Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hojte,

rozšířil jsem řadu majitelů toho typu, rád bych ochránil motorový prostor od přílišného vnikání nečistot a soli, ale v origo servisu mi řekli, že existuje jen malý (částečný), který už tam prej mám, a pak plechový, který stojí dardu. Snažili se mě přesvědčit, že tam bude pasovat z dieselu, ale to jsem nehodal riskovat. Proto se ptám, existuje pro mě nějaké, nejlépe origo řešení? Mám Superb 1.8T Kombi r.v. 2013. Bude např. pasovat 1K0825237? A jaký je rozdíl mezi verzí K a L? Existují alternativy?Atd. Díky moc za radu někoho zkušeného.

Vloženo

plechový kryt sa nedá použiť vôbec , celoplastový by mal existovať - 3,6FSi ho má , alebo potom paket na špatné cesty , akurát je otázka ako to bude sedieť a či na spodku nie je niečo čomu by zavadzal 

Vloženo

plechový kryt sa nedá použiť vôbec , celoplastový by mal existovať - 3,6FSi ho má , alebo potom paket na špatné cesty , akurát je otázka ako to bude sedieť a či na spodku nie je niečo čomu by zavadzal

Takze 3,6 ma kryt v serii?

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Našel jsem ho (SII pro benzinové motory bez 4x4) asi za 1 700 Kč (jsou i neoriginály za cenu kolem nebo i pod 1 000 Kč). Pořád ale nevím, zda to má smysl. Vím, že se budu ptát hloupě, ale jaké výhody by měla jeho montáž? Chápu, že se tím motorový prostor ochrání před např. štěrkem a kamínky (zrovna denně po polních cestách nejezdím...). Chápu, že se možná redukuje špína v motorovém prostoru (to už by mi dávalo větší smysl). A mohlo by to mít vliv v zimě na pronikání těch sajrajtů, co sypou na silnice. Pokud to tak je, tak bych ho tam možná na podzim dal. Má někdo zkušenost?

Vloženo

Proti pronikani soli je dobre pridat gumove tesneni mezi kapotu a masku stejne jako je to v zadni casti kapoty. Jinak si ale myslim, ze celokryt motoru ani tesneni autu zivot nijak neprodlouzi a je to spis dobry pocit.

  • o 4 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Prosím vás, kdo už má nějakou zkušenost - jsem pro tenhle větší celokryt rozhodnutý (stejně potřebuju kryt vyměnit, tak vezmu zrovna ten větší), ale chci se ujistit, že budu kupovat správný - je to tento? http://www.skoda-dily.cz/eshop/1k0825237k-spodni-kryt-motoru.html (1K0 825 237 K)

 

A obecně - vidíte smysl v koupi originálu, nebo stačí neoriginál? Z mého pohledu je zbytečné za kus plastu utrácet skoro 2 000 Kč, ale třeba je tam ještě něco, co hraje roli...

 

Díky!

 

EDIT: Tak ten celokryt pod motor (1K0 825 237 K/L/T) je oficiálně určený pouze pro 1.4 TSI a 2.0 TSI, pak existuje ještě stejný kryt s jedním průduchem navíc pro 4x4 (1K0 825 237 P). Nejde mi to moc do hlavy, že by ten kryt nebyl pro 1.8 TSI, když je pro 2.0 TSI, což je de facto totožný motor (říkám si, že je tam buď skutečně nějaká překážka - ne fyzická, protože kryt určitě přidělat a nasadit půjde, ale nějaká jiná; a nebo prostě Škodovka na 1.8 TSI zapomněla...). Ještě uvidím, co mi řekne servis Škoda, ale dle VIN ten kryt s mým autem "kompatibilní" není.

Editováno: , autor: wizaard
Vloženo (editace)

Tak, plastový celokryt pod motor 1K0825237K je ode dneška na autě (Superb II sedan 2009 1.8 TSI), sedí samozřejmě perfektně, potřeba jen doplnit 3 šrouby (3x 1K0825951) na uchycení (do přední nápravnice, tuším) oproti malému krytu. Zkušenost zatím žádná, ujel jsem 4 km. Kdyby nějaká zkušenost byla (ať už pozitivní nebo negativní), snad se nezapomenu podělit.

