drabo Vloženo 16. Březen 2017 Vloženo 16. Březen 2017 Motor 1.4 TSI 3/2011. 103k km, Řetěz přeskočený o jeden zub. Svítila žlutá kontrolka, jinak žádný projev. Přeskočilo to v těch letošních mrazech. Pravidelná (prodloužená) serviska. Ve škoda servisu to vyšlo na 33k. Za sadu na opravu rozvodu 4330,-, repase (oprava) hlavy 4710,-. ... material cca. 20k. Kulance se prý vztahuje na auto do 5-ti let. Citovat
e1. Vloženo 16. Březen 2017 Vloženo 16. Březen 2017 Normálne ti to jazdilo? V tom prípade ale nemalo byť žiadne poškodenie hlavy, nie? Citovat
Pawouk Vloženo 16. Březen 2017 Vloženo 16. Březen 2017 před 10 hodinami, drabo napsal: Motor 1.4 TSI 3/2011. 103k km, Řetěz přeskočený o jeden zub. Svítila žlutá kontrolka, jinak žádný projev. Přeskočilo to v těch letošních mrazech. Ve škoda servisu to vyšlo na 33k. Za sadu na opravu rozvodu 4330,-, repase (oprava) hlavy 4710,-. ... material cca. 20k. Ta sada byla včetně přestavovače, nebo jen čistě řetěz+napínák a další díly? PS: Nelze vkládat identické příspěvky do vícero témat. Duplicitu v nesprávném tématu jsem smazal. Citovat
drabo Vloženo 10. Květen 2017 Vloženo 10. Květen 2017 Zdravím, poškození hlavy tam podle mě zřejmě nebylo a ptal jsem se, proč je nutná repase hlavy. Subjektivně tomu motoru nic nebylo a než jsem šel do servisu, tak jsem myslel, že to bude splašená kontrolka. Nechtěl jsem, ať do toho vrtají zbytečně už kvůli toho, aby to třeba neudělali špatně. Nicméně pokud člověk nemá předem informace, tak nezbývá než předpokládat, že technik ví co říká a má důvod to dělat. Jdu tam pro to, že čekám, že o tom ví nejvíc... Po opravě ale můžu s jistotou říct, že studený start je tišší, tzn. že napínáky byly zřejmě špatné od výroby a trvalo jim déle než řetěz napnuly. Rozvodova sada má kod artiklu 03c198229c - jde vygooglit co tam je. Citovat
Pawouk Vloženo 12. Květen 2017 Vloženo 12. Květen 2017 Tak to je velmi slušná cena za tu sadu. Citovat
Pawouk Vloženo 3. Červen 2017 Vloženo 3. Červen 2017 Jenom dodám, že faktura za opravu motoru TSI kolegy Luky_Kuky je k vidění ZDE. Citovat
marcador414 Vloženo 31. Srpen 2017 Vloženo 31. Srpen 2017 Po dlouhé době zdravím. Vidím, že moc stížností na rozvody tu nepřibylo...zřejmě už jsou všechny po výměně a bez problémů. Vydržel jsem "chrastit" skoro celé tři roky a měl jsem to štěstí, že bez přeskočení. Za poslední měsíc už to byl ale takový extrém, že jsem měl při startech stažený půlky. Najeto 59500km.Chrastil při každém startu, studeném i teplém, po dobu asi 7 vteřin. Vyměnil jsem olej, zlepšilo se o 70%, ale po najetí 700.kilometrů se vše vrátilo. Šikula ze škodovky zakoupil kompletní sadu original VW (kola,řetěz,napínák,přestavovač vačky, vodící a kluzné lišty,navíc byl v sadě i řetízek olej.čerpadla). Starý řetěz vytahaný o 15mm, napínák pomalu bez funkce. Asi za pět dvanáct...cena s prací 8000Kč bez dokladu. Jsem zvědavý, jak dlouho se vydržím vytahovat, že nemám problém 1 Citovat
arogan Vloženo 9. Září 2017 Vloženo 9. Září 2017 (editace) Dúfam, že už doživotne ja mám po výmene 15 mesiacov a 14 000 km, a ani jedno zachrastenie, alebo nepríjemný zvuk pri štartovaní, a to som štartoval aj keď bolo -23 °C a jazdím väčšinou krátke trasy Editováno: 9. Září 2017, autor: arogan Citovat
PcGamer Vloženo 6. Listopad 2017 Vloženo 6. Listopad 2017 Zdarec, sic mam VW Tourana, ale motor bych rekl stejny 1,4TSI 103 KW DSG. Chci se zeptat, rozvitila se mi kontrolka motoru, hend jsme jel na diagnostiku tam mi vyskocila chyba P000A Vackovy hridel, snimac polohy A (rada1) funkce pomala. Rekli mi ze je bud spatny cidlo(snimac) nebo to chce rozvody. Chybu smazali, kontrolka par 10 km nesvitila, pak se zas rozvitila a po ujeti dalsich par km sama zhasla. Co na to rikate?? Kde bude problem?? DIky za odpoved, nerad Vam to zde zasiram, ale na VW foru se odpovedi nedockam:-/ Citovat
