pajjja Vloženo 31. Květen 2016 Sdílet Vloženo 31. Květen 2016 Ano typické projevy. Ještě nemám vyřešeno, ale již řeším téměř dva roky. Pochybuji, že to je naftou. Až budu mít konečné řešení, podělím se, zatím se stále laboruje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Ježek Vloženo 31. Květen 2016 Sdílet Vloženo 31. Květen 2016 Ako to tu tak citam, tak to robia asi len 2,0 TDI, motory 1,6 TDI to nerobia nikomu? Mne 1,6 TDI chyta uzasne, niekedy mam pocit ze nastartuje skor nez otocim klucikom Já to mám u 1.6 Tdi 2013 prosinec to samé. Najeto 32000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajjja Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Tak za sebe mohu udělat trochu rekapitulaci. Již jsem psal, že byla provedena aktualizace softu řídící jednotky motoru. Jenže byla provedena v březnu 2015, kdy teploty byly nízké. Tedy vše se zdálo OK, ale jen do května, poté stouply teploty kolem 20°C a dlouhé starty byly zpět. Přidalo se k tomu jemné cukání (jako když dojde na okamžik nafta) při jemném ubrání plynu z mírné akcelerace. To jsem si myslel, že jsem pako a neumím jezdit, ale postupně jsem přesně vysledoval, kdy k tomu dochází a dokázal to i namodelovat. ŠA auta řešila bez řečí a nějakého zkoumání výměnou všech vstřiků. Jenže zase to bylo období, kdy už teploty byly hluboko pod 20°C, takže starty se zdály OK, cukání trvalo dále. Po vzájemných dohadách jsem předvedl cukání doslova komisi ze ŠA, kroutili hlavou a říkali, že slyšeli, že v Německu se to objevuje, ale že to nikdo nedokáže podchytit. Po snaze tvrdit, že to je vlastností silných motorů, uznali, že tam něco je a na jaře 2016 rozhodli vyměnit komplet AGR. Cukání fakt zmizelo, tedy cukne zcela vyjímečně, že už nemá cenu se tomu dále věnovat. Ale starty kolem 20°C jsou stále dlouhé. Stávají se květen červen při těchto teplotách a v těchto dnech bylo zase kolem 20°C a už jsem měl start zase i na druhý pokus. Při těch teplotách 20-22°C se to stává, není to pravidlo, ale řekl bych, že tak z 15 startů je jeden špatný. No ještě to budu tlačit dál, musím pořešit, že mi za 10 000km končí záruka, tak ošéfovat prodloužení v této věci, protože reklamace vyřízena zcela není. Jedno je ale skoro jisté, že ač dlouholetý škodovák, tohle je pravděpodobně poslední škodovka v mé garáži. Možná s jinou značkou to bude z bláta do louže, ale také nemusí. Tady vím jistě, že jsem v blátě. Rozumím tomu, že to jsou nové motory a musí se vychytat případné mouchy, ale to PR kolem, to dohadování, absence nějaké iniciativi a vstřícnosti. Kdyby třeba řekli, že ten soft se musí ještě doladit a pracují na tom, mají mě v evidenci a jakmile ho vypustí, budou pokračovat bez ohledu na záruku v řešení. Ale to né, nic se nedozvíte a co si nevydupete, to nemáte. Takže tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canopus Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 (editace) krucinal, existuje vobec od koncernu nieco,. co sa nekazi,nerobi nervy po najazdeni par tisic km? rozmyslam na niecim,ale ako tu citam, vsetky motorizacie su jeden velky paskvil ci je to 2.0TDi, 1.6TDi, 1,4 TSi Editováno: 17. Srpen 2016, autor: canopus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Čím složitější to auto je, tím víc jsou mechanici bezradní. největší problém je, že v autorizákách často (ne vždy) dělají mladí kluci, co viděli oktávku maximálně venku na parkovišti. Minulý týden mi příjmací technik v autorizáku Klokočka v Praze Řepy tvrdil, že odtok v rohu dole z prostoru za víkem nádrže, kde je tankovací hrdlo, je odvzdušnění nádrže a dokonce, že se to táhne až odpředu z motoru....Přitom odvzdušnění je v hrdle. Tak nevím, jestli takový příjmací technik nemá dělat raději někde v pekárně na expedici chleba. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Už z logiky věci nemůže být volně přístupný otvor který pojímá bordel a vodu odvzdušněním nádrže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drahosh Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 rek bych, ze logicky mysleni neni hlavnim kriteriem pri prijimani novych techniku do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajjja Vloženo 6. Září 2016 Sdílet Vloženo 6. Září 2016 Dobrá zpráva, pravděpodobně na konci září má být nová aktualizace ŘJ motoru, řešící kromě jiných věcí i dlouhé startování. Tak jsem zvědav. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 (editace) Zdravím chlapi...po delší době to tady trochu oživím. Začalo mi auto špatně chytat při studeném motoru teď v zimě. Každej cca desátej start točí baterka jako divá, ale auto nechytá. Trvá to i deset sekund, než blafne. Ale jinak vždy na první ťuknutí. Přijde mi, že neproběhne vůbec proces žhavení a nebo že je krátké....Máte někdo s tím zkušenosti? Možná to bude tím žhavením. Teplé to chytá vždy ihned. Editováno: 13. Prosinec 2016, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 Ahoj, mam najeto zatim 60xxx a vse ok, chyta na prvni cvrnknuti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro_sk Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 @Clint - mam motor CKFC (5/2014)´, cca 58000km a rovnake pocity. Napr. dnes rano bolo -14°C, v nadrzi mam premiovu naftu, ale motor najprv nechytil, potom chytil a po chvilke zhasol a az na 3. krat naskocil, ale prvych cca 30 sekund isiel akokeby na 3 valce... Mam pocit, ze