 

EDIT: Tak ještě přidávám pár fotek.

post-94229-0-93653700-1465324392_thumb.j

post-94229-0-91267800-1465324393_thumb.j

post-94229-0-50918000-1465324394_thumb.j

Editováno: , autor: wizaard
Vloženo

Možná trochu paranoidní představa, ale z toho co jsem měl tu možnost vidět - pokud se zespod zaplácne motor krytem (hádám přes celou vanu), nebude potom chybět ofuk vzduchem, tzn. mírné chlazení?

Vloženo (editace)

Tomas F: Ten kryt (v závislosti na typ, pro který je určený - diesel, benzín, 4x4 apod.) má větrací průduchy. Ten "můj" (K) má stejný průduch jako "malá" verze (tzn. vepředu dva "nasávací" otvory). Verze pro 4x4 má ještě navíc jeden průduch (tuším pro převodovku?). Ale třeba dieselové verze, pokud jsem si všiml, nemají průduchy v podstatě vůbec.

 

Každopádně (ze zkušenosti uživatele p2p) s krytem jsou určitě dobré zkušenosti v zimě, kdy se do prostoru motoru nedostane tolik nepořádku a dalších látek, navíc se prý motor o něco rychleji zahřeje. Mě zajímá, jaká bude zkušenost teď v létě, ale to nebudu vědět dřív než za několik týdnů, až auto s krytem trochu projedu. Neočekávám ale žádné problémy, je to originální díl používaný pro různé vozy VW (od Superba až po Golf), montovaný obvykle spolu s pakety pro špatné cesty jako ochrana spodku. Ale jsou i lidé (obvykle s Golfy R), kteří jej montují kvůli aerodynamice ve vysokých rychlostech.

Editováno: , autor: wizaard
Vloženo

Jestli tam nějaký průduch je, tak asi nemám námitek. Ale trochu mě právě zarazilo, jestli to třeba nepovede k nějakému výraznějšímu nárůstu teploty oleje apod.

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

fobik: Nevidím jediný důvod, proč by neměl neoriginální kryt fungovat (je to jen kus plastu, pokud sedí rozměry, je vše v pořádku). Dokonce mám v paměti, že p2p má právě neoriginál taky asi za 700 Kč - viz příspěvek výše od Mara2000.

Editováno: , autor: wizaard
Vloženo (editace)

Diky, uz jsem mu napsa SZ, tak to vidim asi na ten za tech 700 kč...

 

edit : tak jsem mu psal, ze pry kryt s vydechama, ale na CC autodily jsem zadny takovy kryt nenasel na Supa II...Pomuze nekdo? Diky

Editováno: , autor: fobik
Vloženo (editace)

fobik: Ten správný je 1K0825237K, stačí tedy koupit jeho kopii. Problém ale je, že u těch neoriginálních krytů nikdy přesně nevíš (typicky píšou, že je to alternativa za všechny indexy, což samozřejmě není možné, protože diesel průduchy nemá). :-( Nebo se aspoň snažit sehnat kryt pro benzínový motor, je jedno který.

Jinak by to měl být tento, mají i neorigo, původně jsem ho tam chtěl kupovat: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0825237k-spodni-kryt-motoru-cn-22043.html

Editováno: , autor: wizaard
Vloženo

Psal jsem, že pokud si vzpomenu, dám sem informace o zkušenostech s celokrytem. Inu, mám první zkušenosti z tohoto léta po měsíci:

  • Nepociťuji problém s chlazením motoru, teploty jsem dřív nikdy nijak nesledoval, jen občas.
  • Teploty (olej) nyní ve městě: 99-101°C (dřív jsem nesledoval, takže nemám srovnání)
  • Teploty (olej) dálnice Německo, 140-160 km/h: 103-106°C (pamatuju si, že dřív to bylo kolem 100-104°C, takže zde rozdíl asi žádný)
  • Ukazatel teploty motoru (ručička) vždy na "ideální" hodnotě

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...