Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nájde sa tu niekto z vás kto už seriózne uvažuje o kúpe Fabielll.? :kol-28:

Upraveno od Pawouk
Upraven název vlákna.

Tak me s páči. Ale jen v combi. :kol-28:

No urcite sa najdu viacery  :)len osobne by som chvilu pockal nakolko po case sa vychytaju muchy ktore sa objavia az po pouzivani.Ale auto velmi pekne...Podarilo sa

Motory jsou stejne, podvozek je chválen, tak uvidíme.

Upraveno od Casy

podarila sa FIII :kol-47:  a múch to nebude veľa mať,až na ten prestavovač vačky či čo to ktorý je problémový pri 1.2TSI EA211 v OIII :kol-28:

Budúci rok bude mať moja FII combi 5 rokov a uvažujem o výmene. Zvažoval som Leon ST combi, ale musím povedať, že FIII combi sa mi zapáčila aj interiérovo viac. Tiež by som využil zimné kolesá, dúfam že rozteč dier nechali rovnaký.

Upraveno od akubus

Fabka kombi 1.0 silnejsi verze na LPG... ale jak to pojede..

Pokud se nic nepodela, tak dva roky jeste pojezdim moji F I HTP, pockam jak se vyklubaji ceny, trosku se to doladi mouchy a nemel bych zasadnejsi problem jit do F III Combi. Trosku me stve jak celej koncern motorizuje, ale snad to vychytaji. Nepotrebuji na bezne jezdeni 150k. Mozna bodnu do vosiho hnizda, ale kdybych dostal dobrou nabidku, sel bych i do nejake Toyouty s 1.4 -1.6 klasickou atmosferou. Auris Touring. No ale penize az na prvnim miste. Zname to...

fabka III bude opet o dalsi level oklestena o vse mozne... takze uvidime tak po roku provozu, jak se vse vyklube.. zatim zustanu verny sve FII a pak se uvidi... otazka je i cenova politika nove fabule..

ŠA se u FIII chlubí úplně novou elektrikou, tak můžeme jen doufat, že mimo příplatkové Wifiny, bude mít okna ovládaná přes sběrnici, tj. obousměrné dojezdy oken včetně jejich ovládání zvnějšku klíčkem apod. Jen mám obavy, že na některá kódování uplatní ŠA stejné restrikce jako u Rapida.

Uvažoval som o objednaní FIII ale práve kvôli tým muchám ktoré sa vyskytnú pri prvých kusoch som sa nakoniec rozhodol pre Rapida.. aj keď výbavou by bola fabka určite bohatšia.. 

Určitě ne,je to o něco menší,nižší auto s malýma kolama.

f3 je nadherne auto. za nejake  3 roky ked dojazdim moju fabku na  300 000 si ju kupim, dufam ze uz budu v ponuke pouzite diesle.

Použitý tříválcový diesly budou rizio. Nemám z nich dobrej dojem, ostatně jako o všech tříválcích. To bych nebral ani jako šestý auto do rodiny.

Časem vyměním své auto za Fabii kombi 1,0, zkusit se má všechno. Počkám až vychytají mouchy a pochytají pár koní a jdu do toho.

samovražda z RS prejdeš na MPI? :D

Cekam na variantu classic z trivalcem , jinak to pro me neni zajmave :)

Jedinej šlušnej tříválec jsem měl krátce v době studování a to byl Wartburg kde dvoutakt byl velice běhavej, ale i žravej. Díky jednoduchosti to bylo dobrý řešení. Ale současný čtyřtakt v FIII a ještě tak komplikovanej díky normám je nedoporučení hodnej. Radši zvolit čtyřválec dokud bude ve výrobě. A čeká nás další peklo, Eu se právě domluvila na omezení emisí o dalších 40% a tak to vypadá asi na éru dvouválců u malý aut.

Si hold nakoupis auta do zásoby abys mohl jezdit alespoň 4 valcem

Radši velký auta s velkým motorem kterej ve finále žere jako FIII a jede kopec nekopec jako drak :D Jádro pudla je v tom že velkej motor se točí tak do 2500 ot a ne jako vysavač u maloobsahu.

Jedinej šlušnej tříválec jsem měl krátce v době studování a to byl Wartburg kde dvoutakt byl velice běhavej, ale i žravej. Díky jednoduchosti to bylo dobrý řešení. Ale současný čtyřtakt v FIII a ještě tak komplikovanej díky normám je nedoporučení hodnej. Radši zvolit čtyřválec dokud bude ve výrobě. A čeká nás další peklo, Eu se právě domluvila na omezení emisí o dalších 40% a tak to vypadá asi na éru dvouválců u malý aut.

Jen vas doplnim, at se nesiry famy. To snizeni o 40% je vuci roku 1990 a spise se to tyka tezkeho prumyslu.

Mam dojem že jsi zustal i vyvojove v době wartburgu ni ?

Otevřeně už mam 7 let trivalec a nemuzu si ho vynahvalit a klidne bych si poridil dalsi v nove boudě :)

Kdepak nezůstal, stačí se podívat na hodnotu točivýho momentu u tříválce a je jasno. Pokud se ale jezdí okolo komína tak to samozřejmě stačí. Ostravu trošku znám a je dost placatá a tak tříhrnek tam stačí. Ale jiné to bude v Beskydech apod. Já radši od 400 Nm a více a pak to jede Ok a zejména když je to ve velice nízkém otáčkovém spektru. Pak je i dobrá spotřeba zaručená.

S Ostravou mam spolecnou jen klubovou prislusnost , spise me tedka najdes v Beskydech a musim rict ze na cca 15 km do prace a z5 je idealni , spotreba se vleze do 6litru , a popravde jsem klidn ridic , nemam potrebu se honit s kdejakym suveckem nebo si zbytecne navysovat ego. Libi se mi ze Flll prisla v dobe kdy jsem kupoval Fll tedy podzimem , a pokud nabidka bude adekvatni tak rad to obmenim a budu dalsih sedum let jezdit z Flll , pro me je dulezita celkova cena spolu z kvalitnim servisem a dobra dostupnost rekneme oem dilu coz mi prave Flll nabizi.

Nahodou netusi nekdo kdy se dostane do autosalonu ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.