Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak predpokladám, že VINko sedí.. čiže skôr v tom servise sú ťuklí. Môžeš im poslať to video z predchádzajúcich strán, že ľahké ťuknutie.. :D

Vidím, že v některých případech špatné zkušenosti i v rámci Škoda Plus/Welt Auto jsou ještě slabým odvarem. Je úplně jedno, jestli se spletli nebo ne. Rovná se to podvodu.

@Woody VIN sedí a štítek prodejce taky, takže nějaké kecy o lehkém ťuknutí si mohou strčit rovnou do p...

Upraveno od Twisted

  • 2 měsíce později...

Krása. Opäť som sa utvrdil v tom, že jediná "istota" je kúpa nového auta. Aj keď ak dôjde k nejakej kolízii na linke tak ho máte opravované ešte v závode. :D

  • 3 měsíce později...
  • 2 měsíce později...

Tak o jednu srnku min. 

70 km/h bez brzdění,  srnka 40 kg

Airbagy chladič OK.  Nárazník, světlo, kapota, blatník KO 

Nov

IMG_20190213_183729.jpg

Couval jsem až jsem přibral přívěsný valník za dodávkou. Bílá dodávka a valník s bílou (od vápna) podlahou. Takže jsem se soustředil na dodávku a valník se mi ve zpětném "ztratil".

20190301_105745r.thumb.jpg.8c0183fb099c4d887a6ed89b597b621a.jpg20190301_105736r.thumb.jpg.312898afb46e40ace6694ad2a94256de.jpg

  • 1 měsíc později...
V ‎07‎.‎05‎.‎2018 na 14:16, Twisted napsal:

Avizované video nehody tu. 

 

 

Koukám křižovatka u Zábřeha. Bohužel tam přesně tento odbočovací manévr řidičů vidím dost často. Jak letí přes most od kruháku, tak to pak rovnou fiknou doleva na Rovensko, aniž by se zařadili do odbočovacího pruhu a dali přednost a pak brzdí kvůli nim jak splašený celý směr ze sjezdu od Postřelmova. Každopádně v tvém případě je vidět že pán od Vekry jel docela pomalu, takže předpokládám klasická jízda ve služebáku, kdy má myšlenky úplně jinde (ideálně při telefonování, kdy se někým na handsfree řeší nějaký pracovní problém)

  • 2 měsíce později...

Čau,mam pro vás pár fotek jak jsme dopadli když do nás napral borec ze zadu. Je to sice toledo 2015 ale je to defacto stejné jako rapid. Nastesti prckove ze zadu skončili jen s modrinama . Jeli jsme přes dálnici ve Vídni jak je tam ta 80. Jeli jsme 80km/hod zadna krizova situace,zadne brzdění a z ničeho nic neskutecna pecka,hodiny a hotovo. Auto asi na odpis. Borec mel asi Ford Focus st. 

Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite

Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite

Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite

Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite

Vidíte ty fotky? Já je tedy přes mobil nemůžu otevřít 

Tak ještě jednou a snad lépe. 

94556155354354f3f5d78f9274255671.0.jpg

2c54eca9bcbba79d98694731c919f5b2.0.jpg

b84cfc5eabb80e25ff9a8b1782eb381c.0.jpg

abe188900d6387f86ee1a327a22f8172.0.jpg

Fúha, kufor pekne poskladaný, až sa mi nechce veriť, že deti vzadu len s modrinami... ktovie ako by dopadol Spaceback.

Jde pravda ze v tu chvíli to nevypadalo uplně ruzove ale nakonec nic vazneho.

Hm, ona se tam ta 80 moc nedodrzuje. Jeste tak v tunelech, kde je sektion kontrolle a radar na prijezdu od Stockerau, tam se brzdi ze 140 na 75 asi na sto metrech... nejspis cumdomobil :-(

Hlavně že to dobře dopadlo, pohled to opravdu pěkný není :/

Je až zarážející, jak moc je Toledo zdeformované, a FoFo (podle kol asi Mk3 ST) má předek jen mírně pochroumaný... 

Právě přemýšlím co koupit za nové auto. Sel bych mozna i do rapida ale nevim jestli z hlediska bezpecnosti nevzit o rad vyssi tridu. Myslíte že nový leon nebo i 30, Renault megan atd bude z hlediska pasivní bezpečnosti vyrazne lepší?  

