Přejít na obsah

Rozvody 1.4 TSI CAXA / řetěz, napínák, přestavovač / přeskočené, výměna


canzou

Doporučené příspěvky

Ahoj,

nevíte jak to je s kulancí u vozidla roku výroby 2009 se 45 t. km. Pravidelný servis + řádně vyplněná servisní knížka?

Začalo mi to po ránu rachotit, hlavně co jsem vypozoroval tak kolem 0C až +10C a až přes noc ráno. Předpokládám, že řetěz.

Mám nějakou možnost? Koupeno před měsícem v autobazaru SkodaPlus.

Bylo mi řečeno, že se na to podívají, ale pokud bude řetěz OK tak si tuhle reklamaci zaplatím ze svého.

Předem díky za odpověďi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas vymeneny olej? Otec nedavno koupil 1.6 FSI a taky to pri startu obcas zachrastilo. Vymenili jsme olej, vytekla divna hnedocervena sra*ka. Potom jsme ho asi za 3 mesice vymenili znova, vytekl olej cerny skoro jako z dieselu. Ted uz je olej krasne cisty a rachtani jsme uz dlouho neslyseli. Za pokus to mozna stoji. Jestli olej dlouho nebyl meneny... :kol-32:

 

I kdyz pises, ze mas radne vyplnenou servisku... :kol-32:

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím. Vie mi niekto poradiť? Je to 1.4 TSI r.v. 2012, po druhej výmene oleja pri 55 000 km začalo takto klepkať. Bolo v servise, vymenili rozvodovú reťaz a nejaké špéci koliesko pri vačke - podľa slov mechanika bolo pridreté. Oprava stála 850 euro. Klepanie neprestalo. Včera prepláchnutie motora + výmena oleja a stále to klepká avšak nie vždy, niekedy ide pekne potichu. Je to počuť len pri voľnobežných otáčkach náhodne bez ohľadu nato či je motor teplý alebo studený. Pri štartoch probém s tým silným vyššiespomenutým klepaním nieje.   

https://youtu.be/-KSmTAYnoSk -je potrebné volume UP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim mam skocene rozvody na 1.4tsi najeto 160tis.po dlouhem hledani volani bez uspechu se obracim na vas.jde mi o ozubene kolo na vacce kde je nastavovac.da se vubec sehnat jen to ozubene kolo bez nastavovace? S tim ze vlastne stary nastavovac nasroubuji na nove ozubene kolo.vsude to maji komplet cca 12 tisic coz mi prijde na palici!!momentalne nevim co s tim.dekuji vsem za kazdou radu.

Editováno: , autor: KKarlos111
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jsem nově majitel staršího vozu se 45t. km. Stáří 5 let - původní majitel důchodce. Měnil jsem přestavovač vačkové hřídele v kulanci a preventivně rovnou řetěz a napínák. Řetěz trochu řachtal po studeném startu.

 

Zjistil jsem, že řetěz byl už měněn za inovovaný, ale nikde v historii Škoda nebyla tato informace zanesena. Auto má servisku a kompletní historii. 

 

Jak často vy, majitelé 1.4TSi, měníte řetěz? Předpokládám, že tuto závadu jen tak neodstraním, i když jsem v motoru vyměnil 3 díly, které by to měli způsobovat podle Škodovky - přestavovač, napínák, řetěz.

Editováno: , autor: xstastnyr@seznam.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nedavno mi preskocila moje 1.4 tsi.nyni vse opraveno a jezdi ale pocitac mi hlasi maly tlak oleje na nastavovaci vacky(ten jediny se nemenil cca 12 000kč).je mozny ze by se pri preskoceni a potkani motoru nejak poskodil?dali jsme nove cerpadlo a nic se nezmenilo.tak nevim jestli jit po tom nastavovaci nebo co by tam jeste mohlo byt?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...