Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

mám škou fabii 1,9Tdi 74kw. Převážně při brždění cítím velké vybrace do volantu. Prvně jsem vyměnil koutoče, ale ty se pokaždé asi po 3000km zase zvlní. Ramena přední nápravy mám po vyměně silenbloků a chtěl bych říci, že používám kvalitní materiál jak pro kotouče, tak i pro brzdové obložení. Potřeboval bych poradit da tady měl někdo podobný problém a když ano, jak sním poradil. 1. může být problémem geometrie, 2. házivost nábojů, 3. silembloky, 4. jiné.

používám kvalitní materiál jak pro kotouče, tak i pro brzdové obložení

Celkem širokej pojem... nějaká značka, aby byl jasnej poměr tvrdosti kotoučů a obložení.

Hodně velkej vliv na následný zvlnění kotoučů má jejich samotná montáž (usazení na náboj), samozřejmě taky zajetí atd.

jak se můžou nové kotouče několikrát po sobě zvlnit? jedině, že by ti to (nebo ty by jsi) neustále brzdil (o),

  • Autor

Mám tam kotouče Ate power disk a destičky Ate. Usazení na náboji bez kozoze či nečistot. No a řekl bych, že auto velice dobře obržďuje a nejezdím s brzdou.

Já bych v tom nehledal žádný háček nebo vadu, prostě brzdíš na krev a potom se divíš. :feve: Ono taky na relativně těžké TDI FSII brzdy jsou poddimenzované.

a začalo to hned po výměně koučů a desek anebo až najetí 3000 km

Já bych v tom nehledal žádný háček nebo vadu, prostě brzdíš na krev a potom se divíš. :feve: Ono taky na relativně těžké TDI FSII brzdy jsou poddimenzované.

TDI má FSIII :feve:

  • Autor

Po výměně kotoučů se zklidní a vibrace se projeví opět tak po cca 2000 km a neřekl bych, že nějak zvlášť namáhám brzdy.

Mě se jednou zvlnily potom co jsem je pěkně zahřál a projel kaluží.

Podívej se taky na uložení ramen.Řekl bych ,že je budeš mít uvolněné a v případě brzdění se to na ně přenese.docela častý problém,který je už dávno vyřešen.

  • 1 měsíc později...
Dobrý den,

mám škou fabii 1,9Tdi 74kw. Převážně při brždění cítím velké vybrace do volantu. Prvně jsem vyměnil koutoče, ale ty se pokaždé asi po 3000km zase zvlní. Ramena přední nápravy mám po vyměně silenbloků a chtěl bych říci, že používám kvalitní materiál jak pro kotouče, tak i pro brzdové obložení. Potřeboval bych poradit da tady měl někdo podobný problém a když ano, jak sním poradil. 1. může být problémem geometrie, 2. házivost nábojů, 3. silembloky, 4. jiné.

Ahoj,

odpověď na Tvou otázku bohužel nemám, ale věř, že bych to taky velice rád rozluštil ... mám totiž stejné autí a dokonce stejný problém - viz. moje téma na fóru:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31832

Na zadní nápravě máš kotouče nebo bubny ???

Dobrý den,

mám škou fabii 1,9Tdi 74kw. Převážně při brždění cítím velké vybrace do volantu. Prvně jsem vyměnil koutoče, ale ty se pokaždé asi po 3000km zase zvlní. Ramena přední nápravy mám po vyměně silenbloků a chtěl bych říci, že používám kvalitní materiál jak pro kotouče, tak i pro brzdové obložení. Potřeboval bych poradit da tady měl někdo podobný problém a když ano, jak sním poradil. 1. může být problémem geometrie, 2. házivost nábojů, 3. silembloky, 4. jiné.

To samé jsem řešil u OCTA Combi 1,9 TDI 81 kW (230000km), v souvislosti s hlučnými ložisky v těhlicích. Po výměně ložisek velmi podstatné zlepšení, nyní se chystám na výměnu kotoučů a destiček. Nevím kolik máš najeto, ale asi to chce perfektní geometrii, dobrá stav ložisek, kotoučů i destiček.

Hodně štěstí!

  • 6 let později...

Zdravim, už si vážně nevím rady, vybroval mi volant při brždění a měl jsem vakl ve dvou čepech, rozhodl jsem se pro menší GO nápravy. Vyměnil jsem spodní čepy, řídící čepy i s tyčema a manžetama, nové kotouče ATE power disc+ desky ATE, vyčistil a natřel hamerlitem brzdiče, promazal vodící čepy, důkladně očistil dosedací plochu náboje, z indikoval náboj jak házivost (do 0,05mm) tak i vůli. Z měření jsem usoudil že ložiska a i náboje sou v pohodě.Namotoval jsem tedy vše dohromady a jezdil. Asi 500km bylo vše v pořádku, žádné vybrace do volantu. Jenže pak se to začalo pomalu zase vracet a tet je to zas v hajzlu. Podotýkám že zkroucení kotouců vylučuji, nikde jsem nebrzdil prudce, kazdou chvíly jsem kontroloval teplotu kotoučů a ani zádnou louží sem neprojel s teplíma brzdama, ačkoliv věřím že na tohle vše by měly být ty brzdy dimenzované. Jo a silentbloky sou měněny asi před 5000km a to všechny, ty jsou dobrý. Jedná se o F1 comby 1.9 TDI ATD. Děkuji za každou radu, věřím že nejsem první kdo to kdy řešil.

Loziska....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.