Rypicong Vloženo 11. Červen 2016 Sdílet Vloženo 11. Červen 2016 ve 3 lidech, cca 750km tam a 850km zpátky ( se zajížďkou ) nejsme žádný hory, ale když jsem pak řídil já, tak jsem si rozhodně nemohl dát sedačku jak jsem zvyklej, kolega za mnou už pak kvičel že ho to utiskuje. Na délku mu to nevadilo, ale chtěl jsem sedačku ještě níže a už to nešlo, zůstal jsem tak na půlce výšky Jinak osobně musím říct, že místo v pohodě. Pro 3 člennou rodinu v pohodě, 4 tak na hraně - pokud už jsou 2 děti dospělý, je lepší něco většího. Paradoxně já měl největší problém u spolujezdce, přišel jsem si strašně stísněný. Na vině je pouze palubka, která je divně nafouklá a ve spodní části není tak "seseklá" 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Červen 2016 Sdílet Vloženo 11. Červen 2016 klicky.jpg Je vcelku známou informací, že mezigeneračně se Fabia rozšířila právě o kličky. OK, uznávám svůj omyl, máš více vypovídající obrázek. Já to bral z tohoto (katalog z webu ŠA): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
White_line Vloženo 18. Červen 2016 Sdílet Vloženo 18. Červen 2016 tak nějak ke konci roku chci pořídit jako druhé auto novou fabii, ale ještě se uplně nemůžu rozhodnout, který motor a co vybrat za výbavu. Představu o provoze auta mám, bude to nejčastěji přesun 13km do práce, a 40% město, 55%mimo, 5% dálnice, celkově kolem 10-15tkm za rok .... Dále se chci zeptat, jaký je rozdíl mezi MFA a Maxidotem (funkce) a co vše lze ovládat v autorádiu swing a jeho výhody oproti radiu blues. Dále váhám zda zvolit 1.0 mpi 44kw, nebo 1.2 tsi 66kw , vím že pro budoucí prodej bude asi velký problém 44kw prodat, ale líbí se mi, že lze přestavět na LPG, nenašel jsem nic na co by litrovka trpěla takže z toho mi plyne nenáročnost... .S výbavou mi vychází nejlépe ambition, na čem trvám je palubák, klima, vyhřívané prdele,D.O , zbytek pro mě není až tak nutný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 18. Červen 2016 Sdílet Vloženo 18. Červen 2016 Na tento provoz určitě 44kW, má lepší převody než 55kW. Turbo ti bude na nic. Na MFA máš všechny údaje najednou, MaxiDot už jsem měl a už ho nechci. Když už Swing, dokup si světelné čislo a na rádiu toho nastavíš dost a opeoti Blues ta palubka lépe vypadá -viz. návod na stránkáxh ŠkodaAuto. Podívej se ke mě na Vaše Fabie3, mám skoro ro, co chceš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
White_line Vloženo 18. Červen 2016 Sdílet Vloženo 18. Červen 2016 jinak tohle je předběžná konfigurace http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/85595893 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronall Vloženo 18. Červen 2016 Sdílet Vloženo 18. Červen 2016 Za mě musím říct, že do města by ti asi stačil 44KW, ale 55% mimo město je dost a rozhodně vezmi TSI 66KW, myslím že právě na tuto směsici kterou jsi napsal, bude naprosto ideální, mám to podobně a naprostá spokojenost. Co se týká palubního kompu, tak rozhodně Maxidot v kombinaci se Swingem BT jedinečná volba, všechny dostupné položky podle výbavy, nastavíš právě přes Swing o designu oproti Blues nemluvě. Každý to má trochu jinak, ale mě osobně se MFA moc nelíbí, všechno je v jedné hromadě a celkový design u Maxidotu i s budíky paliva a teploty vody je rozhodně lepší. