Srpen 19, 201411 r A kdyz uz jsme u toho vycvachtani,na to ze jezdim s rukou na pace, jsem ji nikdy nemel vykraglovanou, vzdycky kdyz jsem vlezl do jineho auta jsem si rikal co ty lidi s tou pakou delaji ze v ni maji takove vule.
Srpen 19, 201411 r No já nemám vůli v kulise, ale přímo v hlavici. Podržím tyč řadící páky a zahejbám hlavicí a loupe to v ní....
Srpen 19, 201411 r špatně čteš podpisy - na Škoda 120L 37KW nemáš tam tu pryskyřičnou se zalitým mořským koníkem? nebo jakou to ludrou? Upraveno Srpen 19, 201411 r od Hravec
Srpen 19, 201411 r Mno prave ze mi ty jeho podpisy matou, a zajima me jestli se s Clintem spravne bavime o kuzi na O3. Jestli ji vubec tu O3 ma
Srpen 19, 201411 r ....Tu se měl na škodovce, ale vyl tam zalitej krab (luxusní verze) Ne, 95tis na O2, ale hlavice je podobná té z O3 (ke konci výroby O2 FL se dávala hlavice ze supa) Materiál bude stejnej, není důvod, aby něco v tomhle zhoršovali a měnili, když to fungovalo. To je absurdní. Upraveno Srpen 19, 201411 r od Clint
Srpen 19, 201411 r ten vrch ale je z jiného matrose. Mel sem radicky vedle sebe Bicista jo Klint píše o radicce z o2 Upraveno Srpen 19, 201411 r od kokta7
Srpen 19, 201411 r Absurdni ? Absurdni je ze na dvou O2 na kterych jsem na kazde natocil 130 tis se paka neloupala, a na O3 ano. Asi nejaka chyba v metrixu.
Srpen 19, 201411 r ....Tu se měl na škodovce, ale vyl tam zalitej krab (luxusní verze) nebo s vestavěnou navigací, to alespoň mazec....
Srpen 19, 201411 r Jojo, přesně takovej design to mělo No, poptám se v práci, hasiči už O3 mají nějakou dobu, tak jsem zvědavej, jak se jim hlavice loupe
Srpen 19, 201411 r Dyť si to vlákno,někteří,pročtěte pořádně! Bicista píše,že už tak jezdil i v O2 a tam tenhle problém řešit nemusel,takže teorie potu a nesprávného stylu tímhle tak trochu odpadají. Šmejd bude ta správná cesta.
Srpen 19, 201411 r nene, ŠA nepoužívá taková slova, zaštiťuje to kulantním pojmem "prostě je to vlastnost...." ...
Srpen 19, 201411 r No kdyby to byl šmejd v pravém slova smyslu, tak to dělá všem a nepíší tu někteří, co mají najeto i víc, že nic takového nepozorují. Těžko říct jestli je to systémové nebo "jen" špatná kontrola výstupní kvality (ale zase 2x za sebou?) a tyto dohady už přestávají být konstruktivní, rozhodně nikoho nikam neposunou. Pokud to lidé začnou ve velkém reklamovat, tak na to ŠA bude muset zareagovat a začít alespoň na výměnu dávat vyšší kvalitu provedení horní vrstvy. No... určitě na každé páce snížením kvality až na hranu ušetřili alespoň 0,37 Euro...
Srpen 19, 201411 r Čert ví, jak to všechno je, to že tu někdo napíše, že na O2 neměl problém a tady má druhou, těžko to můžeme ověřit. Může to být pravda a také nemusí....Mě se to celé prostě nějak nezdá.
Srpen 20, 201411 r Jádro pudla je v masivním šetření výrobce. Ta hlavice bude asi Made in PRC, ostatně jako obrovské procenta jiných dílů v koncernových autech. Když si vezmu že moje O1 stála nová 610 Tkč a byla celkem jednoduchá a ne tak komplikovaná jako současná OIII která je v podobné cenové relaci. Protože je vše na OIII složitější tak výrobce musí maximálně šetřit aby dosáhnul obdobného zisku na autě. Tedy v tom je jádro pudla a nedá se u současné produkce očekávat kvalita jako u dřívější výroby. Jen si vemte jak je složitej dnešní motor a kolik má dílů, které dost stojí. Takže se ušetří na kvalitě vnitřích materiálů a výrobce doufá že to záruku překlepe.
