Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

před 8 hodinami, Jarda-k napsal:

 

Asi to tak opravdu bude. Tady je příspěvek ze srpna a dobíjecí napětí je 13,6 - 13,8 V.

 

Já teď mám konektor vytaženej a sleduju to. Po nastartování to ukazuje 14,4 - 14,5 V, po nějaký čtvrt hodině to spadne na cca 14,3 V s tím, že občas tam skočí 14,2 i 14,4 V. Takže snad to bude OK. 

ale jak  jsem psal na minule strance .. pokud jsou teploty pod 0, tak palubni napeti je 14.0 V .. do zastaveni motoru.  aku EFB.

14 V je zvláštní hodnota, asi by nebylo od věci zkontrolovat přesnost použitého měřáku s kvalitním multimetrem.

Týká se to hlavně těch měřáků do zapalovače. Mám tři různé kusy a přesně měří jen jeden. Z těch dalších dvou jeden ubírá cca 0,3 V, druhý je naopak přidává.

tj hodnota z jednotky. kazdopadne odpovida hodnote namerene na aku.

Podrobnejsie meranie som robil 3/2019, napatie po odpojeni jednotky okolo 14V.

https://www.youtube.com/watch?v=TSbIk7LU8f8&t=40s

 

Baterie KO.

No pustil jsem si ještě další video, které bylo další v pořadí, kde tento pán zdůvodňoval proč se nemůže obyčejná baterie použít v moderním autě a zdá se že o inteligentním (ne)dobíjení nemá ani páru..... Co si pak o takovýmto "odborníkovi" člověk může asi tak myslet...

V 18. 1. 2020 na 18:03, sk0d@ napsal:

Male porovnanie napätia z OBD aplikacie Torque (Control Module Voltage) vs. co ukazuje multimeter.

Odchylka je teda cca 1%.

Merane pred aj po štarte.
Napatie OBD Torque vs. Multimeter vypnuty motor.jpgNapatie OBD Torque vs. Multimeter nastartovany motor.jpg

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

Mas ten merak sk9ntrolovany ze ukazuje spravne aspon v oblasti 12 az 15V, lebo toto je ten najlacnejsi merak. 

a jakou bude mit odchylku , ten nejlevnejsi merak? dnesni meraky, to uz neni sada serio-paralelenich odporu, ale jednoduchy IO, ktery funguje docela presne.

@atlan nemam. Ak mas ciachovany doma / v praci, kludne sem hod tvoje merania [emoji846]

Nemyslim to ironicky ani utocne. Ma zaujima aka bude vtedy odchylka.

pokud merite mV - resp do 1V , tak tam je odchylka docela zajimava .. ovsem v radech desitek voltu je ta odchylka v setinach Voltu - tj totalne nezajimave .. i v desetine voltu by byla nezajimava

Po odpojení konektoru na -polu baterie ,mám nabíječku připojit na kostru nebo na - pól baterie

ještě jeden dotaz.Pokud mám konektor zapojený a připojím nabíječku,tak se mě baterka nabije pouze na 80%?????

Věř tomu, že pokud máš v pořádku a ještě schopnou baterku a odpovídající a v pořádku tzv. inteligentní nabíječku, tak Ti to nabije na 100 %, odpojení toho káblíku od mínus pólu baterie nemá vliv na nabíjení z nabíječky Mínus pól od nabíječky připoj na kostřící bod (kostru) auta  a plus pól od nabíječky normálně na plus pól baterie.

Upraveno od DušanV

Před hodinou, DušanV napsal:

Věř tomu, že pokud máš v pořádku a ještě schopnou baterku a odpovídající a v pořádku tzv. inteligentní nabíječku, tak Ti to nabije na 100 %, odpojení toho káblíku od mínus pólu baterie nemá vliv na nabíjení z nabíječky Mínus pól od nabíječky připoj na kostřící bod (kostru) auta  a plus pól od nabíječky normálně na plus pól baterie.

Ok díky.Já sem si myslel že si to nechá místo na dobití v případě rekuperace.

Nenechá, ale v podstatě hned první co to po startu udělá je, že to začně vybíjet tak a až kolem těch 80% to začne dobíjet a udržovat. Dobíjení v podstatě nemá takto smysl, pokud to auto pak nestojí dlouho, nebo pokud nejezdí jen krátké trasy.

před 5 minutami, Martab napsal:

Nenechá, ale v podstatě hned první co to po startu udělá je, že to začně vybíjet tak a až kolem těch 80% to začne dobíjet a udržovat. Dobíjení v podstatě nemá takto smysl, pokud to auto pak nestojí dlouho, nebo pokud nejezdí jen krátké trasy.

Tak to asi vypadá, že po nabití vytáhnu konektor z mínus polu baterky.Sice z toho mám trochu strach,ale jinou možnost nevidím.

 

Kaslite na to, najdolezitejsie je vypnut start stop, toto najviac skodi baterke, start kazdych 20s fakt potesi aj bateriu aj ekologiu aj starter. 

Start-stop vypínám vždy.To co mě vadí,je to řízené vybíjení baterie.

Já když sleduju jak to funguje a to ma start stop vypnutej, tak ráno přijdu k autu a mam baterku tak kolem 12V rovnejch asi je to 11,9V - 12,2V. Po nastartování mam celej den 14,8V.

Pere to do baterky moc a stále. Napětí se mi snížilo až tak po 4h jízdě na 13,4V.

před 3 minutami, Plextor napsal:

Já když sleduju jak to funguje a to ma start stop vypnutej, tak ráno přijdu k autu a mam baterku tak kolem 12V rovnejch asi je to 11,9V - 12,2V. Po nastartování mam celej den 14,8V.

Pere to do baterky moc a stále. Napětí se mi snížilo až tak po 4h jízdě na 13,4V.

Tak to jsme na tom stejně.To co tady čtu,tak 11,9-12,2 znamená smrt pro baterku.

No už jí kopu po roce a půl raději dopředu hrobeček. Nikdy nevíš kdy to přijde.  Na garančce mi dělali test, prej je potřeba baterku dobít, jinak je prej OK.

 

Ano. Nikdy neviete kedy odide. A predtym ste vedeli?

Teď víme, že to bude podstatně dříve...

29 minutes ago, Plextor said:

Já když sleduju jak to funguje a to ma start stop vypnutej, tak ráno přijdu k autu a mam baterku tak kolem 12V rovnejch asi je to 11,9V - 12,2V. Po nastartování mam celej den 14,8V.

Pere to do baterky moc a stále. Napětí se mi snížilo až tak po 4h jízdě na 13,4V.


V zimě nabíjí většinou přes 14V.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.