Únor 12, 20169 r Me je to u zadele. Ja pro APR nepracuji jediny co si nenecham poslapat je koncern a Apple BSR je velmi schopna firma. Kdybych mel Volvo, tak nechci nic jineho... Vzdy beru tu firmu, ktera je vice specializovana na urciteho vyrobce motoru vsichni tu mame motory od Audi. A jak znamo Audi Performance and Racing...
Únor 12, 20169 r Zase se tu rozvinulo několik bludů a chabé úvahy o tom co je lepší nebo horší, bez špetky zkušeností s daným autem. Kdyby se tak ten čas a energie, která tu byla vynaložena na pošpinění někoho jiného, jen tak z hecu, využila na něco smysluplného, tak by bylo hned na světě líp... Ale na fóru je bohužel každý generál. Od BSR tu mam tři zákazníky, kteří ke mně přišly a dle mého názoru s tou firmou nechtějí již nic mít. Naopak s APR jsou spokojení a nedají na to dopustit. APR nabízí několik stupňů úprav, které si může kdokoliv vybrat. Máme v nabídce i slabší variantu na 295hp a 460Nm, která je pro ty, co se bezdůvodně jako Dedek007 bojí o převodovku, ale tuhle variantu si asi záměrně neviděl. Nehodilo se ti do krámu kvůli pomluvám, viď? Na druhou stranu tu máme i silnější úpravy, které snad nikdo jiný nedokáže naladit. Stejně tak, jako jsme tu naladili nejsilnějšího Golfa 6 R, který měl se seriovým turbem a seriovými vstřikovači na 98oct benzín 377hp. Všichni ostatní ladiči, co ladí skvěle na míru skončili většinou max na 340hp. BSR pro jistotu nenabízí nic pro tyto lidi. BSR beru vůbec celkově jako vtip. V Německu se tato úprava rozhodně nenabízí i s brzdou. Cena je pro celou Evropu za samotný chip stejná a všichni distributoři jí dodržují. Nerozšiřuj tu tedy bludy. APR je známá pro to, protože jejich úpravy fungují a na OIII RS zde mám několik grafů, které to dokazují. Buď si můžeš tedy naladit auto u nějakého patlala za pár korun, který ti to naladí na ten den a to místo nebo můžeš mít úpravu, která je ozkoušená ve všech koutech světa a za všech podmínek, že funguje. Je to na každém z Vás. Naladění řídící jednotky je to nejdůležitější v autě a šetřit se na tom rozhodně nevyplatí. A nikdo jiný třeba nenabízí úpravu, která je tak optimalizovaná jako APR, viz to, že na první dva rychlostní stupně je omezený výkon tak, aby to auto nesmyslně nehrabalo a neničilo gumy a převodovku. Na APR jsem sám najel ve své OIII RS 60tis Km bez problému. Mam zde zákazníky, kteří na DSG nebo také manuálu najeli daleko více. Také tu mam dost zákazníků, kteří mají konkurenční úpravu a i když mají menší krouťák, tak stejně museli měnit spojku. To já u svých zákazníků, kteří mají APR úpravu rozhodně nemam tak velké procento lidí, kteří měnili spojku u manuálu a ti, co jí měnili, tak o tom dopředu věděli a hlavně chtěli maximum koní, kde se to dá pochopit. Co se týče pohádek o tom, jak je naladění na míru nejlepší tu proběhlo taky moc. Mě to stálo motor, Swenaka taky a nakonec prostě člověk dospěje k tomu, že to APR se prostě vyplatí a skončí u něj. Opravdu mne mrzí, že se tu dokola objevují jedinci, kteří nemají s danou věcí zkušenost, možnost porovnání atd, ale jediný jejich cíl je někoho jen tak pošpinit a vyvolat flame. Upraveno Únor 12, 20169 r od Mustafa
Únor 12, 20169 r @mustafa: hele akorat ja myslel, ze treba pro Volvo neni BSR tak spatny ne? Spis me dost mrzi jejich siroka specializace, ktera naznacuje ze jde spise o kvantitu, nez kvalitu... Upraveno Únor 12, 20169 r od iphonik4
Únor 12, 20169 r Beru to z pohledu koncernu, kdy to dle mého názoru spadá do sekce rychloobrátkové firmy, která má základní chip na vše pro maximalizaci zisku. Vývojem a testováním halvních koncernových benzínů jako je 2,0 TSI APR na úplně jiné úrovni.
Únor 12, 20169 r Mám výhrady i k APR softům, a především k Mustafovi, to není nic nového. Ale srovnávat s BSR vůbec nemá cenu, BSR je tak o tři levely dole, včetně Volva. Abych tak řekl, nic pěkného jsem od nich neviděl kromě marketingových žvástů.