Srpen 20, 201411 r Ze to je Made in PRC bych az tak neresil. Vetsina prave kuze se vyrabi nekde v prdeli v Asii. Tohle podle me proste vubec neni kuze, byt to vseznalek Hravec nikdy neprizna. Kuze opravdu neni tvorena nekolika vrstvami ktere se mohou loupat, jak tu nekdo navrhoval. Ani se nebarvi tak, ze se veme kuze a nastrika se barvou, ktera by se mohla loupat. Z fotek to vypada jak nejaky umely matros. Ostatne ani Skodovka nikde neuvadi, ze to je prava kuze, tak jako to v davne minulosti delala.
Srpen 20, 201411 r Nevím jak je to u Škoda Auto, ale pro Audi, BMW, VW,.... je téměř výhradním dodavatelem usní firma Boxmark, což je rakouská firma s velkou výrobou ve Slovinsku. http://www.boxmark.com Určitě ne žádná Čína. Boxmark má na dodávky usní do předních automobilek téměř monopol, resp. je brovským dodavatelem. Ještě husčí je Alcantara, tu vyrábí jenom 1 firma (Alcantara S.p.A.). A přikláním se k názoru mike_h. Pravá useň se může těžko takhle destruovat. Z fotek je patrné, že se z toho odtrhává nějaká krycí vrstva... pánbůh ví, z čeho to celé je. Tipoval bych nekvalitní koženku, tj. "umělou kůži" nebo to pravá kůže je, ale krytá nějakým šmejd lakem. Upraveno Srpen 20, 201411 r od molczik
Srpen 26, 201411 r Konzultoval jsem tu páku v autorizáku, prej zatím neřešili jedinej případ, že by se to někomu loupalo a docela se divili. Na otázku, zda je to skutečná kůže odpověděli, že ano, že je to opravdu kůže. Na otázku proč se někomu loupe odpověděli... 1/ Pot či nadměrné opotřebení stálým dotykem, případně kombinace obou 2/ Ruka trochu mastná od nafty z tankovací pistole (Dávám sem jen to, co mi oni řekli, takže neřeším, jestli je to pravda nebo ne, či jestli máte naftu či benzín) Upraveno Srpen 26, 201411 r od Clint
Srpen 26, 201411 r Tak bych se divil kdyby třeba řekli že je to nekvalitnim materialem,ale to očividně nehrozi...
Srpen 26, 201411 r Když porovnáte kůži na volantu s kůži na madle ruční brzdy a řadící páce, je rozdíl hned vidět. Na ruční brzdě a řadící páce podle mne není lícová kůže, ale nějaká lakovaná rozemletá a slepená srágora. Upraveno Srpen 26, 201411 r od Flag
Srpen 26, 201411 r Autor Clint To je nesmysl, jen je to jiná kůže než na volantu. Může to bejt kůže ,ale je kůže a "kůže" to je přece jasný. Reklamoval jsem termoregulátor a mluvili se mnou jak kdybych byl jedinej v republice komu se to stalo a za pár dní jsem o tom četl tady. Takže jsem byl určitě jedinej ) Nikdo nebude kydat hnůj na vlastní chlívek ... Upraveno Srpen 26, 201411 r od memory2
Srpen 26, 201411 r přidám vlastní zkušenost.... když se bavím s prodejcem - téměř všechny možné i nemožné nešvary sice nepotvrdil, ale částečně odkýval, zmínil že G7 také tyto problémy má, že to slyšel a že nemluvě o Hnůjdaji.... o něčem slyšel, ale ještě to u nich takto nikdo nereklamoval, jinak se zmínil že pro letošek 01 - 77 prodali 300 aut.... když se bavím s technikem - no to slyším poprvé, to není možné, nenene, to není možné, no ne ne ne - syn má v práci služební O III, mají chi tam 12 kousků, bz jediného problému 50 tis. km průměr.... nenenene - pak jsem si všiml že jsou za mými zády otevřené dveře do kanceláře majitele.... ten zrovna vyšel z kanceláře (dobře se léta známe) ten na mě mrknul a úsměvy měl od ucha k uchu....div nevyprskl smíchy..... když se bavím s reklamačním technikem - tak ten připustí jistou možnost, že je to možné, ale že i konkurence...... a že i VW ...... a na rozdíl od obou předchozích velmi často přímou řeč proloží oním slovem vlastnost, ale není to běžné..... jinak mi prodejce potvrdil jak tvrdý a zákeřný mystery schoping na ně chodí, jak na prodeje tak na servis i na reklamace a mnohdy jen nenápadně přihlížející zákazník, rodinka s dítětem, obhlížející auta na showroomu, posléze vyplavou jako mystery.... takže chce to býti objektivní a těm taky lidem se nedivit, že veřejně a nahlas jednají jak jednají, v hospodě u piva by to určitě řekli úplně jinak.... Upraveno Srpen 26, 201411 r od Hravec
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.