Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

@zwan je to normálne pretože staging ide len pri prvom štarte, čiže by sa musel buď vybrať kľúč alebo otvoriť dvere šoféra čím sa vypne spínacia skrinka potom zavrieť dvere a naštartovať vtedy pôjde staging znova.

Vloženo

Staging není závislý na vytažení klíčku, ale přesně jak psal wirer na "uspání jednotky". Tedy je potřeba určitá doba mezi zapnutím klíčku do první polohy, případně zmáčknutí tlačítka. Doporučená doba je nejméně 20 vteřin. Co jsem ale tak zkoušel u mě na O3, tak to dělá i v menším časovém rozsahu dvou po sobě jdoucích otočení klíčkem.

Vloženo

ohledně toho stagingu nevím no :D jelikož auto bylo týden odstavený a při stisknutí tlačítka nic. Pak jsem to zkoušel párkrát za sebou a chodilo to :D asi jak kdy

  • o 2 týdny později...
Vloženo

obávam sa, že trojková rada to už len tak nepôjde ako pri dvojke. ani VIS túto možnosť neponúka, pri F2 áno. skôr to vidím sa servis. alebo skús počkať na iné komentáre

Vloženo (editace)

Ahoj, kódování HHC, ztlumeni denního svícení při blinkru a další záležitosti-bez problému, funkční.

Akorát mám problém s nakodováním corneru, po uložení potřebné hodnoty píše coding ok, ale zůstává tam stále hodnota no active.

Mám kabel HEX+CAN, VAG 18.2. klon.

log z vcds: 

Address 09 6C0 937 090 E channel ENG124873-ENG115211-Leuchte12NL LB40-Light_Function_B_12 adapted from not active to Abbiegelicht links Friday 22 March 2019 17:20:23:00006
Address 09 6C0 937 090 E channel ENG124874-ENG114957-Leuchte13NL RB3-Light_Function_B_13 adapted from not active to Abbiegelicht rechts Friday 22 March 2019 17:22:10:00006

Vadný kabel? nebo něco dělám špatně ?

EDIT:Vyřešeno, zapomněl sem zadat security code, již vše funkční.?

Ps. díky moc Wirer, neskutečný jakou sis s tím návodem dal práci klobouk dolů.kol118

 

Editováno: , autor: Ibe
Vloženo

Ahojte,

chtěl bych se zeptat na kódování Asistentu rozjezdu do kopce. Vím, že to tu někteří umíte a děláte. Mám ještě auto v záruce a chtěl jsem si to nechat dokódovat ve Škodovce přímo (zároveň s doděláním tempomatu), ale tam mi řekli, že to Škoda nenabízí. Neberu to jako "must have", ale "nice to have". Můžete mi někdo věciznalý říct, co se v podstatě děje, když mi to někdo nakóduje neoriginálně? Přepisuje se celý zdroják, nebo jen nějaký jeden algoritmus, dopad na jiné funkce, případně záruku? Mám MR2016 ve Stylu (81kW). Taky mi říkal týpek ze servisu, že se při prohlídkách posílá online komplet ŘJ přímo do Škody.. tak by to tam asi viděli..?

Moc díky za vysvětlení pro laika.

Vloženo (editace)

Tomstone, jak píše milanxx. Tato funkce se povoluje v modulu 03-ABS Brakes, změní se v long coding byte 22 poslední bit z 0 na 1 a pak se jen znovu nastaví tlaky v pneumatikách, toť vše. Já si to nastavoval teď a nemůžu si to vynachválit.? Dá se to kdykoli předělat na z5. Otázka pár minut. Myslím, že to servisy neřeší to by musely u každé kontroly přehrávat všechny moduly.

Editováno: , autor: Ibe
Vloženo

Díky za zpětné vazby... Mamka to má v rámci paketu u sebe, tak ji ještě vezmu auto a projedu si to... Přiznám se, že mi to nijak výrazně nechybí. Jsem naučený se rozjíždět v kopci i bez ručky, takže jsem to spíš chtěl jako jistotu pro manželku.. A propo, jak je to řešeno s parkováním v kopci? Pokaždé povolíte lehce brzdu a čekáte 2s než se autohold uvolní? Případně, jde to pro tyto účely nějak chvilkově vypnout? Např. kolega má v Passatu na to čudlík.. Tuším, že jsem to viděl i v Golfu..

Vloženo

Pokud máš zařazeno N nebo 1RS, auto nejde dozadu, pokud se zařadí R, auto začne po uvolnění brzdy hned couvat samovolně. Pokud auto stojí čumákem z konce, N a 1RS, auto jede vpřed, po zařazení R zůstává auto stát (po ty cca 2s).

