Listopad 11, 20177 r Je to tak. Taky jsem se tomu divil. Prý na silnější HTP u Rooma se dávaly. A nebo to je tím, že je to taky N1
Listopad 12, 20177 r Asi je to tým, že je to verzia N1. Podľa ETKY by si mal mať rozmer 288x25mm https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/1j0615301s-predny-brzdovy-kotuc-288x25mm-zimmermann-13372.html Toto by mali byť k tomu čísla z etky 1J0615301R,6R0615301A
Duben 15, 20187 r Ahoj Kluci prosil bych Vas o radu. Pry budu potrebovat kotouce a desticky. Jake znacky doporucujete? Myslin na trw , brembo a zimmermann. Nejlip neco takoveho: https://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-3-1_1?count=60 Dekuji za rady. Tomas. Upraveno Duben 15, 20187 r od TOMUS
Duben 16, 20187 r Tak ono záleží jakej jsi závodník ? Když jezdíš normálně tak stačej standartní kotouče. Samozřejmě ty vrtaný budou vždycky lepší. TRW Ferodo klidně i starline Upraveno Duben 16, 20187 r od Spajky007 Doplnění
Duben 16, 20187 r Diky za reakci Hlavně chci aby nepoškodily se rychle Ja jezdim nornalně. Nedavam brzda plyn. Ted' mám najeto 91500 a ještě 2/3 desticky každe. Levý kotouč už je trošku poškozeni. Upraveno Duben 16, 20187 r od TOMUS
Duben 16, 20187 r Být tebou tak koupím prvovýrobu originál a máš svatý klid na nějaký Brembo atd bych se vykašlal.
Duben 16, 20187 r Když máš najeto jen 91 tisíc a ještě 2/3 předpokládám druhých destiček,tak pokud to brzdí souměrně a nikam to netáhne,bych se na výměnu ještě vykašlal.Nám i v autoškole,kde se víc brzdí než jezdí,kotouče vždycky do nějakých 150 tisíc vydržely.Měnit to jen pro pocit,že jsem to vyměnil,je škoda...
Duben 16, 20187 r Prvnich od vyroby auta. Auto ma 7let a prvni kotouče a destičky. Kotouč levy podle mně je křivy
Duben 16, 20187 r Když brzdíš houpe kope brzdovej pedál ? Když ne tak to nic není maximalně lehce líznout flexou hrany a jezdit dál. Před hodinou, DAVID7001 napsal: Sorry dostala se tam citace Upraveno Duben 16, 20187 r od Spajky007 Oprava
Duben 16, 20187 r S tím broušením má spousta lidí obavy,že pak to bude házet a bude to nevyvážené.Nebude.Průměr toho kotouče je proti průměru kola o dost menší a není ani na obvodu nijak těžký.Dá se jednoduše odmontovat třmen,potom kotouč a buď smirkovým kotoučem ve vrtačce,nebo lamelovým smirkovým kotoučem v rozbrušovačce, lehce objet ta vystupující hrana na obvodu a kotouč je jako nový.I se to potom lépe skládá třeba při výměně destiček,kdy tam ta hrana překáží.
Duben 16, 20187 r 5 godzin temu, Spajky007 napisał: Když brzdíš houpe kope brzdovej pedál ? Když ne tak to nic není maximalně lehce líznout flexou hrany a jezdit dál. Sorry dostala se tam citace Vis musel nekdy brdzit ve vode a kotouc skrivil se. Poteseni je takove ze i u porsche kotouce se krivi Ja srazim se jezdit dalse cesty a nejlip po dalnici . Proto mam mene opotrebovane desticky. Brzdim taky motorem, pres co neco se usetri benzin
Duben 18, 20187 r Byl jsem u servisu vcera zeptat se na brzdy. Technik mi rekl ,ze kdy budu mit prohlidku ta mi tam podivaji a poradi co bude dobre. On rekl ze je sanci ze nebudu muset kupovat novych kotoucu a desticek. Prohlidku mam za 2 tydne, tak vydrzim Vsem dekuji za reakci a za rady Upraveno Duben 18, 20187 r od TOMUS
Duben 19, 20187 r Ahoj, pritelkyne ma Fabii 1.6TDi 55kW rv.2013 a vpredu jsou kotouce 256mm, vzadu bubny. Co je potreba , kdyz by chtela brzdy z Fabie RS tj. 288mm ? Staci jen trmeny ? Nebo je potreba resit i tehlice ? Moc dekuji za info.
Duben 25, 20187 r V 4/16/2018 na 9:57, Spajky007 napsal: Tak ono záleží jakej jsi závodník ? Když jezdíš normálně tak stačej standartní kotouče. Samozřejmě ty vrtaný budou vždycky lepší. TRW Ferodo klidně i starline Tak toto je dosť veľký omyl. Tie sú lepšie možno tak na okruh. Pre bežné jazdenie sú najlepšie úplne hladké. Vŕtané totiž rýchlejšie opotrebujú platničky a tiež majú pri bežnej cestnej prevádzke z logických príčin o málo nižší brzdný účinok. Vŕtanie má výhodu v lepšom chladení kotúčov. Ale úprimne, ako často jazdíš v podmienkach, že by sa ti brzdy prehrievali a výrazne by ti klesal kvôli tomu brzdný účinok? Ak meniť kotúče, nechať hladké a investovať radšej do lepších platničiek. Buď nejakých s lepšou účinnosťou brzdenia (ale nie nejaké na okruhové jazdenie), alebo také, ktoré nešpinia tak koleso od brzdného prachu. Upraveno Duben 25, 20187 r od e1.
