Srpen 6, 20169 r Ja mam ted objednanyho Citroena Grand C4 Picasso za nejakych 6200 mesicne, tak snad to vydrzi ty 2 roky jezdit a nebudu se moc kamaradit se servisaky v Citroenu :), kazdopadne je to auto s cca 2x vyssi hodnotou nez Octavka, ma fajn vybavu a momentalne o 2,5k nizsi splatkou, tak proc to nezkusit Upraveno Srpen 6, 20169 r od NickRabit
Srpen 7, 20169 r Tam zase muze byt problem, aby ti na novy ico dal nekdo uver. Treba to CSOB po me chtelo vypis z uctu za posledni 3 mesice, u ico chcou tusim danovy priznani za 2 roky... Upraveno Srpen 7, 20169 r od NickRabit
Srpen 7, 20169 r Podle mě je to nesmysl. Normální splátka na to auto je asi 10t.Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Srpen 7, 20169 r Poznámka Nabídka platí pro fyzické i právnické osoby (max. 2 vozy na IČ, rodné číslo). Nabídka platí do vyprodání zásob. Jedná se o speciální úvěrový produkt společnosti Volkswagen Financial Services
Srpen 7, 20169 r před 10 minutami, Malta napsal: normální lidi nemají ičo normální lidi nemají na operační leasing, jinak by jezdilo půl republiky pořád v nových autech.....a tím myslím lidi, né firmy.
Srpen 7, 20169 r jsem "normální člověk" a nad oper.lízačkou jsem uvažoval, už když s tím přišli i u nás pro obyčejné smrtelníky, ale bohužel ŠA má limit 20t km ročně a to já najezdím jen do práce více za rok, tudíž to pro mě je pasé. A GTéčkový golf je krasavec (koneckonců jednoho takového jsem měl každý den o dovči na očích), ale abych si vozil dvě půlky do práce GTéčkovým golfem, to mi zase přijde tak nějak mimo
Srpen 7, 20169 r Blbost, operak je fajn, akorat to chce projit nabidky, nesouhlasim s tim, ze to neni pro normalni lidi. Chce to dobre propocitat naklady na ruzne varianty, u me je to zhruba stejne, mozna o neco malo vice, kazdopadne ty nervy s prodejem a resenim veci kolem me za to vazne nestojio. Sam sej uplne obyc clovek a nemuzu si na to rozhodne stezovat a nemenil bych Kazdopadne Octavka s manualni klimou skora za 9k me prijde hodne, kdyz to porovnate s konkurenci, jdou poptat lepsi nabidky, kdyz se dneska clovek trosku snazi. Fajn ceny maji ted treba autanarok.cz (Jarov), CSOB, ALD, kdyz netrvate na koncernu tak jde za super penize sehnat Fiat, Jeep nebo Opel. Akorat musim uznat ze objednani auta u CSOB + Citroenu je mnohem vetsi bojovka, nez podpis jednoho papiru na salonu Skodovy :/
Srpen 7, 20169 r Mne príde GTD 30kkm/rok za zhruba 230€ bez dane mesačne ako veľmi dobrý deal.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Srpen 7, 20169 r K čemu bych tedy potřeboval IČ, když nejsem podnikatel? Podle mě je to jen pro živnostníky.
Srpen 8, 20169 r Takže k té nabídce Golfu GTD, co tu byla - je to nabídka na IČO, dodací lhůta 4 měsíce, možnost volby jen barvy, poskytuje to přímo ten autosalon spolu s VWFS. A pár negativ - v ceně nejsou zimní kola, spoluúčast havarijního pojištění je 10 % a nemá xenony.
Srpen 8, 20169 r Tak to se pak pěkně prodraží. Za ten rok vždy dojde k nějakému poškození - sklo, odřené kolo atd.
Září 15, 20169 r Tak Octavie včera vrácena. Přijel jsem, předal jsem, odjel jsem (busem). Předání v pohodě, žádné měření tloušťky laku jsem nezaznamenal, s technikem jsem u toho sice nebyl, ale měřič s sebou neměl. Jen hodně focení všeho, dostal jsem pak k podpisu elektronickou verzi protokolu, že je vše OK, technik mi řekl, že je to ve stavu nového auta (aby ne, staral jsem se o ni jak o vlastní). Takže kdyby někdo chtěl Octavii jak novou, která nikdy nebyla v myčce, za studena se s ní jezdilo opatrně a turbo se nechávalo dochladit, tak teď bude v Auto Palace Spořilov (pokud se tedy prodávají zase u dealera). Jinak poškození za dva roky nějaké na autě bylo, ale nic podstatného (drobné odřeniny nikdo neřeší, stejně jako stopy po kamíncích atd...). Větší poškození řeší havarijní pojištění. Ale už bych stejně nešel do vyšší spoluúčasti, než nějaké 1 %. U půjčeného auta určitě ne. Aktuálně uvažuju nad tím Golfem GTD. Vzít ho na rok, nájezd 25 000 km, spoluúčast se dá domluvit na 1 %... pak už chybí jen ty zimní kola, holt koupit a pak prodat. Uvidíme. Aut je teď dost.
Listopad 4, 20168 r Zrovna řešíme OL na firmu kvůli daním, cenově se to vyplatí než dávat státu nesmyl. Co mám ale velký strach je to vracení po 3-4 letech. Parkování u paneláku tomu moc nepřidá a když se dnes podívám na rok starou Toyotu nebo Fabii tak bych blil. Spoluúčast 1% je jistá, ale i tak se tam úplně vše nedá dát. Nerad bych, aby mě někdo z pár pumpnul o 50-100tis.
Listopad 4, 20168 r Drobne poškodenia karosérie sú akceptovateľné v určitom množstve primerane veku a nájazdu. Väčšie treba riešiť cez poistku. Každopádne sa pokuty za väčšie škrabance hýbu rádovo v pár sto eurách v závislosti od počtu poškodených dielov. Nie v tisícoch.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.