canzou Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 Ahoj, mě to chrastí asi 1 minutu, kdy se také otáčky drží nad 1000, pak to postupně klesá. Nahrál jsem si jeden "normální" start, jen škoda, že jsem nenahrál dva starty před tím. Auto vezu dnes na diagnostiku do servisu, tak uvidím. Najeto 48 000 km Citovat
pava Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 Když nastane u 1.4 tsi problém s řetězem - vytaha se, rozsvítí se kontroka závady na motoru. Konkrétně čidlo natočení vackoveho hřídele. Vlivem protažení řetězu se dostane nastavení rozvodu mimo toleranci. Pokud neselže napinak, tak kontroka upozorní dostatečně včas. Takto mi to bylo vysvětleno známým servisním technikem ve škodovce. Citovat
Pawouk Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 Na to bych nespoléhal, to už musí být hodně špatný, když už je rozhozený časování a svítí kontrolka. Co si tak pamatuji z různých článků, tak těm co to skočilo, ani nic nesvítilo. Ono když hapruje napínák, nic svítit nebude. Citovat
pava Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 Co mi říkal, tak nejvíc skáčou 1.8 tsi, pak 1.2 a 1.4 zatím přeskočené rozvody nedělali. Sami provozují r.v.2010 najeto 140 tkm prodloužené intervaly, jako náhradní vozidlo a bez problému. Citovat
skater Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 Ahoj, mě to chrastí asi 1 minutu, kdy se také otáčky drží nad 1000, pak to postupně klesá. Nahrál jsem si jeden "normální" start, jen škoda, že jsem nenahrál dva starty před tím. Auto vezu dnes na diagnostiku do servisu, tak uvidím. Najeto 48 000 km Minutu je moc, nechtěls napsat sekundu? Jsem zvědav, co Ti řeknou v servisu. Když jsem tam byl naposled, tak cituji "tady nám to nezachrastilo, motor je v pořádku" Citovat
Clint Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 pava: jojo, 1,4ky jsou na tom s přeskočením z těhle motorizací asi nejlépe. Také mám podobné informace. Citovat
canzou Vloženo 5. Srpen 2014 Autor Vloženo 5. Srpen 2014 to skater: je to opravdu 1 minutu, známý když to slyšel, tak řekl, že to zní jak "starej diesel", pak když se to ustálí, je to tiché, ani motor pomalu není slyšet Citovat
skater Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 Je to ostrý zvuk viz http://www.youtube.c...h?v=eX72B1Nr_PU Citovat
LucasCZE Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 Skater vkládal toto video, kdyby mel nekdo problem s desifrovanim... Citovat
canzou Vloženo 6. Srpen 2014 Autor Vloženo 6. Srpen 2014 Tak si to ráno v servisu natočili a hle zřejmě by to mohl být přestavovač vačky (12000,-) a pak se prý uvidí, komplet s řetězem cca 17000,- Citovat
Pawouk Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 Jsem myslel, že MR 2010 má už novější variantu přestavovače 03C 109 088 E, která má být bez problémů... Citovat
skater Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 Přestavovač vačky bys možná nemusel platit, škodovka údajně uhradí díl dražší 4.000,- 1 Citovat
canzou Vloženo 7. Srpen 2014 Autor Vloženo 7. Srpen 2014 ale to bude asi podmíněno pravidelnými servisními prohlídkami, a ani tak si nejsem jist, že by to škoda zaplatila. Uvidím až půjdu do servisu. Citovat
Pawouk Vloženo 7. Srpen 2014 Vloženo 7. Srpen 2014 A ty je nemáš? To bude určitě podmínka kulance. Citovat