Únor 12, 20169 r @motorpower: uf. Kamarad si koupil koupil XC70 a chce doporucit chip. Jesteze jsem nerekl BSR
Únor 12, 20169 r At mi zavolá soukromě, mám nyní výstupy z měření pro Volvo CZ, ohledně záruky je ok Polestar / vpodstatě čip od Volva/ pokud je mimo záruky, tak může přijet ke mě/ příznivější cena, výkon a navíc měření.
Únor 20, 20169 r Ahoj, moje zkusenost s APR na O RS TSI je pozitivni, ovsem dovolim si upresnit koment od Mustafy... Upraveno Únor 20, 20169 r od Pawouk
Únor 20, 20169 r Hlavne bez samosvoru ci zadokolky se samosvorem to v zivote neprenesete, max na rovine kdyz je sucho.
Únor 20, 20169 r naprosto souhlas, hrabe to na trojku, ve 100..az do 120, na suchu. bude na tom leon cupra lip se samosvorem? ten samosvor snizi hrabani? moc tomu nerozumim...ale asi z toho zadokolku neudela...? Upraveno Únor 20, 20169 r od Pawouk Necituj bezprostředně předcházející příspěvek!
Únor 20, 20169 r Samosvor ti Hlavně pomůže do zatáček a na vyjezde ze zatáček. Žádný xds mega giga ultra plus moc nefunguje
Únor 20, 20169 r S cuprou mam zkusenosti nejake a stejne nahovno. Jen o neco lepsi do zatacek. Optimalni je proste 4x4/Haldex co ma Golf R
Únor 20, 20169 r Prej 4x4 :D Iphoniku tak neumíš hold jezdit, rozdíl obyc rs a rs 230 je krutej v zatáčkách. Upraveno Únor 20, 20169 r od kokta7
Únor 20, 20169 r No a? Copak nepermanentní 4x4 není 4x4?? A prece jestli ma ten problem s prenosem zadokolka a nebo predokolka je uplne jedno. Nektere zadokolky jsou na tom jeste hur, protoze zadek je lehci a proto ta naprava neni tak zatizena. Proto proste bud Quatrro, Haldex a nebo proste vysoky vykony neprenesete... Ps: a vim jsou bezmozci, kteri si neprenaseni vykonu zadni napravou vylozene uzivaj a pak konci ve stromech Upraveno Únor 20, 20169 r od iphonik4
Únor 20, 20169 r Sakra borci, necitujte bezprostředně předcházející příspěvky! Porušujete pravidla fora a děláte tady bordel!
Únor 20, 20169 r škoda že nedelaj RS ve ctyrkolce, nebo cupru, pak by tomu nebylo co vytknout. R Golf fajn, ale ta cena, to se soudruzi posrali v kine
Únor 20, 20169 r hele Pawouku, tys vymazal komplet komentare, co sem vlozil k textu od Mustafy? Upraveno Únor 20, 20169 r od frantisek1979
Únor 20, 20169 r Kokta: A copak jsem tvrdil opak?? Rikam, ze do zatacek se ji chce lip ale porad to proste neni krasnej ciste mechanickej samosvor. Kdo chce do RS samosvor, tak proste hezky wavetrack Pawouku, mas pravdu. Celkove i tohle OT je podle me poruseni pravidel. Koncim s OT. S koktou se neda nikdy normalne diskutovat o tom se jiz presvedcili mnozi. Jeho odpoved (byt prvni) je vzdy zasadne utocna.
Únor 20, 20169 r A jak se v té citaci na půl stánky pozná, že to byly tvé komentáře? Nijak. Naučte se správně používat citace... A kokta? No comment...
Únor 20, 20169 r já neutočím. jenom píšu svuj názor.(ne být první fakt nemusím) Jop to souhlas, je to taková patlanina alá koncern. Nekoupíme od někoho samosvor, ale radši tam spatláme haldex ale překvapivě to funguje, jenom pár lidem to psalo, že se jim přehřál a přestalo to fungovat. Upraveno Únor 20, 20169 r od kokta7
Únor 20, 20169 r byly v CAPS LOCKU. tak to nejdriv cti, nez mazes. ses s moderovanim za rohem. litera zustava, duch se vytraci.
Únor 20, 20169 r napiš ten koment ještě jednou, docela by mě zajímalo, co tam bylo. Jinak G VII R připomíná sice poněkud drahotu, ale zase v rámci hothatchů na trhu je to asi normál. Kupte si novej Focus RS.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.