Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Budúci rok bude mať moja FII combi 5 rokov a uvažujem o výmene. Zvažoval som Leon ST combi, ale musím povedať, že FIII combi sa mi zapáčila aj interiérovo viac. Tiež by som využil zimné kolesá, dúfam že rozteč dier nechali rovnaký.

Editováno: , autor: akubus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se nic nepodela, tak dva roky jeste pojezdim moji F I HTP, pockam jak se vyklubaji ceny, trosku se to doladi mouchy a nemel bych zasadnejsi problem jit do F III Combi. Trosku me stve jak celej koncern motorizuje, ale snad to vychytaji. Nepotrebuji na bezne jezdeni 150k. Mozna bodnu do vosiho hnizda, ale kdybych dostal dobrou nabidku, sel bych i do nejake Toyouty s 1.4 -1.6 klasickou atmosferou. Auris Touring. No ale penize az na prvnim miste. Zname to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŠA se u FIII chlubí úplně novou elektrikou, tak můžeme jen doufat, že mimo příplatkové Wifiny, bude mít okna ovládaná přes sběrnici, tj. obousměrné dojezdy oken včetně jejich ovládání zvnějšku klíčkem apod. Jen mám obavy, že na některá kódování uplatní ŠA stejné restrikce jako u Rapida.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedinej šlušnej tříválec jsem měl krátce v době studování a to byl Wartburg kde dvoutakt byl velice běhavej, ale i žravej. Díky jednoduchosti to bylo dobrý řešení. Ale současný čtyřtakt v FIII a ještě tak komplikovanej díky normám je nedoporučení hodnej. Radši zvolit čtyřválec dokud bude ve výrobě. A čeká nás další peklo, Eu se právě domluvila na omezení emisí o dalších 40% a tak to vypadá asi na éru dvouválců u malý aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedinej šlušnej tříválec jsem měl krátce v době studování a to byl Wartburg kde dvoutakt byl velice běhavej, ale i žravej. Díky jednoduchosti to bylo dobrý řešení. Ale současný čtyřtakt v FIII a ještě tak komplikovanej díky normám je nedoporučení hodnej. Radši zvolit čtyřválec dokud bude ve výrobě. A čeká nás další peklo, Eu se právě domluvila na omezení emisí o dalších 40% a tak to vypadá asi na éru dvouválců u malý aut.

Jen vas doplnim, at se nesiry famy. To snizeni o 40% je vuci roku 1990 a spise se to tyka tezkeho prumyslu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak nezůstal, stačí se podívat na hodnotu točivýho momentu u tříválce a je jasno. Pokud se ale jezdí okolo komína tak to samozřejmě stačí. Ostravu trošku znám a je dost placatá a tak tříhrnek tam stačí. Ale jiné to bude v Beskydech apod. Já radši od 400 Nm a více a pak to jede Ok a zejména když je to ve velice nízkém otáčkovém spektru. Pak je i dobrá spotřeba zaručená.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S Ostravou mam spolecnou jen klubovou prislusnost , spise me tedka najdes v Beskydech a musim rict ze na cca 15 km do prace a z5 je idealni , spotreba se vleze do 6litru , a popravde jsem klidn ridic , nemam potrebu se honit s kdejakym suveckem nebo si zbytecne navysovat ego. Libi se mi ze Flll prisla v dobe kdy jsem kupoval Fll tedy podzimem , a pokud nabidka bude adekvatni tak rad to obmenim a budu dalsih sedum let jezdit z Flll , pro me je dulezita celkova cena spolu z kvalitnim servisem a dobra dostupnost rekneme oem dilu coz mi prave Flll nabizi.

Nahodou netusi nekdo kdy se dostane do autosalonu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...