Přejít na obsah

Rozvody 1.4 TSI CAXA / řetěz, napínák, přestavovač / přeskočené, výměna


canzou

Doporučené příspěvky

Ahoj, mě to chrastí asi 1 minutu, kdy se také otáčky drží nad 1000, pak to postupně klesá. Nahrál jsem si jeden "normální" start, jen škoda, že jsem nenahrál dva starty před tím. Auto vezu dnes na diagnostiku do servisu, tak uvidím. Najeto 48 000 km 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když nastane u 1.4 tsi problém s řetězem - vytaha se, rozsvítí se kontroka závady na motoru. Konkrétně čidlo natočení vackoveho hřídele. Vlivem protažení řetězu se dostane nastavení rozvodu mimo toleranci. Pokud neselže napinak, tak kontroka upozorní dostatečně včas. Takto mi to bylo vysvětleno známým servisním technikem ve škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to bych nespoléhal, to už musí být hodně špatný, když už je rozhozený časování a svítí kontrolka. Co si tak pamatuji z různých článků, tak těm co to skočilo, ani nic nesvítilo. Ono když hapruje napínák, nic svítit nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mě to chrastí asi 1 minutu, kdy se také otáčky drží nad 1000, pak to postupně klesá. Nahrál jsem si jeden "normální" start, jen škoda, že jsem nenahrál dva starty před tím. Auto vezu dnes na diagnostiku do servisu, tak uvidím. Najeto 48 000 km 

Minutu je moc, nechtěls napsat sekundu? Jsem zvědav, co Ti řeknou v servisu. Když jsem tam byl naposled, tak cituji "tady nám to nezachrastilo, motor je v pořádku" :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím tohle forum,

čeká mě výměna kompletu rozvodu řemenu na motoru 1.4 TSI 90kw + výměna nastavovače vaček. Motor byl vyroben v roce 7/2009 a má najeto 100 000 km. Nejsem odborník na motory, ale připadá mi to dost smutné. Když se budu kontrolovat a používat eufemismy. Předpokládané náklady na opravu cca 20 000,-. Chtěl jsme se zeptat, jestli někdo něco podobného už neřešil a jestli se nedá uplatnit reklamace nebo alespoň sleva na práci apod. i přesto, že je dávno po záruce, protože pokud něco málo vím, tak tyhle motory tímto neduhem trpí, což mi potvrdil i sám technik.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím tohle forum,

čeká mě výměna kompletu rozvodu řemenu na motoru 1.4 TSI 90kw + výměna nastavovače vaček. Motor byl vyroben v roce 7/2009 a má najeto 100 000 km. Nejsem odborník na motory, ale připadá mi to dost smutné. Když se budu kontrolovat a používat eufemismy. Předpokládané náklady na opravu cca 20 000,-. Chtěl jsme se zeptat, jestli někdo něco podobného už neřešil a jestli se nedá uplatnit reklamace nebo alespoň sleva na práci apod. i přesto, že je dávno po záruce, protože pokud něco málo vím, tak tyhle motory tímto neduhem trpí, což mi potvrdil i sám technik.   

Těžko říct, ale tlač technika, resp. vedoucího servisu do kulance a snad to bude až 70% náhrady. 20 000 nebo 2900 je rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za reakce. Po "zatlačení" na technika a vyslovení slova "kulance" to možná bude jenom ta práce....

Smutné je, že jsem měl prodlouženou záruku do 60 000 a motor už jevil na forech velmi dobře popsané symptomy při najetí kolem 30 000.

Nechci povrchně soudit z balastu na internetu, ale podle mého skromného laického názoru se jedná o konstrukční chybu. Opravdu by mě moc zajímal názor erudovaného právníka.      

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...