Losky83 Vloženo 11. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2017 Je to tak. Taky jsem se tomu divil. Prý na silnější HTP u Rooma se dávaly. A nebo to je tím, že je to taky N1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Asi je to tým, že je to verzia N1. Podľa ETKY by si mal mať rozmer 288x25mm https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/1j0615301s-predny-brzdovy-kotuc-288x25mm-zimmermann-13372.html Toto by mali byť k tomu čísla z etky 1J0615301R,6R0615301A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 To sedí. Asi N1 to tak prostě mají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 15. Duben 2018 Sdílet Vloženo 15. Duben 2018 (editace) Ahoj Kluci prosil bych Vas o radu. Pry budu potrebovat kotouce a desticky. Jake znacky doporucujete? Myslin na trw , brembo a zimmermann. Nejlip neco takoveho: https://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-3-1_1?count=60 Dekuji za rady. Tomas. Editováno: 15. Duben 2018, autor: TOMUS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spajky007 Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 (editace) Tak ono záleží jakej jsi závodník ? Když jezdíš normálně tak stačej standartní kotouče. Samozřejmě ty vrtaný budou vždycky lepší. TRW Ferodo klidně i starline Editováno: 16. Duben 2018, autor: Spajky007 Doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 (editace) Diky za reakci Hlavně chci aby nepoškodily se rychle Ja jezdim nornalně. Nedavam brzda plyn. Ted' mám najeto 91500 a ještě 2/3 desticky každe. Levý kotouč už je trošku poškozeni. Editováno: 16. Duben 2018, autor: TOMUS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira28 Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 Být tebou tak koupím prvovýrobu originál a máš svatý klid na nějaký Brembo atd bych se vykašlal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 Když máš najeto jen 91 tisíc a ještě 2/3 předpokládám druhých destiček,tak pokud to brzdí souměrně a nikam to netáhne,bych se na výměnu ještě vykašlal.Nám i v autoškole,kde se víc brzdí než jezdí,kotouče vždycky do nějakých 150 tisíc vydržely.Měnit to jen pro pocit,že jsem to vyměnil,je škoda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 Prvnich od vyroby auta. Auto ma 7let a prvni kotouče a destičky. Kotouč levy podle mně je křivy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spajky007 Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 (editace) Když brzdíš houpe kope brzdovej pedál ? Když ne tak to nic není maximalně lehce líznout flexou hrany a jezdit dál. Před hodinou, DAVID7001 napsal: Sorry dostala se tam citace Editováno: 16. Duben 2018, autor: Spajky007 Oprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 S tím broušením má spousta lidí obavy,že pak to bude házet a bude to nevyvážené.Nebude.Průměr toho kotouče je proti průměru kola o dost menší a není ani na obvodu nijak těžký.Dá se jednoduše odmontovat třmen,potom kotouč a buď smirkovým kotoučem ve vrtačce,nebo lamelovým smirkovým kotoučem v rozbrušovačce, lehce objet ta vystupující hrana na obvodu a kotouč je jako nový.I se to potom lépe skládá třeba při výměně destiček,kdy tam ta hrana překáží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 5 godzin temu, Spajky007 napisał: Když brzdíš houpe kope brzdovej pedál ? Když ne tak to nic není maximalně lehce líznout flexou hrany a jezdit dál. Sorry dostala se tam citace Vis musel nekdy brdzit ve vode a kotouc skrivil se. Poteseni je takove ze i u porsche kotouce se krivi Ja srazim se jezdit dalse cesty a nejlip po dalnici . Proto mam mene opotrebovane desticky. Brzdim taky motorem, pres co neco se usetri benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spajky007 Vloženo 17. Duben 2018 Sdílet Vloženo 17. Duben 2018 Ještě možnost nechat stočit na soustruhu je to přesnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 18. Duben 2018 Sdílet Vloženo 18. Duben 2018 (editace) Byl jsem u servisu vcera zeptat se na brzdy. Technik mi rekl ,ze kdy budu mit prohlidku ta mi tam podivaji a poradi co bude dobre. On rekl ze je sanci ze nebudu muset kupovat novych kotoucu a desticek. Prohlidku mam za 2 tydne, tak vydrzim Vsem dekuji za reakci a za rady Editováno: 18. Duben 2018, autor: TOMUS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.machalik Vloženo 19. Duben 2018 Sdílet Vloženo 19. Duben 2018 Ahoj, pritelkyne ma Fabii 1.6TDi 55kW rv.2013 a vpredu jsou kotouce 256mm, vzadu bubny. Co je potreba , kdyz by chtela brzdy z Fabie RS tj. 288mm ? Staci jen trmeny ? Nebo je potreba resit i tehlice ? Moc dekuji za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 19. Duben 2018 Sdílet Vloženo 19. Duben 2018 myslím že i těhlice ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 25. Duben 2018 Sdílet Vloženo 25. Duben 2018 (editace) V 4/16/2018 na 9:57, Spajky007 napsal: Tak ono záleží jakej jsi závodník ? Když jezdíš normálně tak