Přejít na obsah

1.2 HTP vysoká spotřeba oleje


schneefall

Doporučené příspěvky

Dobrý den, kolega koupil v AAA auto překrásné Polo s motorem 1.2 HTP AWY.Po koupi se na vozidle vysypalo co mohlo, naštěstí se AAA jakž takž zachovali a část oprav zaplatili.Co však na autě zůstalo je jeho vysoká spotřeba oleje.

Auto si veme 1l na 134 km.Motor se však chová normálně, žádný smrad, úniky dým prostě nic.

Uvažujeme o výměně motoru.Na netu je však drtivá většina motorů ze škody fabia, myslíte, že ten samej typ by mohl jít i do POLA ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem měl AWY ve Fábii a taky to tolik žralo olej, vozil jsem 5l kanystr a pořád dolíval. Byly to pístní kroužky a gufírka ventilů, po výměně to bylo OK, ale raději jsem koupil nový auto. Já bych to nechal opravit, protože to vyjde na stejno jak jinej motor. Akorát u jinýho motoru tě může potkat to stejný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 roky později...

problemu s hlavou u 1,2 6v  40kw sem tady nasel dost ale potrebuju radu kdyz mi po oprave hlavy zaclo zrat olej ve velkem, 1L/200km

 

auto nikdy pred opravou hlavy nevzalo ani kapku od vymeny do vymeny, pak prisel problem s jednou civkou, po case s celou hlavou, hlava byla ve firme kde delaji jen repas hlav takze sem myslel ze bude vsechno OK, ale neni, po poskladani prisla ta spotreba v podstate od prvnich kilometru

 

praci delal znamy co dela v servisu, na fusku, vsechny tesneni vcetne sroubu hlavy jsou nove, napada nekoho kde muze byt problem ? je mozne ze tu hlavu nejak odrbali a jen si zapocitali, nebo muze byt problem nekde jinde ?

 

pokud by to zralo i pred opravou tak bych treba pochopil ty krouzky ve valcich ale pred opravou fakt od vymeny k vymene ani kapka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešil jsem to nedávno u sestřenice.Udělali jsme malou GO motoru-pístní kroužky,ojniční a a klikové pouzdra,hlavu.Te´d se od výměny do výměny neztratí ani deci oleje.

byly totál KO kroužky,píst ve válcích lítal jak....Takže prvně se šupitem změřila ovalitost jestli to má vůbec cenu a pak se dělalo.

od té doby jsme udělali i 3 motory taxikářům a všichni spokojeni.

Materiál má člen Jelda s octavia fóra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud to treba predtim zralo olej tak chapu tu malou GO motoru, me jde spis o to ze predtim fakt od vymeny do vymeny ani kapka oleje

 

Malta myslis tim ze kdyz se dala hlava dohromady tak ma uz ty tlaky kdyz jsou jake maji byt jsou vysoke nebo treba ze pri rovnani hlavy to prehnal a snizil ji vic nez je zdravo ? ma to nejakych 106tkm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že by ji snížil více než je zdrávo, určitě ne, ale vem si jak probíhá spalovací proces z rozkvetlými ventily, když je tam třeba 6 Baru na válci namísto 15, co to udělá s písty, když to nehoří kolikrát jak má ... , pak se udělá repas hlavy, náhle je ve všech válcích díky těsnosti nových ventilů a sedel vyšší komprese, která pak má tendenci utíkat u kroužků a tím i prolínání oleje do válců ... nejsem motorář, ale Hubo to tu už několkrát psal, že je potřeba dělat i kroužky, tak si to z toho tak nějak teoreticky odvozuji proč se to děje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 11. 2016 at 21:24, Malta napsal:

kolik to má najeto? Zdejší uživatel Hubo44 doporučuje u motoru nad 100t km udělat s hlavou i překroužkování pístů, neboť novou hlavou se zvýší komprese a tu "neudrží" staré kroužky a začne to brát olej

presne toto som nedávno s Hubom 44 riešil v písomnej komunikácii ...ten istý problém čo píše octfa  ....čiže riešenie len jedno,GO motora

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11/14/2016 at 21:24, Malta napsal:

kolik to má najeto? Zdejší uživatel Hubo44 doporučuje u motoru nad 100t km udělat s hlavou i překroužkování pístů, neboť novou hlavou se zvýší komprese a tu "neudrží" staré kroužky a začne to brát olej


Tím myslíš, že u motoru nad 100 tisíc kilometrů jen tak preventivně nechat udělat takový zásah? To mi přijde šílené...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Komprese na žhraní oleje nemá vliv.

Dělat něco preventivně nemá smysl.Ono hodně záleží,jak se s tím jezdí.Jezdí k nám na servis Fábie,co mají 200.000 a nulová spotřeba oleje.

Jinak...pokud by jsi měl kompresní tlak 6 namísto 15 věř,že už nejezdíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

těch 6 bylo řečeno obrazně, co vím tak mají problémy když třeba je 11; 8; 12, že už se s tím nedá jezdit ... nicméně k tomu nemá smysl ... toť otázka, uděláš hlavu, dáš to do kopy a zjistíš, že to žere 1 litr/200km ... co, budeš to rozdělávat znovu?, jen proto, že to nemělo smysl??

Znám i fábiu co má 350t km a nulovou spotřebu ;), já naliju 3l, měrka na půlce mezi min a max, po 15t km před vypouštěním olej 2mm nad min ryskou, nedolévám ani deci :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo,ony ty Fábie maj problém,když je pokles komprese okolo 10.

Určitě,kdo to umí,je lepší,když se dělá hlava udělat i kruhy,jen...škodovka tohle jako ND nemá,u nich tenhle postup schválený není a je spousta lidí,co se do toho nechce pouštět kvůli nutnosti půlení bloku motoru.K ojnicím se totiž přes žebrování nedostaneš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...