Morboj Vloženo 18. Srpen 2014 Vloženo 18. Srpen 2014 Zdravím tohle forum, čeká mě výměna kompletu rozvodu řemenu na motoru 1.4 TSI 90kw + výměna nastavovače vaček. Motor byl vyroben v roce 7/2009 a má najeto 100 000 km. Nejsem odborník na motory, ale připadá mi to dost smutné. Když se budu kontrolovat a používat eufemismy. Předpokládané náklady na opravu cca 20 000,-. Chtěl jsme se zeptat, jestli někdo něco podobného už neřešil a jestli se nedá uplatnit reklamace nebo alespoň sleva na práci apod. i přesto, že je dávno po záruce, protože pokud něco málo vím, tak tyhle motory tímto neduhem trpí, což mi potvrdil i sám technik. Citovat
skater Vloženo 18. Srpen 2014 Vloženo 18. Srpen 2014 Řešil jsem to samé a ve škodovce mi bylo řečeno, že i když motor po startu hlučí, tak jsou rozvody OK a není třeba žádný díl měnit. Slevu na díly snad výrobce dává do 5 let stáří. Citovat
KubinoPv Vloženo 18. Srpen 2014 Vloženo 18. Srpen 2014 Zdravím tohle forum, čeká mě výměna kompletu rozvodu řemenu na motoru 1.4 TSI 90kw + výměna nastavovače vaček. Motor byl vyroben v roce 7/2009 a má najeto 100 000 km. Nejsem odborník na motory, ale připadá mi to dost smutné. Když se budu kontrolovat a používat eufemismy. Předpokládané náklady na opravu cca 20 000,-. Chtěl jsme se zeptat, jestli někdo něco podobného už neřešil a jestli se nedá uplatnit reklamace nebo alespoň sleva na práci apod. i přesto, že je dávno po záruce, protože pokud něco málo vím, tak tyhle motory tímto neduhem trpí, což mi potvrdil i sám technik. Těžko říct, ale tlač technika, resp. vedoucího servisu do kulance a snad to bude až 70% náhrady. 20 000 nebo 2900 je rozdíl. Citovat
KubinoPv Vloženo 18. Srpen 2014 Vloženo 18. Srpen 2014 A ty je nemáš? To bude určitě podmínka kulance. Jo jo. Na servisech se "ušetří" , ovšem značkový štempl zaplatí třeba skočený shortmotor za 100 000. Citovat
Morboj Vloženo 18. Srpen 2014 Vloženo 18. Srpen 2014 Díky všem za reakce. Po "zatlačení" na technika a vyslovení slova "kulance" to možná bude jenom ta práce.... Smutné je, že jsem měl prodlouženou záruku do 60 000 a motor už jevil na forech velmi dobře popsané symptomy při najetí kolem 30 000. Nechci povrchně soudit z balastu na internetu, ale podle mého skromného laického názoru se jedná o konstrukční chybu. Opravdu by mě moc zajímal názor erudovaného právníka. Citovat
canzou Vloženo 19. Srpen 2014 Autor Vloženo 19. Srpen 2014 S tím názorem právníka by mě to také zajímalo, Citovat
canzou Vloženo 20. Srpen 2014 Autor Vloženo 20. Srpen 2014 Tak opraveno za 17 500,-. Prý to bylo přeskočené o jeden zub, takže asi špatný především napínák, ale vyměnili vše - přestavovač, napínák i řetěz. Dnes jedu do práce a najednou se rozsvítila kontrolka Citovat
skater Vloženo 20. Srpen 2014 Vloženo 20. Srpen 2014 Když jsi to měl přeskočené o zub, tak kontrolka nesvítila a motor šlapal normálně? Citovat
canzou Vloženo 20. Srpen 2014 Autor Vloženo 20. Srpen 2014 motor běžel normálně, jen jsem měl pocit, že běží nepravidelně a výkonově jsem nic nepozoroval Citovat
canzou Vloženo 20. Srpen 2014 Autor Vloženo 20. Srpen 2014 kontrolka nesvítila a kromě prvních denních startů bys nic nepoznal Citovat
skater Vloženo 20. Srpen 2014 Vloženo 20. Srpen 2014 Takže jediné co bylo podezřelé, byl dlouhý minutu trvající rachot po startu, jak jsi psal. Když řetěz není přeskočený, rachot trvá jen v řádu jednotek sekund. Ale že se Ti nerozsvítila kontrolka, to je v pr... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.