaby motor to klidně na 1100 bude držet ale při každém přidání si vždy podřadí jelikož to nebude umět vytáhnout. Jestli to tak je tak to by mě asi štvalo, ale to by se musel někdo s 1,2 TSI nebo 1,6 TDI vyjádřit.
Únor 13, 20169 r Po kolika km jste pocitili(jestli vůbec) že motor si tzv.sedl tzn vyšší vykon nižší spotřeba.. ??
Únor 14, 20169 r Ja u 1.4 16v jsem kolem 3tis km citil ze motor uz nejde tak hrube a kolem 8tis km uz je znat i mensi narust vykonu.
Únor 26, 20169 r Nejlépe to zajedou ve fabrice. Polygon auto dost často projede v omezovači a je zajeto :-)
Únor 26, 20169 r Jsem realista a vidím to pořád, před chvílí taky u RS DSG. Dokonce i krásně střílela do výfuku
Únor 26, 20169 r Tak ano. Je ale veliký rozdíl od zajetí a od "ničení vozidla". Půjč mi své vozidlo a já ti ho zajedu...... A uvidíme jaký na to budeš mít názor poté.
Únor 26, 20169 r Já jen, že mi je někdy např těch RS líto, když první cca 2km dostanou takhle na prdel od nějakého vola. Co bych za to auto dal. Každopádně je pěkné, jak si ta RS střílí při řazení, ještě by to ale chtělo schopnější výfuk, vyznělo by to ještě lépe . Přijde mi úsměvné, jak se někdo bojí přidat nad 3500 ot, přitom některá auta dostanou hned omezovač :-(
Únor 26, 20169 r Je vidiet/teda mozne citat/,ze si od fachu a dobre to poznas.Tiez sa iba pousmievam,ako sa niekori po kupe snazia
Únor 26, 20169 r Naštěstí většina jezdí rozumně. Ale i tak zase kvalita tady je a dost se hlídá, bohužel dodavatelé to už je jiná a smutná kapitola
Únor 27, 20169 r Jojo ve fabrice se auta turuji na plne koule, az 200 studenych startu. Polygon tomu autu da dobre naprdel
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.