mi aktualizovali pri pri 30tkm (11.8.2015) - je nejaky novy update odvtedy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. leden 2017 Sdílet Vloženo 12. leden 2017 U mě to zřejmě byla částečně vybitá baterie. Byl jsem na diagnostice a ukázalo to právě špatnou baterku. Tak jsem to doma dobil a od té doby to chytá perfektně jako dříve. Je to divné, jezdím skoro každý den, ale pravda je, že jsem pokaždé zapínal co jsem mohl, od výhřevu sedaček, okna, zrcátek....navíc furt svícení. Nevím jak k tomu došlo. Nebo mi to něco částečně vyšluslo. Každopádně startér točil perfektně, akorát už žhavení nebylo dostatečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroslavL Vloženo 16. Březen 2017 Sdílet Vloženo 16. Březen 2017 u mna podobny problem akurat ze mam superb 2jkovy 1.9 tdi 77 kw 2009 rocnik 300 000 km a teraz mi zacal problem podobny vazmu ... startovanie za tepla za studena cca 6 sec ... zhavice? vstrek? ci cidlo kluky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 17. Březen 2017 Sdílet Vloženo 17. Březen 2017 My tohle v práci řešili na O3 1.6 TDI. V rámci záruky servis vyměnil všechno možné, aktualizoval se SW ŘJ a stejně nic. Teď je auto už po záruce, má 100 tis. a pomalu se s tím smiřujeme. Hlavní je, že to vždycky nastartuje :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajjja Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 U JaroslavaL bych to možná viděl při tomto nájezdu na starter. Měl jsem to u O2, dlouhé startování a byl to on a servisman šel docela na jistotu. No a pro Tomaska jsem na tom obdobně. Už jsem po záruce, problém nevyřešen, čeká se na další aktualizace SW, která je prý v praktickém ověřování a bude možná někdy ke konci roku. Alespoň jsem si vymohl písemnou garanci, že tomuto problému se u mého auta budou i nadále bezplatně věnovat. Ale, ale, ale.......... Přemýšlím o chipu, odborníci si hrají s myšlenkou, že by to mohlo potíže se starty vyřešit. Každopádně vstřiky to nejsou, i podle ša je to problém softu. No tak uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wombat Vloženo 9. Duben 2017 Sdílet Vloženo 9. Duben 2017 O3 2016 - Pozoruju to stejné, ale stále mám pocit, že je to naftou, primárně tankuju pouze Vervu. Cca. každý 20. start (nepravidelně) od jedné pumpy. Z druhé pumpy třeba každý 40.. Když jsem vzal Vervu z Polska, tak ani jednou. Takže? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajjja Vloženo 10. Duben 2017 Sdílet Vloženo 10. Duben 2017 Na tu naftu se mi to pořád nezdá. tankuji stále pouze vervu, semtam shell, ale na různých pumpách po republice a stále stejné. Ale celou zimu OK a nyní, jak zase vylézají teploty od 16 do 20 stupňů, tak se to již občas objevuje. Přes léto bude klid, a pak zase k podzimu, kdy se teplota bude opět pohybovat v tomto rozmezí to opět přijde. Prostě soft, asi nedostatečně vyhodnocuje údaje z čidel a neví pořádně co dělat, jestli mu přidat nebo ubrat nebo něco jiného. Jen mě zaráží, še ša za ty roky neví co s tím. Tedy spíš koncern vw v Německu, tady se nic na softu neladí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 Mně se to taky objevuje. Beru Vervu bez výjimky. Jednou za čas to prostě dlouho startuje. Vypozoroval jsem, že vůbec neproběhne proces žhavení. Po stisknutí tlačítka žádná pauza, hned točí startér. Pak to samozřejmě má problém hned chytit. Je to nějakej Bug v řídící jednotce. Týká se to samozřejmě jen studených startů, což je pochopitelné. Podle mého názoru to špatně vyhodnotí teplotu a nespustí žhavení. Odesláno z mého SGP712 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 Mne se to jeste nestalo, ale mam jeste Euro 5 bez start-stopu. Mozna to s tim souvisi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajjja Vloženo 13. Duben 2017 Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 Clint to trefil na hlavičku. Myslím si to stejné. Vidím jasnou souvislost s venkovní teplotou. A je to jen občas a v tom je zakopaný pes. Jenže řešení toho problému jenom u mne už hledají 3 roky a stále nic. Tedy již se jednoznačně kloní k chybě v softu, ale stále ladí, stále ladí.............. Respektivě nechávají ladit Němce. Asi zkusím chip, vrátit se k původnímu mohu vždy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajjja Vloženo 13. Duben 2017 Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 Ještě Beauticek. Ty máš RS bez start stopu? Já mám výrobu 12/2013, EURO5 a start stop v tom byl jako pevná součást. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 13. Duben 2017 Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 (editace) Nemam RS, mam klasickou 2.0 110 kW. Clint taky nema RSo. Editováno: 13. Duben 2017, autor: beuticek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Duben 2017 Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 Jojo 110kW ovšem SS mám bohužel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quatros Vloženo 2. Květen 2017 Sdílet Vloženo 2. Květen 2017 Já stále též starty podobné, ale dočetl jsem se, že někomu pomohlo nové relé žhavení. Jaký je názor? Mám octu 2013 prosinec 1,6 TDI 77 přivezenou z Belgie. Teď má 42000 km. Mohu uplatnit záruku? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Květen 2017 Sdílet Vloženo 2. Květen 2017 A máš ji ještě v záruce? Pokud ano => servis => reklamace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.