Přejít na obsah

ŘJ 63kW přehrána 77kW originálním sw


martt

Doporučené příspěvky

Heh, to už je přímo konspirační teorie. Jenže žádná svolávačka nikdy nebyla. A "Servisní akce 24W6" (montáž podložky + soft) měla hlavní souvislost s vymezením délky dráhy ovládacího táhla wastegate. Ten tvůj technik je asi poněkud neschopný, na rachocení řetězů je vydáno TPI, kde se jasně hovoří, jak se má v tomto případě postupovat. Konkrétně u vozů s motorem vyrobeným po 18.6.2011: V případě reklamace zákazníka proveďte měření délky napnutí rozvodového řetězu. Pokud rozvodový řetěz nevykazuje prodloužení, musí se zde rovněž zkontrolovat těsnění olejového filtru dle TPI 2033258. Ale to se tady na foru pořád popisuje dokola. Teprve pokud se neprokáže ani jedno jako závada, mohou řící toto (ať se nám to líbí nebo ne): Po startování motoru (motorizace CBZ* s rozvodovým řetězem) dochází ke krátkodobému zaklepání po dobu cca 1-3 vteřin. Existují různé příčiny tohoto jevu - Postupný náběh tlaku motorového oleje v mazací soustavě po startu. Zde se jedná o konstrukční projev. Nesmí se provádět žádné opravy!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem to napsal chaoticky. Před 2,5 rokem jsem šel do servisu stím že mi dračí něco v motoru. Bylo mi řečeno že to je něco s nějakou klapkou a, že tam dají podložku a budou aktualizovat soft. Nechal jsem to opravit a po převzetí auta jsem pozoroval vyšší spotřebu a pocitově menší výkon. Toto jsem 3x reklamoval s tím, že pořád tvrdili, že je všechno v pořádku a pro jistotu mi přehráli znova ŘJ aby vymazal nějaký hodnoty. Tak jsem začal problém řešit přímo se škodovkou a jejich tech oddělením v Kvasinách. Chtěl jsem to tam nechat odvézt na měření výkonu, aby mi řekli v čem je problém. Bylo mi řečeno pokud nic nezjistí, tak veškeré náklady na přepravu a měření budu platit. To jsem akceptovat až do telefonátu, od toho technika s Kvasin. Zavolal mi z cizího čísla a řekl ať to tam nevozim, že se stal omyl a když jsem to koupil tak se tam omylem nahrál soft na 77 kW. Při diagnostice to zjistili a nahráli tam to co jsem si zaplatil. Tím pádem nemám nárok na reklamaci a všechno bych platil. Tak jsem to nechal na pokoji. Tak z toho plyne, že verze soft jsou zaměnitelné a v pohodě funguje i na 63 kW. A to, že mě technik řekl, že to bylo ve více případech a ta podložka byla jenom záminka, tak tomu se ani nedivím. Je to ale jenom jeho tvrzení. Tohle nikdo oficiálně nepřízná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se nechci dohadovat, v tomto se nevyznám, ale když to začalo víc žrát a výkon nebo spíš pocit se zátahu v nižších otáčkách byl hodně poznat, tak jsem to potom reklamoval. Výsledek jsem popsal. Prostě podle toho nepředpokládám, že to je takový problém mít tam soft na 77 kW. Prostě ten soft tomu autu seděl mnohem lépe a všechno bylo takové plynulejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky za vysvětlení..už tomu rozumím :kol-28: takže já mám MR 2014 tak ta podložka a novej soft tam mám taky..ale nemožu posuzovat jak jezdily auta před tou akcí..ale jedna věc mě vadí...když dám plnej plyn a chcu rychle akcelerovat tak v určitých otáčkách to někdy brzdí..ale když uberu plyn tak to zase má tah..to nechápu...jinak jsem spokojenej táhne to hezky od těch 1500ot. a spotřeba dlouhodobá 5,7...chorvatsko 5,5l...ale když jedu třeba Přerov -Praděd..tož tam 5,7 a zpět 4,5l...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mám cca 45 tis km a průměrnou mám 6,4 l, půl město a půl dálky. Předtím jsem měl průměrnou 5,8 l na stejný způsob jízdy. Zmena soft byla v cca 15000 km. Až mi skončí záruka, tak si tam nechám nahrát zase 77 soft. Pohledem a snad někoho najdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podložky sa snáď dávali aj pre 77 kw.

..."ale jedna věc mě vadí...když dám plnej plyn a chcu rychle akcelerovat tak v určitých otáčkách to někdy brzdí..ale když uberu plyn tak to zase má tah..to nechápu..."

Tak presne toto mám aj ja, po akcii 24w6

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servisná akcia 24W6 sa robila aj pre CBZB. Takže to s 77 kW ladením CBZA je skôr konšpiračná teória. A keď máte pocit, že auto má menší výkon, treba zájsť na brzdu a zmerať to. Ak výkon nestačí (bez ohľadu na to aký má byť), treba si nechať spraviť chip tuning a rovno to upraviť na ešte vyšší výkon, alebo kúpiť silnejšie auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo nemluvil o tom, že to tam nahrál servis. Já jsem auto s tím software už koupil. A asi jsem nebyl sám. Nikomu tady netvrdím že se to nedělalo na 77 kW,ta podložka a to s tím výkonem. Snad ještě poznám rozdíl v tom jestli to jelo líp nebo ne. Měření jsem chtěl nechat udělat, ale jak jsem to popsal, bylo mi to rozmluveno.

Editováno: , autor: PN.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výkon pri 1600-2100 otáčkach ti celkovom o výkone motora nič nepovie. CBZA a CBZB sú v týchto rozsahoch vlastne identické, rozdiel je až pri vysokých otáčkach, kde je CBZA (viac) priškrtené. Tj. to čo ty popisuješ, nemá nič spoločné s CBZB verziou SW. Škodovka akurát servisnou akciou 24W6 upravila autá tak, že nástup výkonu v tebou popísaných otáčkach nie je tak razantný, ako to bolo pred úpravou. Maximálny výkon oboch verzií pritom ostal (vraj) ten istý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já vím, že je to jednotka 63 KW a žádný výpisy z diagnostiky nemám. A to se změnou softu mám od toho technika z Kvasin. Já bych na to nikdy nepřišel a hlavně do toho telefonátu jsem si myslel, že to ani technicky není možné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to ofic. 63 jen funguje to výkonové nadsazení sw , u starších verzí ještě výraznější. Přehrátí sw na silnější je pak možná dobré jako návrat k původnímu sw, naflashováním 77kW verze , avšak na rozdíl od původního s poslední sw verzí. A také za předpokladu, že existuje výbavová verze stejná jako původní. Stále však platí, že ideální je klasická úprava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...