joemikes Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 (editace) Nedávno jsem koupil tohoto fešáka (Golf 1.4 TSI, 90 kw, 2009, CAXA). Motor při studeném startu chrastí asi 5 sekund, najeto 140 tis, navštívil jsem tedy VW, udělali mi ohledně stavu řetězu diagnostiku, poté se pan mechanik tvářil jak Alenka v říši divů, odpověděl jen, že je napnutý, přečasovaný. Ptám se jestli ho mám vyměnit, opět čučel jako bych mluvil čínsky. Pak řekl, že on by ho vyměnil a zase se tvářil velmi šalamounsky. Na 20.2 mám již domluvenou výměnu OEM dílů u mechanika. Jezdím velké vzdálenosti, čeká mně cesta do Maďarska, tak se nabízí otázka zda s tím jet, nebo si vzít do té opravy jiné auto. A teď babo raď Editováno: 31. leden 2018, autor: joemikes 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaela_J Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Měly jsme nový řetěz 2.5 roku ... nějaký čas jsme měly při studenem startu taky zvuk typu “chrastani”. Nakonec se řetěz při jízdě pretrh a auto už nikam nejelo mozna lepší vzít jiné auto na takovou dálku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joemikes Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Asi vyženu pavouky ze starého spolehlivého Peugeotu v dieselu Chudák Golf, dnes jsem ho pěkně prohnal po celém Německu, stěžuje si jen po snídani, pak ticho po pěšině. Nebudu asi riskovat a nechám ho umytýho stát za domem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaela_J Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 @joemikes dobrý nápad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
actionboyCZ Vloženo 5. Březen 2018 Sdílet Vloženo 5. Březen 2018 Ahoj mám golfa V 2007, 1.4TSI 90kW. Před 70000km byly vyměněny rozvody. Nyni se mi rozsvítila kontrolka motoru. Diagnostika píše chybu P0016. V servise si myslí ze je třeba udělat rozvody. Prý jsou dvě možnosti buď za pět tisíc nebo za deset, dražší varianta ma byt spolehlivější. Ma se tam měnit navic olejové čerpadlo ktere pak neustále napina řetěz nebo co. Celková cena s práci je tedy 10 nebo 15 tisíc. Má ta dražší varianta cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Březen 2018 Sdílet Vloženo 5. Březen 2018 Když my nevíme, v čem přesně spočívá ta dražší varianta. Je tam navíc pouze olejové čerpadlo? Zjišťoval někdo, zda je skutečně vadné (nedává dostatečný tlak)? Kolik to má najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
actionboyCZ Vloženo 5. Březen 2018 Sdílet Vloženo 5. Březen 2018 (editace) No v servise mi jen řekl, ze ta dražší varianta spočívá v tom že je tam navic variator (nebo tak nějak) který dává neustále tlak oleje a nedojde tak k povoleni řetězu. Popravdě auto jen napichl na diagnostiku a tam vyčetl chybu P0016 trvale. Rozvody byly dělany pri 111000 nyni má auto 177500km Ja našel cenu rozvodu kolem 5600 + prace dá tech 10000tak možná. Prý s tou levnější variantou se to může stát po pár tisících km opět. Editováno: 5. Březen 2018, autor: actionboyCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Březen 2018 Sdílet Vloženo 5. Březen 2018 To zní dost zmateně - součástí rozvodů jsou řetěz, napínák, lišty, ozubená kola a ještě přestavovač vačkového hřídele (také se mu říká variátor), ale to rozhodně není olejové čerpadlo. To všechno je k dostání v této sadě za poněkud jiné peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
actionboyCZ Vloženo 5. Březen 2018 Sdílet Vloženo 5. Březen 2018 Ano to je ta kterou jsem také našel. A píši ze odstraňuje neduhy tech dřívějších rozvodů. Slyšel jste že by pak s těmito rozvody měl někdo problém? Myslím že by je musel opět měnit. Zitra ještě zjistím jake ty sady tedy mysleli v servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Březen 2018 Sdílet Vloženo 5. Březen 2018 Neslyšel, ale to ještě nemusí nic znamenat. Bohužel motory TSI z této konstrukční řady jsou v tomto poněkud nevyzpytatelné. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
actionboyCZ Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Bude použita tato sada: https://mlparts.cz/autodily/vw/passat-variant-2010/1.4-tsi-118kw/motor/rozvod-motoru?productId=1020207 cena výměny bude cca 12000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilk Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 Pawouk, ta sada na výměnu rozvodů za cca 5600 Kč je vše, co potřebuju? V cca 40 tis. km (někdy kolem roku 2012) mi měnili v autorizáku rozvody, přičemž chrastění ale nepřestalo a konstatovali, že to může být ještě způsobeno přestavovačem vačkové hřídele. Nicméně cena za výměnu toho hebla byla cca 16 tis. Kč (jen samotný díl měl tuším stát kolem 12 tis. Kč). Tak jsem teď zmaten, zda je to stejná komponenta, která je již v ceně té sady nebo se jedná o něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 Je to přesně tak, jak píšeš - dříve byl přestavovač jako samostatný díl za tebou uvedenou cenu, dnes je součástí uvedené rozvodové sady za daleko menší peníze. Co ta sada obsahuje, je zřejmé z odkazu na škoda díly. Oproti té od actionboyCZ tam nebudou šrouby a těsnění. Něco k této problematice je i zde: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/28475-kontrola-napínáku-řetězu-14-tsi-udělat-nebo-ne/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilk Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 A k čemu je v tom obchodě tento díl, když je o hodně levněji k dostání v té sadě? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c109088g-staveci-jednotka-vackove-hridele-skoda-29411.html Ptám se, protože výměnu kompletu zvažuju, tak ať mi v servisu nenutí nějakou blbost, když by to nebylo potřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 To se zeptej výrobce. Opravná sada za relativně solidní peníze je prostě úlitba od koncernu VW, který moc dobře ví, že ty rozvody stojí za... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilk Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 no zkusím tedy poptat autorizáky v okolí, kolik by si za výměnu (včetně sady) účtovali - počítám, že dostanu kupu srandovních cenových nabídek. Je někdo osvědčený z OV, který by byl případně ochoten mi to udělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 Mě to taky brzo čeká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilk Vloženo 28. Březen 2018 Sdílet Vloženo 28. Březen 2018 možná to někoho bude zajímat - na 1 neautorizovaný servis a 5 autoriz. servisů jsem odeslal následující dotaz: Dobrý den, můžete mi prosím napsat cenovou nabídku na výměnu rozvodů (včetně přestavovače vačkové hřídele, napínáku řetězu...) na Škodu OII, r.v.2010, motor 1,4 TSI CAXA? Některé servisy se následně ještě ozvaly s dotazem na VIN. Výsledek je tento: Neautorizovaný servis (nicméně žádná garážovka) - práce cca 3 600, rozvodová sada (včetně napínáku) 4 500, přestavovač vačk.hřídele 11 200 = 19 300 Kč AS1 - rozvodová sada 5 400 (včetně stavěcí jednotky pro vačkovou hřídel), práce 2 500 = 7 900 Kč AS2 - cca 12 000 Kč (včetně práce, bez rozpisu toho, co sada obsahuje) - doporučena i výměna oleje AS3 - rozvodová sada 6 000, napínák 1 100, přestavovač vačk.hřídele 14 500, práce 4 500 = 26 100 Kč AS4 -Výměna rozvodové sady včetně řetězu pro pohon olejového čerpadla a nového motorového oleje longlife s filtrem cca 19 570,-Kč. Po započtení slev z Šekové knížky Škoda cca 17 620,-Kč. AS5 - materiál (neuvedeno co obsahuje) 10 200, práce 3 000 = 13 200 Kč Zajímavé, jakých cenových rozdílů byly schopny servisy dosáhnout... Zjevně se vyplatí si před jakoukoliv trošku větší opravou nechat vypracovat cenovou nabídku. Pro zajímavost posílám rozpis materiálu, který poslal ten AS1 (bez dotazu na VIN). 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 16. Duben 2018 Sdílet Vloženo 16. Duben 2018 Ahoj zajimavy pruzkum trhu,popravde jsem neco takoveho i cekal. Muzes dat info ktery je AS1 at vime kde jsou fer? diky R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilk Vloženo 20. Duben 2018 Sdílet Vloženo 20. Duben 2018 AS1 je UNICAR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
datel.1 Vloženo 11. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2018 Zdarec borci, také mám 1,4 TSI 90KW CAXA. Najeto zatím 80xxx , ale také mě čekají do budoucna rozvody... Chci se zeptat v jakém kilometrovém nájezdu je potřeba měnit rozvody ??? Motor zatím v klidu, je tichý a pěkně auto jede. Já tak počítám výměnu kolem 100 tk. Někteří to mění třeba až ve 130 tk, nevím, ať něco nezanedbám a jestli není lepší to nechat vyměnit už třeba v 90 tk. ??? Díkec za radu. PS: olej měněn pravidelně jednou za rok s nájezdem cca 12 tk Castrol 5W30 LL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2018 ak to ide potichu netreba meniť nič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilk Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 (editace) Tak už jsem to řachtání po startu nemohl vydržet a vyměnil jsem komplet rozvody včetně přestavovače vačky. To je krásný klid při startu... Editováno: 3. Listopad 2018, autor: kamilk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 Ale na jak dlouho? Nebo to je uz definitivni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilk Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 před 16 minutami, osobne napsal: Ale na jak dlouho? Nebo to je uz definitivni? No tak v servisu tvrdili, že montovali již inovovanou sadu, a že by se to snad již nemělo objevit. Doufám, že než půjde auto k jinému majiteli, že už to nebudu řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.