Přejít na obsah

Servisní interval pro Škodu Octavia I


depesak

Doporučené příspěvky

zdravim vas, mam octavia tour benzin 1,6 prave som presiel prvych 15200 km a som si myslel ze sa mi ukaze na displeji ze mam ist na vymenu oleja ale nic mi neukazuje. pozeral som do servisnej knizky a tam je ze QG1, par ludi mi poradilo ze radsej vymenit olej iny hovoria ze nemusim ale potom zrejme budem musiet dolievat, ako to vlastne je poradte mi mam dat ten olej vymenit ci nie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim vas, mam octavia tour benzin 1,6 prave som presiel prvych 15200 km a som si myslel ze sa mi ukaze na displeji ze mam ist na vymenu oleja ale nic mi neukazuje. pozeral som do servisnej knizky a tam je ze QG1, par ludi mi poradilo ze radsej vymenit olej iny hovoria ze nemusim ale potom zrejme budem musiet dolievat, ako to vlastne je poradte mi mam dat ten olej vymenit ci nie?

pre upresnenie tych 15200 km som najazdil za 7 mesiacov

poradte, dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš prodloužený interval servisu,já osobně bych asi olej neměnil.měl jsem to tak na BMW E46, tam byl interval 30000km, ale zkracoval se podle stylu jízdy. Nevím jestli to tak má i škoda. Je to na tobě, pokud chceš přejít na klasické intervaly-pak přejdi.

Editováno: , autor: lostsoul
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna tento týden jsem se o tomhle téma bavil ve škodováckým servisu kde mi řekli, že si auto samo řekne kdy je potřeba jet do servisu na výměnu oleje. Mám počítat, že to bude někde mezi 22-27000 ujetými kilometry, je to závislé na počtu startů a následně ujeté vzdálenosti. Olej si můžu dotlačit vlastní, ať neplatím ten předražený v servisu. Vlastní olej akorát musí splňovat specifikaci danou pro proměnlivý servisní interval QG1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrý den

Rád bych se zde na fóru zeptal zkušenějších k čemu by se přiklonili být v mém případě...

Mám doma (spíše jí řídí manželka na svůj odvoz a dovoz na chatu apod s dětma) O1 Tour combi 1.6

a přicházejí 2 roky od koupi( únor 2012)

Teď mi ještě začala hlásit 1500 km do výměny-to znamená za cca 2 roky se projevil proměnlivý serv interval QG1.

Najeto dle tacho asi 12000 km za 2 roky já vím je to málo , ale je to druhé auto v rodině manželka+ 2 děti a harampádí furt sem a tam na chalupu....

Ptám se: mám si nechat změnit servisní interval na pevný?? a když jo na jaký (QG0,QG2)?? Anebo s tímto a asi do budoucna podobným nájezdem nic neřešit... domnívám se, že pokud se nic neočekávaného nestane, nájezdy budou v tomto počtu kilometrů +/- stejné cca 7000 km/rok.

A kde v Praze nechat udělat prohlídku za prachy s výměnou oleje....????

Díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

těď se strhne zase diskuze proměnlivý - pevný, s tím nájezdem bych to neřešil, já mám pořád proměnlivý a na první výměnu jsem jel po 27.tis. km a roce a půl s náklady na servis 1.200,- bez oleje teda u nás na Moravě, vaše Pražský ceny si dovedu představit protože tam dělám a moji příbuzní si jezdí k nám dělat servis samozřejmě při příležitosti návštěv ap.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím. Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemá servisní knížku, nebo takovej ten škodováckej papírek, kde jsou popsaný servisní intervaly pro výměnu filtrů, oleje, rozvodů atď.

Jedná se mi o octavii I, rv 2000, 1.9tdi AGR.

 

Ďekuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Kašlat na prodloužený intervaly! Měnit po roce, nebo max. 15000km! Záleží,co nastane dříve. LL intervaly jsou největší nesmysl, jaký může existovat! Koukněte se, jak vypadá motor (zevnitř) který jezdí na prodloužené intervaly...jedním slovem hnus.

viz: http://totalcarmagazine.com/tech/2013/11/18/30k_oil_change_interval_will_it_ruin_your_engine/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky zalezi, jak kdo hodne jezdi, ja mam 15 tis. za dva mesice, takze LL pro me vyhoda. Do najetych 250 tis. jsem menil olej co 50 tis. a pote co 30 tis. A mam najeto 700 tis. bez jedineho problemu s motorem, takze kdo jezdi malo a kratke trasy tak 15/rok max. Ale nekomu LL vyhovuje a proto ho vyrobce nabizi a oleje se na nej vyrabi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kašlat na prodloužený intervaly! Měnit po roce, nebo max. 15000km! Záleží,co nastane dříve. LL intervaly jsou největší nesmysl, jaký může existovat! Koukněte se, jak vypadá motor (zevnitř) který jezdí na prodloužené intervaly...jedním slovem hnus.

už som videl dosť motorov,ktoré jazdili na QG1 a ani jeden sa nepodobal na ten v tvojom odkaze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky zalezi, jak kdo hodne jezdi, ja mam 15 tis. za dva mesice, takze LL pro me vyhoda. Do najetych 250 tis. jsem menil olej co 50 tis. a pote co 30 tis. A mam najeto 700 tis. bez jedineho problemu s motorem, takze kdo jezdi malo a kratke trasy tak 15/rok max. Ale nekomu LL vyhovuje a proto ho vyrobce nabizi a oleje se na nej vyrabi.

 

Po tobě (a (nejen) tvých nesmyslných 50tis. intervalech) bych chtěl koupit auto.

Člověk, který u auta mění olej po 50tis km je pro mě prase.

Ale kdo chce kam ...

Editováno: , autor: Máchal1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...