pava Vloženo 7. Listopad 2017 Vloženo 7. Listopad 2017 Před časem jsem měl taky tento motor, mrkni na druhý příspěvek na první straně , psal jsem tam přesně jak mi to bylo vysvětleno. Myslím, že není na co čekat a rozvody vyměnit. Citovat
PcGamer Vloženo 7. Listopad 2017 Vloženo 7. Listopad 2017 diky za odpoved, na rozvody jsem objednany, ale az za dlouho, jen mi vrta hlavnou, proc kontrolka zasnula. Cidlo bude asi ok, takze asi jen ty rozvody, ne?? Docetl jsem se i ze kdyz nejni retez po nastartovani slyset, tak je ok. Nechci rict ze je nechci menit ale v lete jsem nasypal do auta nekolik desitek tisic, za opravu DSG( a v zime chvilku po koupi sem dal ABS/ESP jednotku+ drobnosti, ale stejne to bylo celkem dost), tak se mi ted moc nechce davat, vim ze rozvody vyjdou levnejc, nez pripadne potkani, ikdyz jsem se tady zase docetl, ze se 1,4TSI zas mooc nepotkavaji:-) tak ted babo rad:-) hodl asi blbej kauf, njn najeto 145 tis, tak me asi hold cekaj ty veci co se serou kolem 150 tis. Citovat
PcGamer Vloženo 10. Listopad 2017 Vloženo 10. Listopad 2017 (editace) nevi nekdo proc mi kontrolka motoru par km sviti a par ne?? jeste se chci zeptat zda s tim souvisi i to ze kdyz dam plyn na podlahu tak to podradi(mam DSG) ale otacky "vylitnou" k 3 tis ale dal ani prd, auto vubec nezrychluje, musim pustit plyn,zaradi se zase vyssi prevodovy stupen a pri pridani plynu zase zacne plynule zrychlovat. Kdyz pridavam plyn plynele tak to jede normalne. V rezimu S to samy:-/ pada to do nouzaku?? bo se jako by motor chrani aby se neco neposralo?? Diky Editováno: 11. Listopad 2017, autor: PcGamer Citovat
Michaela_J Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 Dobrý den, prosim o radu. Mame Škoda octavia 1.4 TSi, benzin, automat rok 2009. Auto z ničeho nic chciplo. Jely jsme z malého kopecka a auto dead. Rozstvila se kontrola motoru. Nejde startovat. Nejdou komprese do válců, a diagnostika porucha váčku. Prosim, jaké mate zkušenosti? Asi se motor potkal... rozvody dělání asi před 2 roky, olej se mění pravidelně. Nejspíš to zasáhlo až do kroužku, tyče atd... asi to bude větší problém když auto vubec nejede ze? Jake mate zkušenosti a na kolik vás to vyšlo? Dneska máme u technika, rozebírá motor a zjišťuje co dal... dekuji moc Citovat
Michaela_J Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 A ještě doplním ze máme myslím DSG. Citovat
Michaela_J Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 A ještě jestli měl někdo opravu sedmistupnove převodovky dsg? Citovat
TOMUS Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 Zdravim. Muze byt takhle ze prasknul retez z rozdvodu a ventile setkali se s pisti potom uz je jenom oprava motoru. V pripade kdyby prasnul rozvod to bych sel k teho automechanik co rozvod delal a rekl bych mu aby ted to vsechno opravoval. Samozrejne v ramci zaruky. Kdyz delas vsechno v skodovce taklhe mas 2 roky zaruky na veci ktere beres od skodovky. Ja mam takove pravidlo ze rozvod delam u autorizovane stanice obsluhy Skoda. Nezajimava me cena. Beru cely rozvod vcetne s vymenou oleju. Tehdy mam 2 roky zaruky a vsechno v .... Myslim ze dsg spise ne. Proto ze diagnostika by tohle ukazala. Diagnostika ukazala poruchu motora. Opravy Dsg zacinaji se od cca. 36000 kc. Vsechno zalezi co prasklo. Citovat