 

To v Passatu nebo Golfu je AutoHold a ten funguje s elektronickou parkovací brzdou a trochu na jiném principu (ten auto nepustí ani po těch cca 2s)

Vloženo

Hello chalani,

 

Da sa nejak zmenit vzhlad radia aj na Fabii 3 MR2015 ? (ano, cez VCDS, kabel mam)

Podla wirer navodu to ide len od MR 2017. 

Co ma celkom mrzi. Mozno som len nieco prehliadol.

Na oficialnych strankach pre moje Bolero neexistuju ziadne updaty. 

Mate niekto tip na stranky updatov?

 

Diiky

Vloženo

Tak joo, diki, 

K tomu blikaniu pri nudzovom brzdeni, ako moc "tvrde" musi byt brzdenie aby sa to blikanie prejavilo? 

Nakodene to mam, ale nejak sa mi to neprejavuje (zatial). Tak zatial neviem ci to je alebo nie je funkcne. 

Diki

Vloženo (editace)

Je tam víc podmínek, musí se jet myslím více než 70km/h a musí se aktivovat ABS a možná ještě něco.

EDIT: Ale FIII by toto měla umět už z výroby.

Editováno: , autor: Martab
Vloženo (editace)

Áno, už to bolo viackrát spomínané, toto vie F3 už od výroby. Musíš sa rozbehnúť na vyššiu rýchlosť a potom naozaj prudko dupnúť na brzdu a úplne zastať. Mne sa to aktivovalo po prudkom zabrzdení z rýchlosti okolo 100km/h.

Editováno: , autor: brrrrm
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Podařilo se někomu rozjet otevírání/zavírání okna řidiče dalkačem na MR2018?

Mě se to nějak nedaří, všechno sem nastavil podle návodu od wirera, ale nemám ani volbu komfortního otevírání v infotainmentu...:kol-32:

U novějších verzí to nefunguje?

Díky za info?

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dobry,potreboval by som poradit ako sa dostat k tovarenskemu kodovaniu jednotiek.nema povodnu zalohu kodovania a boli urobene zmeny v kodovani a nieco je nespravne.bez zalohy povodneho kodovania nemam podla coho vratit spat nastavenia,ktore boli funkcne bez zavad.dakujem za rady

Vloženo

- oficiálny kábel v CZ to vraj vie, nutné mať zaplatené aktualizácie a prístup k "online službám" ( http://www.pc-autodiagnostika.cz/on-line-sluzby?text=obnoveni&type=1 )

- servis (online prístup)

- niekto s iným ako VCDS káblom a prístupom na servery

- vyčítať všetky jednotky, manuálne porovnať rozdiely a následne upraviť - podmienka aspoň približne rovnaké auto a výbava

 

čínsky kábel to nedá

Vloženo (editace)

V materiálu "Reset servisních intervalů...." se uvádí při nulování proměnlivého servisu výměny oleje QI6 a QI1-4 :

- Některé řídící jednotky mohou vyžadovat, aby v diagnostickém nástroji bylo uloženo nenulové číslo dílny, 
importéra a zařízení. Jedná se o identifikaci servisu / diagnostického nástroje, kterou přiděluje výrobce koncernu Volkswagen. Mohou být vyžadovány konkrétní hodnoty a nebo v některých případech stačí, aby byly hodnoty nenulové. 
- platí pouze pro řídící jednotky s protokolem UDS .

Jedná se o používání diagnostiky VAG. Pokud by takový případ nastal (nevím, jak by se projevil v nastavení VAG) , co dělat u hardware koupeného na AliExpresu? Má někdo znalost a je ochoten to objasnit ? 

Editováno: , autor: cisarnero
Vloženo

@wirer Když už jsi zde odpovídal k tomuto tématu, měl bych na tebe prosím tě taky dotaz. Je možné s čínským kabelem ( VAG COM 17.1.3 VAGCOM 18.2.0 VCDS HEX CAN USB Interface FOR VW AUDI Skoda Seat VAG 18.2 Czech_English ATMEGA162+16V8B+FT232RQ) stáhnout (uložit) originální zálohu stavu kódování FIII 3/2017 před případnými změnami v kódování a je to i v tvé příručce? Nejsem si jist, zda to bylo někde popisováno, či nikoliv a zda by kabel byl k tomuto a ke kódování použitelný.

Díky za informaci, až si uděláš čas.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...