Přejít na obsah

Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)


Pawouk

Doporučené příspěvky

Taky tak. Resp. zjistil jsem to az ted, takze posledni cerpani se slevou. I kdyz nevim, jestli me tech usetrenych 40,- nejak vytrhne. Vlastne jo, mel jsem za to vodu do ostrikovacu jakoby gratis, tak nakonec porad lepsi nez nic ;-) 

 

Editováno: , autor: epo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já stejně jako PavelM budu tankovat BA 95 a přidávám VIF. 

Je úplně jedno, zda benzín 95 vezmu u Benziny nebo v Tescu či Globusu. Mělo by se ve všech třech případech jednat o neaditivovaný benzín z jedné a té samé rafinerie (u Benziny si zbytečně člověk připlácí...) a tím VIFem si z něj udělám prémiový. Koupil jsem kanďál 5 litrů, takže mi aditivace vyjde na 30 hal. na litr benzínu. 

Malým levným čerpačkám se vyhýbám.

Co se týče Agipu, tak v něj nemám příliš důvěru, páč svého času prodával třeba "prémiovou naftu Diesel Tec", která byla po testech ještě horší, než obyčejná a prachlevná motorová nafta v JZD Za rohem... :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Různé fámy o údajné kvalitě, či nekvalitě benzínu a aditivech necháme do příslušných témat, než se to tady zvrhne.

 

http://forum.skodahome.cz/topic/131652-aditiva-do-paliva/?hl=%2Btest+%2Bbenz%C3%ADnu#entry2017896

 

http://forum.skodahome.cz/topic/128626-testy-benz%C3%ADn%C5%AF-n95-a-n98-n100/?hl=%2Btest+%2Bbenz%C3%ADnu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takéto jemné šklbnutia mám aj ja, nielen pri zvýšenom voľnobehu v lete, ale aj v zime pri normálnom voľnobehu ale len pri studenom motore. Ale ako trojvalec to neškube, iba tak veľmi jemnúčko!  Ako sa aj pri Win hovorí: To nie je chyba, to je vlastnosť!! :kol-28:  Už to ignorujem! Viac ma iritoval ten vysoký voľnobeh v letnej sezóne, ale vysvetlili to tu v inom vlákne potrebou rýchlejšieho zohriatia kat. na prevádzkovú teplotu. Zaujímavé je, že v zime to netreba!!? Ale vraj je to metodikou merania v EU, asi sa meria len v lete! 

Zato keď mi to škubalo pri voľnobehu na 12r. Mondeu, boli to zanesené trysky a neskôr veľké problémy! 

Editováno: , autor: mimoxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

Viac ma iritoval ten vysoký voľnobeh v letnej sezóne, ale vysvetlili to tu v inom vlákne potrebou rýchlejšieho zohriatia kat. na prevádzkovú teplotu. Zaujímavé je, že v zime to netreba!!? Ale vraj je to metodikou merania v EU, asi sa meria len v lete! 

...

Budeš se divit, ten režim je tam i v zimě, ale důležitější je nejdřív těsně po startu udržet stabilní chod. Takže software nejdřív ohřívá pomaličku spalovací prostory a postupně natlakovává olej do mazanejch míst, aby hned po ledovým startu netočil motorem 1200rpm - ale drží těch cca 800-900. Kdybys nechal auto blafat na volnoběh na místě, zjistil bys, že v momentě kdy se kapalina v motoru ohřeje na nějakejch 20-25°C tak otáčky motoru taky vyskočí na těch cca 1200rpm jako v létě - to se totiž soft přepne z režimu ohřevu motoru do režimu ohřevu katalyzátoru. Za jízdy to poznat není, jak se šlápne na plyn, dostane přednost požadavek regulace výkonu podle polohy pedálu a program "ví", že při vyšším výkonu se jak motor, tak katalík postupně a relativně rychle ohřejou i bez jeho dalšího zásahu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem ze zvědavosti zvedl kapotu a koukal co že to tam vlastně mám. Trochu mě znepokojil olej kolem trubky co jde do airboxu. Koukal jsem na měrku a olej byl nad ryskou asi 2mm. Teoreticky díky tomu to jde přes odvětrávání do sání. Měl to taky někdo? Mimochodem neví někdo jak se leze do airboxu? Chci kouknout na filtr jestli není od oleje. 

post-19561-0-40883400-1435580342_thumb.p

Editováno: , autor: Reeshanek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vedie ich k tomu to ze ked je motor nastartovany a v otackach, tak vo vani mas mozno polovicu oleja, a je lepsie ked je ho pri nastartovanom motore max hladina. Samozrejme pri vypnutom stecie nad max. Tak som to pocul od jedneho mechanika nie z koncernu, ale z japonskeho koncernu, a ma to logiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sven01: Si objevil Ameriku.To je snad jasné že při běhu motoru se hladina sníží.Je tu ale řeč o vyšší hladině oleje nad ryskou,tzn že je více oleje i v běhu motoru a tím pádem průniku oleje do součástí ke nemá co dělat .Není to žádná tragédie ty 2mm ale já osobně bych je odsál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vedie ich k tomu to ze ked je motor nastartovany a v otackach, tak vo vani mas mozno polovicu oleja, a je lepsie ked je ho pri nastartovanom motore max hladina. Samozrejme pri vypnutom stecie nad max. Tak som to pocul od jedneho mechanika nie z koncernu, ale z japonskeho koncernu, a ma to logiku.

Pokud jsou na měrce nějaký rysky a v návodu k autu je napsáno, že olej NEMÁ přesahovat nad horní rysku (krom dalších údajů), tak tam NEMÁ CO DĚLAT - a výrobce určitě počítá i s tím, že natlakováním mazacího systému hladina v zásobní nádrži (zde obvykle vana) klesne, ale právě proto jsou všude poznámky, KDY se má hladina zjišťovat - jestli na studeným nebo teplým motoru a jestli na běžícím, nebo na zastaveným a klidně i jak dlouho po zastavení (aby stačil olej stéct). Takže tvrzení, že rysky na měrce jsou jen proto, aby se olej nalíval nad horní, protože za chodu klesne mezi ně, když návod popisuje něco jinýho, je logicky debilina - dotyčnej "japonskej" mechanik má pravděpodobně IQ menší než číslo bot... A ten kdo mu to sežral, ještě menší ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...