Bohužel zadní náraz se netestuje, takže data k tomu nejsou :( určitě na tom budou lépe auta na modernější platformě (Leon, Scala, KamiQ a podobné, mimo koncern nemohu posoudit).

před 2 hodinami, Martab napsal:

Hlavně že to dobře dopadlo, pohled to opravdu pěkný není :/

Je až zarážející, jak moc je Toledo zdeformované, a FoFo (podle kol asi Mk3 ST) má předek jen mírně pochroumaný... 

Nemam ten pocit, motor niekde v kabine, predne kolesa sa uz dotykaju prahov, keby to naparal do nakliadiaku uz tu mozno nieje a minimalne nohy zlomene. 

On ma v predu 2 nosniky na motor, rapidka v zadu skoro nic. 

Tak ze by som povedal ze, deformacne zony splnili co mali. 

Já ti nevím, ale kolo má u toho FoFo ještě hodně k prahu, v podstatě se posunulo jen mezích podběhu, blatníky jsou víc zdemolovány od otevření dveří než od samotného nárazu... Ale dle jedné fotky se stěží hodnotí. Neříkám že je FoFo v pohodě, spíš jsem to myslel jako obecně porovnání deformační zóny vpředu a vzadu.

před 3 hodinami, Martab napsal:

Je až zarážející, jak moc je Toledo zdeformované, a FoFo (podle kol asi Mk3 ST) má předek jen mírně pochroumaný... 

 

Ani ne, vzadu se na deformační zóny kašle, nejsou tam prakticky žádné výztuhy. Předek se testuje v NCAPu, tam si nikdo šetřit nedovolí. Každopádně je to šílený - tohle s dětmi vzadu?!

Upraveno od Twisted

tak jsem to myslel, všichni se honosí tím, kolik to má *, ale na zbytek zvysoka. Snad jedině u Volva bych věřil tomu, že to zezadu něco vydrží.

Tak "prázdný" prostor (=kufr) v zadní části auta poslepovaný z několika málo plechů versus předek auta kde je těžký motor, převodovka, dva hovadské nosníky,.. tady není co řešit. Vítěz je jasný už předem. To jaký bude na kapotě znak nebude hrát moc velkou roli. Leda tak si koupit něco opravdu velkého - BMW X7, Mercedes GLS, nebo podobný autobus aby se ten nepoměr aspoň trošku vyrovnal. Nebo do auta dát trubkový rám na rallye :D

Tak ony jsou "nosníky" i vzadu. Ale jde o to, že výrobci na to z vysoka a používají pevné materiály jen vpředu, stačí se podívat na použití jednotlivých druhů oceli na skeletu:

image.thumb.png.d102b357560f22187ea482511bc68157.png

Prostě cíl je jasný, splnit hvezdičky a dost. To je to na co jsem narážel. Ono to jde udělat tak, aby auto obstálo dobře i v zadním nárazu, ale něco to stojí, nikdo to netestuje, tak kdo by se tím zabýval... Resp u nás to nikdo netestuje, pro představu stačí zadat do YouTube "Rear Crash Tes" a člověk se "nestačí divit" (a rozdíly jsou značné, nejen mezi kategoriemi, kde větší auto je většinou na tom lépe, ale i v rámci jedné kategorie).

To mi pripomina, kdyz jsme na skole meli prednasku ze skodovky o karoseriich (O3). Na konci jsem se jich pak ptal, jestli nejak brali v uvahu pri konstrukci i narazovy test s malym presahem (USA), jak z toho bylo pred lety halo. Pry neuvazovali, nebot to tady nikdo nevyzaduje. Takze tak...

Upraveno od Bikes

před 29 minutami, Martab napsal:

Ono to jde udělat tak, aby auto obstálo dobře i v zadním nárazu, ale něco to stojí, nikdo to netestuje, tak kdo by se tím zabýval...

Však souhlasím. Proto jsem psal že je zadek poslepovaný z pár plíšků. Což je vidět i na tom tvém rozpadu. Vepředu jsou nosníky jako prase, těžký motor a spousta dalšího balastu, ale vzadu je hraje jenom o peníze, hmotnost, peníze a prostor v kufru. To co je vzadu se snad ani nosníky nazvat nedá. Ty jsou víc na parádu, než k užitku.:feve:

Nechtěl bych vidět jak bych dopadl se svým Yeťákem. Sice mám vzadu k dobru stokilový haldex, ale i tak by mi asi zaparkoval až za krkem...kol9

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.