vormen Vloženo 9. leden 2015 Vloženo 9. leden 2015 dneska na jižní moravě auto komplet pod ledem, ani dveře jsem nemohl otevřít, venku +1 a po 10 minutách na volnoběh led dole a v autě sauna, max. spokojenost, to říkám pořád :-) Citovat
Pawouk Vloženo 9. leden 2015 Vloženo 9. leden 2015 vormene, nevíš, kolik byla teplota chladící kapaliny na budíku po těch deseti minutách? Citovat
vormen Vloženo 9. leden 2015 Vloženo 9. leden 2015 vim, ručka se ani nehla, ale ihned po rozjezdu šla rychle nahoru. Citovat
camillio Vloženo 16. Říjen 2015 Vloženo 16. Říjen 2015 4 tisíce vysoký nejsou. Mně by zase zajímalo, co jsou nízký otáčky v TSI. Když si motor přede 1400, tak mi to přijde v cajku, pokud teda nepřede do kopce. Ale zaregistroval jsem v tomhle jistou názorovou diskrepanci. Citovat
tom.i Vloženo 20. Červen 2017 Vloženo 20. Červen 2017 Zdarec, jak merite teplotu oleje prosim Vas? Da se to pomoci nejakyho cidla? Na pocitaci nemam ani teplotu vody, jenom tu modrou kontrolku. Citovat
tom.i Vloženo 21. Červen 2017 Vloženo 21. Červen 2017 Jestli je mineno MaxiDot jako prepinani informaci diky tlacitkum na pacce u volantu, tak tam teplotu oleje nemam. Je pravda, ze nejaky ten lepsi pocitac jsem si tam nedaval. Jinak to nezjistim? To jako chybi uz i cidlo v motoru nebo tak? Nejde to treba zjistit pres OBD2? Citovat
runner Vloženo 22. Červen 2017 Vloženo 22. Červen 2017 To asi nemas maxidot kde ta informace je, ale jen tu jednodussi variantu. Auto cidlo samozrejme ma a s tou informaci pracuje, ale nikde ti ji nezobrazuje. Pres OBD to urcite videt je... Je to ale jen pro efekt - pokud mas rozum tak ti staci nasledujici informace: Olej ma provozni teplotu (90 +) tak cca po 15 - 20 minutach jizdy, samozrejme +/- podle toho jak jedes a jaka je okolni teplota. Pokud tomu chces nalozit az do omezovace tak samozrejme lepsi zahrat jeste trosku dyl a potom pridavat postupne... Citovat
bobanHTP Vloženo 6. Duben 2018 Vloženo 6. Duben 2018 Sice je to staré téma, ale mě to nedá přidat něco o mém Rapidu 1.2 TSI 66kw 2016. Tuto zimu topil hodně pozdě, až někdo po 8km na okresce. Srandou je, že můj bývalý Focus II 1.6 2009 topil pěkně už po 3km :-) Mě to překvapilo, protože jsem si myslel , že s topením měla problém jen řada E111 s řetězem. Citovat
Dodi 15 Vloženo 6. Duben 2018 Vloženo 6. Duben 2018 A kde se pise, že 111 má problém s topením? Hlasim, že problém nemám, tak to mam asi rozbite? Citovat
Pawouk Vloženo 6. Duben 2018 Vloženo 6. Duben 2018 Samozřejmě že má, ale hlavně ve dvojkových Fabiích. Muselo se to řešit pomocí různých úprav sw řj motoru, v některých případech i instalací PTC článku. A to je příklad Rapidů, Citovat
Dodi 15 Vloženo 6. Duben 2018 Vloženo 6. Duben 2018 Takže byl tu v minulosti problém, který je jiz vyresen, tak nevím proc na něj Boban upozorňuje jako by byl. Za sebe jak jsem psal ze je všechno v pořádku. Asi se týka 111 do určitého roku, nemýlím li se. Citovat
Pawouk Vloženo 6. Duben 2018 Vloženo 6. Duben 2018 Toho si nevšímej, to je taková místní figurka, co plácá hlouposti. Citovat
CzechDave Vloženo 3. Říjen 2018 Vloženo 3. Říjen 2018 V 27. 10. 2014 na 9:17, Rypicong napsal: jak dlouho Vám trvá než se zahřeje motor ? ( mám manual klimu ) mě přijde, že mu to celkem trvá. Dnes byla venku teplota 5,5°C a ručička na provozní teplotu vylezla asi až po 7km, teplota oleje byla cca 58°C Opravdu hodně topit to začne až tak kolem 10km Ale je fakt, že jedu vlažným tempem a motor nevytáčím, přes 2500 otáček se nedostanu... Většinou kolem 2 tis Je takovéhle zahřívání cajk ? Jak je to s tím vylepšením zahřátí nových TSI ? To je stejné i u mně. Ale pokud jedu trochu svižněji nebo v kopcovitém terénu (tím nemyslím gumování asfaltu při rozjezdu), teplota vyleze na provozní docela rychle. Ale protože do práce to mám větší část cesty z kopce, tak se mi motor zahřeje na 90 a pak to na chvilku spadne na nějakých 70 a pak zase pomalu leze na 90. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.