Publikováno Srpen 5, 201411 r Ahoj, mě to chrastí asi 1 minutu, kdy se také otáčky drží nad 1000, pak to postupně klesá. Nahrál jsem si jeden "normální" start, jen škoda, že jsem nenahrál dva starty před tím. Auto vezu dnes na diagnostiku do servisu, tak uvidím. Najeto 48 000 km
Srpen 5, 201411 r Když nastane u 1.4 tsi problém s řetězem - vytaha se, rozsvítí se kontroka závady na motoru. Konkrétně čidlo natočení vackoveho hřídele. Vlivem protažení řetězu se dostane nastavení rozvodu mimo toleranci. Pokud neselže napinak, tak kontroka upozorní dostatečně včas. Takto mi to bylo vysvětleno známým servisním technikem ve škodovce.
Srpen 5, 201411 r Na to bych nespoléhal, to už musí být hodně špatný, když už je rozhozený časování a svítí kontrolka. Co si tak pamatuji z různých článků, tak těm co to skočilo, ani nic nesvítilo. Ono když hapruje napínák, nic svítit nebude.
Srpen 5, 201411 r Co mi říkal, tak nejvíc skáčou 1.8 tsi, pak 1.2 a 1.4 zatím přeskočené rozvody nedělali. Sami provozují r.v.2010 najeto 140 tkm prodloužené intervaly, jako náhradní vozidlo a bez problému.
Srpen 5, 201411 r Ahoj, mě to chrastí asi 1 minutu, kdy se také otáčky drží nad 1000, pak to postupně klesá. Nahrál jsem si jeden "normální" start, jen škoda, že jsem nenahrál dva starty před tím. Auto vezu dnes na diagnostiku do servisu, tak uvidím. Najeto 48 000 km Minutu je moc, nechtěls napsat sekundu? Jsem zvědav, co Ti řeknou v servisu. Když jsem tam byl naposled, tak cituji "tady nám to nezachrastilo, motor je v pořádku"
Srpen 5, 201411 r pava: jojo, 1,4ky jsou na tom s přeskočením z těhle motorizací asi nejlépe. Také mám podobné informace.
Srpen 5, 201411 r Autor to skater: je to opravdu 1 minutu, známý když to slyšel, tak řekl, že to zní jak "starej diesel", pak když se to ustálí, je to tiché, ani motor pomalu není slyšet
Srpen 6, 201411 r Autor Tak si to ráno v servisu natočili a hle zřejmě by to mohl být přestavovač vačky (12000,-) a pak se prý uvidí, komplet s řetězem cca 17000,-
Srpen 6, 201411 r Jsem myslel, že MR 2010 má už novější variantu přestavovače 03C 109 088 E, která má být bez problémů...
Srpen 6, 201411 r Přestavovač vačky bys možná nemusel platit, škodovka údajně uhradí díl dražší 4.000,-
Srpen 7, 201411 r Autor ale to bude asi podmíněno pravidelnými servisními prohlídkami, a ani tak si nejsem jist, že by to škoda zaplatila. Uvidím až půjdu do servisu.
Srpen 18, 201411 r Zdravím tohle forum, čeká mě výměna kompletu rozvodu řemenu na motoru 1.4 TSI 90kw + výměna nastavovače vaček. Motor byl vyroben v roce 7/2009 a má najeto 100 000 km. Nejsem odborník na motory, ale připadá mi to dost smutné. Když se budu kontrolovat a používat eufemismy. Předpokládané náklady na opravu cca 20 000,-. Chtěl jsme se zeptat, jestli někdo něco podobného už neřešil a jestli se nedá uplatnit reklamace nebo alespoň sleva na práci apod. i přesto, že je dávno po záruce, protože pokud něco málo vím, tak tyhle motory tímto neduhem trpí, což mi potvrdil i sám technik.
Srpen 18, 201411 r Řešil jsem to samé a ve škodovce mi bylo řečeno, že i když motor po startu hlučí, tak jsou rozvody OK a není třeba žádný díl měnit. Slevu na díly snad výrobce dává do 5 let stáří.
Srpen 18, 201411 r Zdravím tohle forum, čeká mě výměna kompletu rozvodu řemenu na motoru 1.4 TSI 90kw + výměna nastavovače vaček. Motor byl vyroben v roce 7/2009 a má najeto 100 000 km. Nejsem odborník na motory, ale připadá mi to dost smutné. Když se budu kontrolovat a používat eufemismy. Předpokládané náklady na opravu cca 20 000,-. Chtěl jsme se zeptat, jestli někdo něco podobného už neřešil a jestli se nedá uplatnit reklamace nebo alespoň sleva na práci apod. i přesto, že je dávno po záruce, protože pokud něco málo vím, tak tyhle motory tímto neduhem trpí, což mi potvrdil i sám technik. Těžko říct, ale tlač technika, resp. vedoucího servisu do kulance a snad to bude až 70% náhrady. 20 000 nebo 2900 je rozdíl.
Srpen 18, 201411 r A ty je nemáš? To bude určitě podmínka kulance. Jo jo. Na servisech se "ušetří" , ovšem značkový štempl zaplatí třeba skočený shortmotor za 100 000.
Srpen 18, 201411 r Díky všem za reakce. Po "zatlačení" na technika a vyslovení slova "kulance" to možná bude jenom ta práce.... Smutné je, že jsem měl prodlouženou záruku do 60 000 a motor už jevil na forech velmi dobře popsané symptomy při najetí kolem 30 000. Nechci povrchně soudit z balastu na internetu, ale podle mého skromného laického názoru se jedná o konstrukční chybu. Opravdu by mě moc zajímal názor erudovaného právníka.
Srpen 20, 201411 r Autor Tak opraveno za 17 500,-. Prý to bylo přeskočené o jeden zub, takže asi špatný především napínák, ale vyměnili vše - přestavovač, napínák i řetěz. Dnes jedu do práce a najednou se rozsvítila kontrolka
Srpen 20, 201411 r Když jsi to měl přeskočené o zub, tak kontrolka nesvítila a motor šlapal normálně?
Srpen 20, 201411 r Autor motor běžel normálně, jen jsem měl pocit, že běží nepravidelně a výkonově jsem nic nepozoroval
Srpen 20, 201411 r Takže jediné co bylo podezřelé, byl dlouhý minutu trvající rachot po startu, jak jsi psal. Když řetěz není přeskočený, rachot trvá jen v řádu jednotek sekund. Ale že se Ti nerozsvítila kontrolka, to je v pr...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.