JiVi Vloženo 18. leden 2020 Sdílet Vloženo 18. leden 2020 před 8 hodinami, Jarda-k napsal: Asi to tak opravdu bude. Tady je příspěvek ze srpna a dobíjecí napětí je 13,6 - 13,8 V. Já teď mám konektor vytaženej a sleduju to. Po nastartování to ukazuje 14,4 - 14,5 V, po nějaký čtvrt hodině to spadne na cca 14,3 V s tím, že občas tam skočí 14,2 i 14,4 V. Takže snad to bude OK. ale jak jsem psal na minule strance .. pokud jsou teploty pod 0, tak palubni napeti je 14.0 V .. do zastaveni motoru. aku EFB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 18. leden 2020 Sdílet Vloženo 18. leden 2020 14 V je zvláštní hodnota, asi by nebylo od věci zkontrolovat přesnost použitého měřáku s kvalitním multimetrem. Týká se to hlavně těch měřáků do zapalovače. Mám tři různé kusy a přesně měří jen jeden. Z těch dalších dvou jeden ubírá cca 0,3 V, druhý je naopak přidává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 tj hodnota z jednotky. kazdopadne odpovida hodnote namerene na aku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Podrobnejsie meranie som robil 3/2019, napatie po odpojeni jednotky okolo 14V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plextor Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 https://www.youtube.com/watch?v=TSbIk7LU8f8&t=40s Baterie KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 No pustil jsem si ještě další video, které bylo další v pořadí, kde tento pán zdůvodňoval proč se nemůže obyčejná baterie použít v moderním autě a zdá se že o inteligentním (ne)dobíjení nemá ani páru..... Co si pak o takovýmto "odborníkovi" člověk může asi tak myslet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 V 18. 1. 2020 na 18:03, sk0d@ napsal: Male porovnanie napätia z OBD aplikacie Torque (Control Module Voltage) vs. co ukazuje multimeter. Odchylka je teda cca 1%. Merane pred aj po štarte. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk Mas ten merak sk9ntrolovany ze ukazuje spravne aspon v oblasti 12 az 15V, lebo toto je ten najlacnejsi merak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 a jakou bude mit odchylku , ten nejlevnejsi merak? dnesni meraky, to uz neni sada serio-paralelenich odporu, ale jednoduchy IO, ktery funguje docela presne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 Kdyby chtěl někdo tip na dobrej multimetr, tak doporučuji youtube recenze od zabijáka operačních zesilovačů: https://www.youtube.com/user/oldazelenka/videos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 @atlan nemam. Ak mas ciachovany doma / v praci, kludne sem hod tvoje merania [emoji846]Nemyslim to ironicky ani utocne. Ma zaujima aka bude vtedy odchylka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 pokud merite mV - resp do 1V , tak tam je odchylka docela zajimava .. ovsem v radech desitek voltu je ta odchylka v setinach Voltu - tj totalne nezajimave .. i v desetine voltu by byla nezajimava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomirekxxl Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Po odpojení konektoru na -polu baterie ,mám nabíječku připojit na kostru nebo na - pól baterie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomirekxxl Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 ještě jeden dotaz.Pokud mám konektor zapojený a připojím nabíječku,tak se mě baterka nabije pouze na 80%????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 (editace) Věř tomu, že pokud máš v pořádku a ještě schopnou baterku a odpovídající a v pořádku tzv. inteligentní nabíječku, tak Ti to nabije na 100 %, odpojení toho káblíku od mínus pólu baterie nemá vliv na nabíjení z nabíječky Mínus pól od nabíječky připoj na kostřící bod (kostru) auta a plus pól od nabíječky normálně na plus pól baterie. Editováno: 23. leden 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomirekxxl Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Před hodinou, DušanV napsal: Věř tomu, že pokud máš v pořádku a ještě schopnou baterku a odpovídající a v pořádku tzv. inteligentní nabíječku, tak Ti to nabije na 100 %, odpojení toho káblíku od mínus pólu baterie nemá vliv na nabíjení z nabíječky Mínus pól od nabíječky připoj na kostřící bod (kostru) auta a plus pól od nabíječky normálně na plus pól baterie. Ok díky.Já sem si myslel že si to nechá místo na dobití v případě rekuperace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Nenechá, ale v podstatě hned první co to po startu udělá je, že to začně vybíjet tak a až kolem těch 80% to začne dobíjet a udržovat. Dobíjení v podstatě nemá takto smysl, pokud to auto pak nestojí dlouho, nebo pokud nejezdí jen krátké trasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomirekxxl Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 před 5 minutami, Martab napsal: Nenechá, ale v podstatě hned první co to po startu udělá je, že to začně vybíjet tak a až kolem těch 80% to začne dobíjet a udržovat. Dobíjení v podstatě nemá takto smysl, pokud to auto pak nestojí dlouho, nebo pokud nejezdí jen krátké trasy. Tak to asi vypadá, že po nabití vytáhnu konektor z mínus polu baterky.Sice z toho mám trochu strach,ale jinou možnost nevidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Kaslite na to, najdolezitejsie je vypnut start stop, toto najviac skodi baterke, start kazdych 20s fakt potesi aj bateriu aj ekologiu aj starter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomirekxxl Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Start-stop vypínám vždy.To co mě vadí,je to řízené vybíjení baterie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plextor Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Já když sleduju jak to funguje a to ma start stop vypnutej, tak ráno přijdu k autu a mam baterku tak kolem 12V rovnejch asi je to 11,9V - 12,2V. Po nastartování mam celej den 14,8V. Pere to do baterky moc a stále. Napětí se mi snížilo až tak po 4h jízdě na 13,4V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomirekxxl Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 před 3 minutami, Plextor napsal: Já když sleduju jak to funguje a to ma start stop vypnutej, tak ráno přijdu k autu a mam baterku tak kolem 12V rovnejch asi je to 11,9V - 12,2V. Po nastartování mam celej den 14,8V. Pere to do baterky moc a stále. Napětí se mi snížilo až tak po 4h jízdě na 13,4V. Tak to jsme na tom stejně.To co tady čtu,tak 11,9-12,2 znamená smrt pro baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plextor Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 No už jí kopu po roce a půl raději dopředu hrobeček. Nikdy nevíš kdy to přijde. Na garančce mi dělali test, prej je potřeba baterku dobít, jinak je prej OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Ano. Nikdy neviete kedy odide. A predtym ste vedeli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Teď víme, že to bude podstatně dříve... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 29 minutes ago, Plextor said: Já když sleduju jak to funguje a to ma start stop vypnutej, tak ráno přijdu k autu a mam baterku tak kolem 12V rovnejch asi je to 11,9V - 12,2V. Po nastartování mam celej den 14,8V. Pere to do baterky moc a stále. Napětí se mi snížilo až tak po 4h jízdě na 13,4V. V zimě nabíjí většinou přes 14V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.