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 18. Červen 2016 Sdílet Vloženo 18. Červen 2016 tak nějak ke konci roku chci pořídit jako druhé auto novou fabii, ale ještě se uplně nemůžu rozhodnout, který motor a co vybrat za výbavu. Představu o provoze auta mám, bude to nejčastěji přesun 13km do práce, a 40% město, 55%mimo, 5% dálnice, celkově kolem 10-15tkm za rok .... Dále se chci zeptat, jaký je rozdíl mezi MFA a Maxidotem (funkce) a co vše lze ovládat v autorádiu swing a jeho výhody oproti radiu blues. Dále váhám zda zvolit 1.0 mpi 44kw, nebo 1.2 tsi 66kw , vím že pro budoucí prodej bude asi velký problém 44kw prodat, ale líbí se mi, že lze přestavět na LPG, nenašel jsem nic na co by litrovka trpěla takže z toho mi plyne nenáročnost... .S výbavou mi vychází nejlépe ambition, na čem trvám je palubák, klima, vyhřívané prdele,D.O , zbytek pro mě není až tak nutný... Určitě TSI a určitě STYLE, nic jiného nemá smysl kupovat. Pokud ti jde o to, dostat se cenou co nejníž, vezmi nějakou skladovku. Nevím, jak může někoho napadnout koupit si dobrovolně 44-55kW... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 18. Červen 2016 Sdílet Vloženo 18. Červen 2016 Kriste pane, nechcem si predstavit dynamiku Fabie 1.0 44kw so zapnutou klimatizaciou, nedajboze s viacerymi ludmi na palube... Tie mikromotory su vazne vhodne cisto do mesta, na hocico ine brat TSI. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 18. Červen 2016 Sdílet Vloženo 18. Červen 2016 (editace) tak nějak ke konci roku chci pořídit jako druhé auto novou fabii, ale ještě se uplně nemůžu rozhodnout, který motor a co vybrat za výbavu. Představu o provoze auta mám, bude to nejčastěji přesun 13km do práce, a 40% město, 55%mimo, 5% dálnice, celkově kolem 10-15tkm za rok .... Dále se chci zeptat, jaký je rozdíl mezi MFA a Maxidotem (funkce) a co vše lze ovládat v autorádiu swing a jeho výhody oproti radiu blues. Dále váhám zda zvolit 1.0 mpi 44kw, nebo 1.2 tsi 66kw , vím že pro budoucí prodej bude asi velký problém 44kw prodat, ale líbí se mi, že lze přestavět na LPG, nenašel jsem nic na co by litrovka trpěla takže z toho mi plyne nenáročnost... .S výbavou mi vychází nejlépe ambition, na čem trvám je palubák, klima, vyhřívané prdele,D.O , zbytek pro mě není až tak nutný... Ahoj, píšeš 55% mimo město a tam 1.0 MPI nebude stačit, pokud budeš jezdit i s více lidma a dokonce použiješ klimatizaci, tak už vůbec ne. Můj kamarád měl služební FIII kombi 1.0 MPI jako elektrikář a na výjezdy mimo město to byla tragédie.. Za mě jednoznačně bych volil slabší 1.2 TSI 66kw. Na cenu se tak nedívej, podívej se na skladovky a seženeš často 1.2 TSI 66kw za oificiální cenu 1.0 MPI 55kw v konfigurátoru :-) Jinak klidný řidič dovedena okreskách jezdit i pod 5l s motorem 1.2 TSI a to už LPG skoro nedává smysl ... Editováno: 18. Červen 2016, autor: bobanHTP 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Červen 2016 Sdílet Vloženo 19. Červen 2016 (editace) Skladove auto neznamena take nizsi cenu. Zpravidla je uplne stejna. Ta konfigurace je zcela nesmyslna, dokoupit za 23 tis. polozky ze Style uplna hloupost. Na zminene vyuziti urcite TSI. Jestli chces za kazdou cenu setrit, nekupuj auto. Editováno: 19. Červen 2016, autor: bojler 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 19. Červen 2016 Sdílet Vloženo 19. Červen 2016 za mě jdi do TSI a rozhodně maxidot, MFA mi přišel strašně nepřehledný, ale zvykne se na to. Maxidot má jednu výhodu a to v digitálním rychloměru, ten je šíleně návykový a koukám jenom něj. Když jsem poté přesedlal na Fabie s MFA, nedokázal jsem se ani po 1400km soustředit a koukat na klasický rychloměr pokud mohu doporučit, jdi do Style... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrkvic Vloženo 19. Červen 2016 Sdílet Vloženo 19. Červen 2016 tak nějak ke konci roku chci pořídit jako druhé auto novou fabii, ale ještě se uplně nemůžu rozhodnout, který motor a co vybrat za výbavu. Představu o provoze auta mám, bude to nejčastěji přesun 13km do práce, a 40% město, 55%mimo, 5% dálnice, celkově kolem 10-15tkm za rok .... Dále se chci zeptat, jaký je rozdíl mezi MFA a Maxidotem (funkce) a co vše lze ovládat v autorádiu swing a jeho výhody oproti radiu blues. Dále váhám zda zvolit 1.0 mpi 44kw, nebo 1.2 tsi 66kw , vím že pro budoucí prodej bude asi velký problém 44kw prodat, ale líbí se mi, že lze přestavět na LPG, nenašel jsem nic na co by litrovka trpěla takže z toho mi plyne nenáročnost... .S výbavou mi vychází nejlépe ambition, na čem trvám je palubák, klima, vyhřívané prdele,D.O , zbytek pro mě není až tak nutný... par komentu: swing pouze s maxi-dotem - pak muzes na pacce steracu menit radia. V opacnem pripade je to proti klasickym tlacitkovym radiam na houby, protoze na tlacitkovych jsem umel po hmatu menit stanice, tady musis cumet na dotykovy dispej, kam sahnes a to je u rizeni v provozu nebezpecny. 66 kW tsi ma spatne sprevodovane prvni dva stupne, u rozjezdu zadna dynamika a na dvojku radit az kdyz je jednicka vytocena nad 3000, jinak je to strasne liny. Takze se studenym motorem bud line, nebo motor trpi. Pisu to po srovnani s jednickovou fabkou, ktera mela zakladni motor 44kw a na jezdeni po meste to prave kvuli lepsimu sprevodovani jednicky a dvojky bylo mnohem lepsi auto. Treba u 1200 otacek na dvojce jednickova fabka tahla do kopce mnohem lepe nez f3 66kw tsi. Nevim vsak, jak je ted mpi sprevodovano, chtelo by to zkusit. Na dalnice a mimo mesto je rozhodne lepsi TSIcko - neni ho potreba tolik vytacet. TSIcka mimochodem casto cvakaji, vrni, duni, zblunkaji, nebyt 5ti lete zaruky, tak do nich nejdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 19. Červen 2016 Sdílet Vloženo 19. Červen 2016 Nejen na dalnice a mimo mesto, je rozhodne lepsi TSIcko, jak pises.Vsude je lepsi TSIcko, pane boze, jak muzete vubec premyslet nad tim, koupit si neco s tak mrzkym vykonem jako je MPI. Vzdyt je to ZAKLAD, ano zaklad, pro toho kdo nema penize a chce mermo moci Fabii.Kup si TSI nebo si kup uplne jiny auto, jestli se Ti na Fabcu nedostava, ale MPI ne... to auto absolutne nejede. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas89 Vloženo 23. Červen 2016 Sdílet Vloženo 23. Červen 2016 Ahoj chtel jsem se zeptat v cem je rozdíl mezi Fabii scoutline a normální? jak sem koukal tak jen vzhledově mi to přijde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 23. Červen 2016 Sdílet Vloženo 23. Červen 2016 (editace) oplastovani + paket pro spatne cesty, mozna nejaka vybava navic proti Ambition/Style - proste to ma jiny "look" ŠKODA Fabia Combi ScoutLine Nadchne svým dobrodružným laděním, robustní vzhled podtrhují výrazné plastové nástavce předních a zadních nárazníků. Nové prvky jsou lakované matně černoustrukturní barvou, integrované středové díly jsou lakované v odstínu stříbrná reflex.Prahy a podběhy jsou rovněž chráněny plastovými kryty, lakovanými černým strukturním lakem. Kryty vnějších zpětných zrcátek jsou také nalakovány stříbrným odstínem reflex. Robustní outdoorový vzhled doplňují mlhové světlomety a stříbrně lakovaný střešní nosič. ŠKODA Fabia Combi ScoutLine přijede buď na šestnáctipalcových kolech z lehkých slitin v designu ‚Rock’ nebo na sedmnáctipalcových kolech z lehkých slitin v designu ‚Clubber’. Verze ScoutLine je k dispozici pro kompletní barevnou paletu modelu ŠKODA Fabia. Zákazník si může vybrat ze tří benzinových motorů (55 kW, 66 kW a 81 kW) a tří naftových agregátů (55 kW, 66 kW a 77 kW). Všechny motory plní emisní normu EU 6. Editováno: 23. Červen 2016, autor: epo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Červen 2016 Sdílet Vloženo 23. Červen 2016 Plastovy kit a vyssi vybava oproti Style. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 25. Červen 2016 Sdílet Vloženo 25. Červen 2016 Nuž mal som požičianu Fábiu 1.2 tsi 66 kw....na cestu Grécko - Slovensko a naspať.... A otázka je ako preboha dosahujete tie spotreby ???????? Moja spotreba - tam 7.3 , cestou na SR 8,1.....prirodzene mám ťahšiu nohu tá istá trasa s mojou O2 tam je to stále za 6.4 - až 6.8 naspať zvačša za 6,9 až 7.1....