Duben 25, 20187 r Pro běžnou jízdu nejsou k zahození brzdy s frézovanou vlnovkou po obvodu kotouče, snižuje to podstatně vadnutí brzd, ale musíš počítat s tím že se budou víc svinit kola.
Duben 27, 20187 r Jeste mam jednu otazku. Daji se pouzit brzdice + tehlice z jednickove Fabie RS ? Vymena zacina byt uz docela aktualni - desky uz skoro nejsou
Duben 27, 20187 r Nevidím důvod proč by to nemělo pasovat. Otázka je co to přinese. Pokud to chceš do běžnýho provozu, tak kromě toho, že tam nepůjdou 14" kola, tak nic moc. Smysluplnější věc je zainvestovat do origo kotoučů a destiček.
Duben 27, 20187 r Fabie má z výroby 16ky kola 205/45,takze problém s 15 a 14 palcovými koly odpadá. Navíc brzy bude po chipu, takže lepší brzdy se rozhodně hodí ;-)
Duben 28, 20187 r V 19. 4. 2018 na 11:20, jan.machalik napsal: Ahoj, pritelkyne ma Fabii 1.6TDi 55kW rv.2013 a vpredu jsou kotouce 256mm, vzadu bubny. Co je potreba , kdyz by chtela brzdy z Fabie RS tj. 288mm ? Staci jen trmeny ? Nebo je potreba resit i tehlice ? Těhlice, kotouče, destičky, brzdové třmeny, držáky brzdových třmenů a také větší kola, když do 15" disků se tyhle brzdy s třmeny nevejdou. Pokud má zadní náprava uši pro brzdové třmeny, tak kotouče, destičky, brzdové třmeny, lanka ruční brzdy a náboje kol. Pokud uši nemá tak i zadní nápravu. Upraveno Duben 28, 20187 r od Tonda-B
Duben 28, 20187 r V 27. 4. 2018 na 15:09, jan.machalik napsal: Jeste mam jednu otazku. Daji se pouzit brzdice + tehlice z jednickove Fabie RS ? Vymena zacina byt uz docela aktualni - desky uz skoro nejsou To sice nevím, ale myslím si (pokud si to ještě po těch letech vůbec pamatuji - což nemusí být pravda), že FI RS měla přední kotouče 280 mm (takže i jiné těhlice, třmeny a destičky , zatímco FII RS 288 mm a tyhle kotouče vpředu měly i FII 1,2 TSI 77 kW a silnější diesely, takže není třeba shánět věci z RS, což by bylo jistě obtížnější. Upraveno Duben 28, 20187 r od Tonda-B
Duben 28, 20187 r V 19. 4. 2018 na 11:20, jan.machalik napsal: Ahoj, pritelkyne ma Fabii 1.6TDi 55kW rv.2013 a vpredu jsou kotouce 256mm, vzadu bubny. Co je potreba , kdyz by chtela brzdy z Fabie RS tj. 288mm ? Staci jen trmeny ? Nebo je potreba resit i tehlice ? Měl bych úspornější návrh: Pokud chceš polepšit brždění, můžeš buď zvětšit sériové brzdy a používat sériové destičky, nebo sériové brzdy ponechat a použít nesériové destičky. Já jsem šel tou druhou cestou u svojí FII 1,6 16V 77 kW benzín. Na svém zkušebním 2,8 km přehledném okruhu, kde brzdím 3x do dvojky a dvakrát do trojky - jinak plný plyn - to sériové brzdy (256/ 232 mm) přestalo bavit už v půlce 2. kola. Po výměně destiček za Ferodo DS Performance (kolem dokola) a po jejich záběhu a sformování geometrickém i tepelném jsem na okruhu objel deset kol a brzdilo to pořád stejně. Tak jsem jel domů... Začni tím, že koupíš přítelkyni nové přední 256 mm kotouče (klidně standardní od Feroda a určitě ne ATE) a tyhle destičky: https://www.autokelly.cz/Product/FE-FDS1398/180079/39849642;39850140;7;12065;147276;34827304;34629239;32476794 Po záběhu uvidíš, jestli předělat i zadek. Upraveno Duben 28, 20187 r od Tonda-B
Duben 28, 20187 r Neodporúčam Ferodo kotúče, strašne rýchlo hrdzavejú a spravia sa tam ryhy, vlnovky aj keď auto jazdí denne. Za mňa kotúče od TRW po 7 rokoch stále rovné, aj pri častom brzdení sa neskrútili. Najazdené na nich už 140tkm. Takisto doštičky hrúbka je niekde v polovici a brzdia veľmi dobre.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.