mimoxx Vloženo 2. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2015 (editace) To mi teda nenapadlo, ze tu retaz stacilo opravit priliatim oleja nad risku a získame spolahlivosť japonského motora, lebo aj japonci to tak robia! Zdá sa vám to hlúposť, aj mne, ale zo Svenovho príspevku to tak akosi logicky vyplýva??! Editováno: 2. Červenec 2015, autor: mimoxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 2. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2015 Tvoja logika je dost chybna ked ti to vyplyva z mojho prispevku, ale skusit to mozes, mozne sa to napne skor, takze v konecnom dosledku to moze pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chovi Vloženo 11. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2015 Dobrý den, nemá někdo zkušenosti s motorem 1,2 tsi 81 kw? Jestli tam už opravili problém s rozvody?A nebo jsou stejně na ... jako 1,2 tsi 77 Kw. předem děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 11. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2015 Jsou stejně jako na 1.2 TSI 77kW. Jenže není 1.2 TSI 77kW jako 1.2 TSI 77kW. Ve FII byla 1.2 TSI s 8 ventily a řetězovým rozvodem. Zhruba od uvedení Golfu 7 a OIII už je 1.2 TSI s 16 ventily a rozvody pomocí řemenu (Rapid a Yeti tyto motory mají až od MY2016 = od KT22). Takže nové 1.2 TSI už by mělo být bez problémů s rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkaktus_Baxton Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 Ahoj, můžete mi někdo napsat o kolik líp jede 81 kw proti 66 kw ? Původně jsem chtěl pořídit 1.0 mpi ale to jsem zavrhnul. Jel jsem zkušební jízdu s kombi 66 kw ale jen po praze takovou blbou trasu že jsem vůbec nezjistil jak to vlastně jede.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zagoraz Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 (editace) Ahoj, jel jsem ve všech 3 motorizacích stejnou trasu (cca 10 km, z toho 9 mimo město) s kombíkem. 1.0 absolutně líná 66 kw, hezky jede, brzy reaguje na plyn, řekl bych, že nárůst výkonu je lineární. Při 90 točí 2100. 81 kw už má hodně dobrý zátah odspodu, kdy se lehce opřeš i do sedačky:), což jsem u 66 kw nepocítil. Při 90 točí 1900. záleží, v čem jsi jezdil dříve, pokud v 2.0tdi, tak pro tebe bude i 81 kw hodně slabé, pokud v nějaé 1.2 benzín, tak se ti bude 66kw líbit a z 81kw budeš nadšený jízdními vlastnostmi:) Editováno: 3. Srpen 2015, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkaktus_Baxton Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 (editace) Díky, za odpověď. Momentálně jezdím se starým vw golf 3 1.9D 47 kw už asi pátým rokem takže bych byl asi nadšený i z 66 kw ale spíš si říkám že si to auto budu chtít nechat co nejdýl, protože pořizovat si za pár let jiný a prodávat "starý" mi přijde hodně finančně náročná záležitost a tak bohatej abych si to moch dovolit nejsem. Asi ještě teda koupi o nějakej měsíc odložím a došetřím na 81 kw, nerad bych zažil situaci že si pořídím 66 kw, pak se projedu v 81 kw a celou dobu co to auto budu mít si budu vyčítat že jsem si nepřiplatil Akorát ten rozdíl cenovej mezi motorizacema mi leze už kousek "nad strop" ... A s tim jak píšeš o tom že proti 2.0 tdi mi přijde i 81kw verze slabá to si moc nemyslim aspon při prázdnym autě má třeba oktávka 2.0 tdi 103 kw zrychlení na 100 za 9,6 stejně jako ta fabia 81 kw. Při naloženym autě bude rychlejší 2.0 tdi to je jasný. Editováno: 2. Srpen 2015, autor: kkaktus_Baxton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 2. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2015 (editace) Ja som podobný kiks urobil pri FII, čo ma doteraz mrzí, ten príplatok nie len o +15kW, ale aj o väčších predných brzdách (dodatočný upgrade cca 400€) 6 kvalte a v CZ je 1.2TSI 81kW tuším jediná motorizácia, kde sú kotúče vzadu bez príplatku.......... Čiže ten príplatok podľa mňa stojí za to........ Editováno: 2. Srpen 2015, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Jasné.. a potom sa zvezies v golfe R a tiež ťa to bude mrzieť. Ja tieto úvahy proste nechápem. Veď snáď každý vie, na čo si auto kupuje a či mu bude daná motorizácia stačiť. Vôbec si sem nenapísal, koľko najazdíš za rok a ani kam budeš s autom jazdiť a už ti každý bude odporúčať, že sa ti príplatok oplatí. Sú vodiči, ktorí nevystrčia päty z mesta a bohate by im stačilo všetko, čo má motor. Najskôr uvažuješ o 1,0mpi a nakoniec skočíš do 1,2 81kw. Zvláštne. Predpokladám, že s výbavou to bude podobné. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Moja prvá Fabia bola 40kW 1.2HTP, myslel som, že bude stačiť, nestačila............... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 A čo tým chceš povedať? Moje prvé auto bolo také isté a na vtedajší účel absolútne stačilo. Potom 110kw a na súčasný účel aj napriek tomu nebolo vhodné. Ani do mäsiarstva neprídem s tým, že chcem kilo mäsa a neodídem s polkou prasaťa len preto, aby ma to náhodou neskôr nemrzelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Potom 110kw a na súčasný účel aj napriek tomu nebolo vhodné proč? trochu to osvětli, protože tento motor považuju za nejlepší motor co kdy koncern měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Ja tým chcem povedať, že príplatok za 1.2 TSI 81kW 6°MP voči 55kW MPI 5°MP je len cca 10% ceny auta a to väčšina ľudí nekupuje na pol roka alebo rok (snáď okrem zamestnancov ŠA využívajúcich zľavy). Rozdiel nie je len v motore, ale aj u prevodovky 100Nm/200Nm a samozrejme brzdách. Skrátka je lepšie si priplatiť, človeka to potom nemrzí a auto mu vydrží dlhšie.... Poznám to dôverne, s tým golfom R je to trochu mimo, to už nie je o príplatku 10% ale tak min. o 200% navyše, čiže o aute za trojnásobok....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Na bezny jezdeni 66kw staci, ale pak si do toho sedne rodina, nejaky zavazadla a uz je to znat, predjizdeni s rozvahou atp. Ta 66kw pujde urcite na 81kw chipnouty, ale 6ti kvalt tam uz clovek neda. Ja sem taky pro 81kw. Clovek to pak nemusi resit, a skrabat se na hlave ze si mel priplatit. 81kw urcite vycaruje vetsi radost z jizdy. Chyba se udela jen jednou pak to nejde vratit. S 81kw se urcite chyba neudela. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 (editace) lubikSK: viem, to bolo naschvál prehnané. No jasné, že je otázka, či si zobrať 1.0mpi. Lenže ja sa zas pýtam na použitie auta. Ak by som si napr. ja kupoval auto, ktoré by jazdilo 99% času po meste, tak si 1,0mpi kúpim. Možno je na tom kaktus podobne, keďže o ňom uvažoval. Ešte doteraz spomínam na to, ako som s HTP jazdil len čisto po meste a nevedel som si ten motor vynachváliť. On tu je stále nezanedbateľný rozdiel v mpi vs tsi a ak by som nemusel jazdiť mimo mesto, tak si tsi nekúpim, hoci ide o novú generáciu, ale nebudem to tu viac rozmazávať, lebo ma za to ukameňujete No a potom je tu ešte ďalšia možnosť a tou je predsa 66 kW verzia, ktorá napr. u nás spolu s prihlásením v dobe, keď som ja objednával činila 600€ a to je neospravedlniteľná čiastka za 6st. prevodovku, ktorej zmysel mi trošku uniká pri tomto motore a teda 15Nm a 15kW, ktoré človek stejne dosiahne v otáčkach, kam sa bežnou jazdou pozrie málokedy. Brzdy mám rovnako kotúčové vzadu (ak by boli bubnové, tak nenamietam tiež). Na octávii ma kotúčové zadné brzdy viac trápili ako pomáhali. Ale súhlasím.. je dobré si priplatiť, ale hlavne za výbavu.. ak totiž riešil 1,0mpi, tak zrejme ani neriešil bohvieakú výbavu. Ja na jeho mieste by som urobil kompromis (teda ten som aj sám urobil ) 1,2tsi 66kW a lepšiu výbavu...Voice: ako som už spomínal, každý vyberá auto podľa toho, čo potrebuje. Nám sa narodil syn a ja som potreboval bepečnejšie auto. Navyše už človek pozerá aj na hospodárnosť. Priemerná dlhodobá s 1.8T bola 8,2 a teraz je 6 ..pritom eko jazda na diaľnici 110-120 km/h pri presune k rodičom je tiež rodielna.. 