Michaela_J Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 Děkuji za rychlou odpověď! V zaruce uz asi nic nebudeě. kdyby ale prasknul řetěz tak by to bylo slyšet ne? My mely jen takový malý tichý zvuk... jinak jsem se koukala na výměnu převodovky a na jedné stránce (mechanika) tam bylo komplet z práci za nějakých 18 tisíc... tech 36 mě trochu děsí. To to radši prodam jak je.. jak čtu tak motor TSi asi neni úplně nejlepší? Achjo. Citovat
Pawouk Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 Problémy s převodovkou DSG se řeší například zde: Pochybuji, že prasknul řetěz, spíš to přeskočilo na ozubených kolech. Už to někdo rozebral, aby se zjistily případné škody na motoru? To, že přeskočily rozvody ještě nutně neznamená, že je motor zničený. Citovat
Michaela_J Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 Děkuji Pawouk, kouknu se na další forum. Jen jsem nevěděla jestli problém co máme muže souviset z převodovkou ale asi ne... manžel mě jen psal z prace ať zjistím cenu tak ted mam obavy .. Prave se to rozebírá ... My jsme uz jednou mely preskoceni řetěz u půl kousku ale auto jelo.. jenom nejelo na zpátečku. Problém je ze auto nejde vubec na startovat... Citovat
TOMUS Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 (editace) Kdy mas preskoceni rozvod taky nemuzes nastartovat motor. Tehdy mas jine nastaveni ventilu a pist. tehdy k jednotky jdou spatne informace a jednotka spatne dava palivo. Editováno: 17. Prosinec 2017, autor: TOMUS Citovat
Michaela_J Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 AHA. Dobře děkuji, uvidíme co s tim bude... Citovat
Michaela_J Vloženo 17. Prosinec 2017 Vloženo 17. Prosinec 2017 Tak se tam přetrh, a musíme měnit písty a kroužky a rozvody! Cca 25 tisíc za vše Citovat
TOMUS Vloženo 18. Prosinec 2017 Vloženo 18. Prosinec 2017 (editace) Kratko rozvod pošel pryč a udĕlal svou špatnou praci Hlava , ventile jsou v pořadku? Ja bych řekl že rozvod ma meně než dva roky a rozumim že to bude v ramci zaruký Skoda dava 2 roky zaruký. Zaleži co bereš . Na dìly dava 2 roky , na prace servisove v škodovce taky dava 2 roky. Editováno: 18. Prosinec 2017, autor: TOMUS Citovat
Michaela_J Vloženo 18. Prosinec 2017 Vloženo 18. Prosinec 2017 hlava je Ok! Ventile už ne... jeste se bude dělat spojka v převodovce ale to je jiné téma.. Nic méně uz to je 2.5 roku co se dali rozvody. Citovat
Bery Vloženo 19. leden 2018 Vloženo 19. leden 2018 (editace) Osobně taky zvažuji zda do výměny rozvodů jít, nebo nejít. (rv 2010, 1.4 TSi CAXA) Mám auto cca měsíc, dovoz německo, neskutečně zachovalé, se mi zdá, že v tom snad nikdo nejezdil... dle původního velkého techničáku borec z vesnice, 1 majitel, dle laku to vidím na garáž, km sedí, serviska, jeto na longlife kontroly 30,60,90 tis v DE servise. Nyní najeto 110 000 olej jsem v servise u nás nechal vyměnit na 5W10 a budu měnit každý rok. řetěz neměněný (alespoň se o tom v servisce nezmiňují, vše ostatní dělali dle intervalů) rozvody,motor tichý při všech startech, žádné problémy, ani vteřinu žádný pazvuk a je jedno jestli je -10 nebo +10. Byl jsem v servise , klasická hláška, že pokud to je Ok a nic to nedělá - neměnit a nešahat na to zbytečně. Přitom bych si vše zaplatil, sada komplet stojí cca 6000 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c198229c-sada-rozvodu-1-4tsi-90kw-92kw-skoda-26376.html přesto, dle nich je motor poslechově bez problémů, tak to nemám zbytečně měnit , rozebírat. Kdyby to bylo v rámci záruky chápu, nechce se jim, ale přece mohli mít prachy a řeknou toto? Nevím zda se do toho pouštět, pokud motor nevykazuje ani vteřinu to co je slyšet z "postižených" rozvodů... To je na palici. Editováno: 19. leden 2018, autor: Bery Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.