stačej standartní kotouče. Samozřejmě ty vrtaný budou vždycky lepší. TRW Ferodo klidně i starline Tak toto je dosť veľký omyl. Tie sú lepšie možno tak na okruh. Pre bežné jazdenie sú najlepšie úplne hladké. Vŕtané totiž rýchlejšie opotrebujú platničky a tiež majú pri bežnej cestnej prevádzke z logických príčin o málo nižší brzdný účinok. Vŕtanie má výhodu v lepšom chladení kotúčov. Ale úprimne, ako často jazdíš v podmienkach, že by sa ti brzdy prehrievali a výrazne by ti klesal kvôli tomu brzdný účinok? Ak meniť kotúče, nechať hladké a investovať radšej do lepších platničiek. Buď nejakých s lepšou účinnosťou brzdenia (ale nie nejaké na okruhové jazdenie), alebo také, ktoré nešpinia tak koleso od brzdného prachu. Editováno: 25. Duben 2018, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 25. Duben 2018 Sdílet Vloženo 25. Duben 2018 Pro běžnou jízdu nejsou k zahození brzdy s frézovanou vlnovkou po obvodu kotouče, snižuje to podstatně vadnutí brzd, ale musíš počítat s tím že se budou víc svinit kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.machalik Vloženo 27. Duben 2018 Sdílet Vloženo 27. Duben 2018 Jeste mam jednu otazku. Daji se pouzit brzdice + tehlice z jednickove Fabie RS ? Vymena zacina byt uz docela aktualni - desky uz skoro nejsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 27. Duben 2018 Sdílet Vloženo 27. Duben 2018 Nevidím důvod proč by to nemělo pasovat. Otázka je co to přinese. Pokud to chceš do běžnýho provozu, tak kromě toho, že tam nepůjdou 14" kola, tak nic moc. Smysluplnější věc je zainvestovat do origo kotoučů a destiček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.machalik Vloženo 27. Duben 2018 Sdílet Vloženo 27. Duben 2018 Fabie má z výroby 16ky kola 205/45,takze problém s 15 a 14 palcovými koly odpadá. Navíc brzy bude po chipu, takže lepší brzdy se rozhodně hodí ;-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 28. Duben 2018 Sdílet Vloženo 28. Duben 2018 (editace) V 19. 4. 2018 na 11:20, jan.machalik napsal: Ahoj, pritelkyne ma Fabii 1.6TDi 55kW rv.2013 a vpredu jsou kotouce 256mm, vzadu bubny. Co je potreba , kdyz by chtela brzdy z Fabie RS tj. 288mm ? Staci jen trmeny ? Nebo je potreba resit i tehlice ? Těhlice, kotouče, destičky, brzdové třmeny, držáky brzdových třmenů a také větší kola, když do 15" disků se tyhle brzdy s třmeny nevejdou. Pokud má zadní náprava uši pro brzdové třmeny, tak kotouče, destičky, brzdové třmeny, lanka ruční brzdy a náboje kol. Pokud uši nemá tak i zadní nápravu. Editováno: 28. Duben 2018, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 28. Duben 2018 Sdílet Vloženo 28. Duben 2018 (editace) V 27. 4. 2018 na 15:09, jan.machalik napsal: Jeste mam jednu otazku. Daji se pouzit brzdice + tehlice z jednickove Fabie RS ? Vymena zacina byt uz docela aktualni - desky uz skoro nejsou To sice nevím, ale myslím si (pokud si to ještě po těch letech vůbec pamatuji - což nemusí být pravda), že FI RS měla přední kotouče 280 mm (takže i jiné těhlice, třmeny a destičky , zatímco FII RS 288 mm a tyhle kotouče vpředu měly i FII 1,2 TSI 77 kW a silnější diesely, takže není třeba shánět věci z RS, což by bylo jistě obtížnější. Editováno: 28. Duben 2018, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 28. Duben 2018 Sdílet Vloženo 28. Duben 2018 (editace) V 19. 4. 2018 na 11:20, jan.machalik napsal: Ahoj, pritelkyne ma Fabii 1.6TDi 55kW rv.2013 a vpredu jsou kotouce 256mm, vzadu bubny. Co je potreba , kdyz by chtela brzdy z Fabie RS tj. 288mm ? Staci jen trmeny ? Nebo je potreba resit i tehlice ? Měl bych úspornější návrh: Pokud chceš polepšit brždění, můžeš buď zvětšit sériové brzdy a používat sériové destičky, nebo sériové brzdy ponechat a použít nesériové destičky. Já jsem šel tou druhou cestou u svojí FII 1,6 16V 77 kW benzín. Na svém zkušebním 2,8 km přehledném okruhu, kde brzdím 3x do dvojky a dvakrát do trojky - jinak plný plyn - to sériové brzdy (256/ 232 mm) přestalo bavit už v půlce 2. kola. Po výměně destiček za Ferodo DS Performance (kolem dokola) a po jejich záběhu a sformování geometrickém i tepelném jsem na okruhu objel deset kol a brzdilo to pořád stejně. Tak jsem jel domů... Začni tím, že koupíš přítelkyni nové přední 256 mm kotouče (klidně standardní od Feroda a určitě ne ATE) a tyhle destičky: https://www.autokelly.cz/Product/FE-FDS1398/180079/39849642;39850140;7;12065;147276;34827304;34629239;32476794 Po záběhu uvidíš, jestli předělat i zadek. Editováno: 28. Duben 2018, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 28. Duben 2018 Sdílet Vloženo 28. Duben 2018 Neodporúčam Ferodo kotúče, strašne rýchlo hrdzavejú a spravia sa tam ryhy, vlnovky aj keď auto jazdí denne. Za mňa kotúče od TRW po 7 rokoch stále rovné, aj pri častom brzdení sa neskrútili. Najazdené na nich už 140tkm. Takisto doštičky hrúbka je niekde v polovici a brzdia veľmi dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.