( jazdím tám 3,4x ročne tak taký priemer ) Bohužial bola to len krátka verzia - a len 66 kw motor - inak k motoru - vynikajúci do mesta , a mimo mesta ( motor tichý ) na dialnicu NIE.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camarena Vloženo 25. Červen 2016 Sdílet Vloženo 25. Červen 2016 Aku si mal priemernu rychlost? Akou rychlostou si isiel? Takuto velku spotrebu sa nepodarilo dosiahnut pri 130 mi to pita okolo 6-5. Inac dlhodobu mam 5.5 jazdim hlavne mesto potom okresky a trochu dialnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 25. Červen 2016 Sdílet Vloženo 25. Červen 2016 nepřekvapuje mě to, s těžší nohou tyhle motory, ale i 1.4TDI s 5 kvaltem jsou prostě rozežraný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 25. Červen 2016 Sdílet Vloženo 25. Červen 2016 Priemerná rýchlosť nič nehovorí ( boli potencionálne prázdne hranice ) čiže priemerná rýchlosť bola 105 km/h nazad 107 alebo 109km/h neviem už presne , ale kľudne mávam aj 85 km/h a spotrebu + 0,5 litra ( ono to klepkanie 2 hodiny v kolóne so zapnutou klímou spotrebu zvyšuje - rýchlosť znižuje ) , ale rýchlosť dialnica - Maďarsko GPS 139 , Srbsko + Macedónsko 145 GPS , po grécku je neúrekom stacionárnych radarov tak raz 150 raz 90 , Slovenko - povedzme to svižne..... Žerie to o neaký chlp viac ako Ceed 1.4 ( ale ten pre zmenu nič nejde ) , ale čakal som o kúsok spotrebu nižšiu....možno tá 81 kw verzia..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 (editace) Rychle za malo bohuzel ani F3 nejezdi. Kdyz jedu s 81kw 90% cesty po dalnici 130 gps, tak mam prumer kolem 5.8-6.0l (6• manual) Editováno: 27. Červen 2016, autor: epo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Nuž mal som požičianu Fábiu 1.2 tsi 66 kw....na cestu Grécko - Slovensko a naspať.... A otázka je ako preboha dosahujete tie spotreby ???????? Moja spotreba - tam 7.3 , cestou na SR 8,1.....prirodzene mám ťahšiu nohu tá istá trasa s mojou O2 tam je to stále za 6.4 - až 6.8 naspať zvačša za 6,9 až 7.1....( jazdím tám 3,4x ročne tak taký priemer ) Bohužial bola to len krátka verzia - a len 66 kw motor - inak k motoru - vynikajúci do mesta , a mimo mesta ( motor tichý ) na dialnicu NIE.... Priemerná rýchlosť nič nehovorí ( boli potencionálne prázdne hranice ) čiže priemerná rýchlosť bola 105 km/h nazad 107 alebo 109km/h neviem už presne , ale kľudne mávam aj 85 km/h a spotrebu + 0,5 litra ( ono to klepkanie 2 hodiny v kolóne so zapnutou klímou spotrebu zvyšuje - rýchlosť znižuje ) , ale rýchlosť dialnica - Maďarsko GPS 139 , Srbsko + Macedónsko 145 GPS , po grécku je neúrekom stacionárnych radarov tak raz 150 raz 90 , Slovenko - povedzme to svižne..... Žerie to o neaký chlp viac ako Ceed 1.4 ( ale ten pre zmenu nič nejde ) , ale čakal som o kúsok spotrebu nižšiu....možno tá 81 kw verzia..... To je velice jednoduché - takovými rychlostmi tady totiž nikdo nejezdí. Pak je možno se chlubit, že mají spotřebu na dálnici pět litrů - jenže to už málokdo napíše, že jede něco málo přes 100 km/h... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 nebo pod 100....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 (editace) A malokdo zabudne napisat tu dementnu vetu "a to nejsem zadna brzda provozu" Editováno: 28. Červen 2016, autor: sk0d@ 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 Ja by som fakt rad videl tych strelcov, co chodia na dialnici 140 a zere im to 5 litrov. Ja som uz tiez isiel 150 so spotrebou 2.3 litra, ale na klesani o vyskovy kilometer pri Zadare 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.