7 vs 5. No a nezanedbateľný fakt, že teraz dokážem jazdiť plynulo a pohodovo. S 1,8T sa to nedalo a musel som okoliu pripadať ako magor. Bolo to pekné obdobie pre nevybúreného mladíka, ale stačilo, zodpovednému tatíkovi stačí v aute čokoľvek úsporné a trochu komfortné. Sorry za OT. Editováno: 3. Srpen 2015, autor: Armyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Tu sa jedná o CZ, kde nieje ten pri....aný frcov poplatok (167€ od 81 po 86kW +33€ prihlásenie) a všade okrem 81kW sú bubny, kotúče za doplatok.... Mne sa príplatok 500€ + 167€ vyplatil, min. nemusím rozmýšľať o tom že som si mal priplatiť.... Rozumnejšie ako niektorí dávajú dodatočne chip za 500€ a stále k tomu nemajú brzdy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkaktus_Baxton Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 (editace) Armyk : Původně jsem chtěl na tom autě co nejvíc ušetřit ale teď postupem jak propočítávám kolik dám akontaci a kolik budu doplácet, sleva prodejce, starý auto na protiúčet... tak mi vychází že když si dám i příplatek 20 tisíc tak těch 10 tisíc (při akontaci 50% ještě došetřím nebo do toho prostě dám a pak na splátkách to bude třeba jen 180 kč měsíčně a to přežiju. Sice opravdu jezdím většinou po městě ale o tom 1.0 mpi jsem ještě uvažoval taky kvůli tom že předchozí generace tsi byli problémový ale tyhle nový tsi by měli bejt už snad bez problémů. Editováno: 3. Srpen 2015, autor: kkaktus_Baxton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Lubik.. tak inak, v CZ to možno zmysel dáva.. aj keď netuším čo všetci máte proti bubnom u fabie, ale ok.. . Ak by tento príplatok bol za 1,4tsi, tak by som, čestne priznám, možno neodolal a priplatil asi aj ja. kkaktus_Baxton: no a presne o to ide, áno sú spoľahlivejšie.. resp. sú iné, ale nie bezchybné. Mpi je stále jednoduchšie a proste nepaušalizoval by som a nenúkal všetkým tsi. Pre mňa má napr. tsi význam, lebo jazdím v meste a po diaľnici, ale napr. po okreskách takmer vôbec, takže mi ide len o malú spotrebu a ticho v kabíne na diaľnici, výkon je dostatočný.Podobne som si splátky prerátal aj ja a rozhodol sa potom pre vyššiu výbavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 motor je vždy základ, výbavou to už nezachráníš...... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Základ je vodič, ale to je debata asi na dlho.Ak by platilo, že vždy treba kúpiť najvýkonnejšie, čo daný model ponúka, tak aj automobilky by dávno pristúpili k ponuke len jedinej motorizácie. Ušetrilo by im to ohromné náklady. Realita je evidentne iná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkaktus_Baxton Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 (editace) Vždyť to jsem tu už někde psal že mě teď i s tim autem co mám (1.9D 47 KW) stejně většinou zdržujou lidi s mnohem silnějšíma autama , třeba odbočuju na světelný křižovatce vlevo a akorát když vjíždím pod semafor tak vidím že už padla žlutá, a ten předemnou se přes tu křižovatku plazí krokem takže pak projíždím málem na červenou ... hlavně že má na kufru 3.0 TDI Editováno: 3. Srpen 2015, autor: kkaktus_Baxton 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Presne o niečom podobnom hovorím Mňa hlavne vytáčajú rozjazdy z križovatky, keď skočí zelená. Nepochopím, prečo sa nepohne kolóna ako celok. Ak som prvý, rozbehnem sa na cca povolený limit, obzriem sa za seba a za mnou nikto.. Podobných príkladov je plno a čím výkonnejšie auto práve šoférujem, tým viac ma to s... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkaktus_Baxton Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 (editace) Proto jsem nejdřív myslel že by mi stačilo to 1.0 mpi, protože je to i tak o dost živější než to co mám teď. Ale za pár let můžu mít jinej názor a auto si chci nechat dlouho takže si radši připlatím no ... A taky by mi vadili asi ty šílený otáčky , přecejen při 130 km/h je to 1.0 mpi 4500 , 1.2 tsi 66 kw 3000 a 81 kw 2750 no ... což se už musí projevovat i při nižších rychlostech. Editováno: 3. Srpen 2015, autor: kkaktus_Baxton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 vem tu 81kw, nebudeš litovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 3. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 Ano, ak často budeš jazdiť po diaľnici, vysoké otáčky by ti vadili. V nižších rýchlostiach a po meste by ti to tak nevadilo. Skús si ešte poriadne rôzne motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.