Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

To jo, ale Polo má prostě v Evropě fandy, kdežto Fabia moc ne. Je to pořád druhořadá značka. Myslel jsem to tak, že stejně většina lidí by šla i tak radši do Pola či Ibizy. Prostě tahle auta vždycky měly své sportovní verze. A ruku na srdce, kolik z nás by dalo za F3 2.0 TSI třeba 650tis a víc?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejně jako se neprodávala F2 RS no. V zahraničí jsou tyto auta mířený na mladý řidiče, to jen v zaostalé ČR máme peníze max na Fábii jako hlavní RODINNÉ auto.

Teď mimochodem Fabia předběhla v žebříčku prodejů vše a teď nějak do května byla první. Asi histerie z 1.0TSi :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FII RS se neprodávala především z důvodu nesmyslný ceny -  cena začínala pár tisícovek pod 500tKč. Pochopitelně to bylo dano pekelne jedoucim (ale taky složitým a jak se později ukázalo, i nespolehlivým) motorem v kombinaci s DSG. Auto to dramaticky prodražilo. A navíc, ruku na srdce, FII ani ve verzi RS nebyla zrovna fešák. Proporce to nedovolily. A tak za stejnou cenu byla mnohem zajímavější alternativa Ibiza Cupra nebo Polo GTI. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejná situace je teď u Rapidu. Ceny automatu po faceliftu klesly, ale 1.4TSI se k 1.2 nepřiblížila. Prostě není zájem ten motor prodávat. Tak jako nebyl zájem do faceliftu prodávat vybavená provedení Rapidu. Občas důvody nejsou vidět na první pohled, ale jsou. Nevěřím ale, že by se rozumně naceněný 1.5TSI neprodával.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasim, stačí se podívat na strukturu aktuálních prodejů. Když to porovnám s minulostí (FI, FII), podíl top motorizace (1.2 TSi 81kW, TDi neberu v potaz) a top vybavoveho stupne (Style, i pomerne drahe MC) vyznamnym zpusobem narostl. Prisuzuju to zmene/snizeni cenove hladiny v poslednich letech  a zaroven rostoucim (mohly by klidne i vic ;)) prijmům. 

Verim, ze by si 1.5TSi s manualni prevodovkou (kvuli cene) naslo solidni pocet zakazniku. Otazka je, zda by jich bylo tolik, aby se vyplatilo tento motor zaradit do nabidky. 

Mohla by to alespon naznacit Ibiza. Pripadne Polo, jeho zakaznici jsou ale obecne ochotni utratit vice penez nez zakaznik Fabie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
V 17. 6. 2017 na 2:48, Maverick napsal:

FII RS se neprodávala především z důvodu nesmyslný ceny -  cena začínala pár tisícovek pod 500tKč. Pochopitelně to bylo dano pekelne jedoucim (ale taky složitým a jak se později ukázalo, i nespolehlivým) motorem v kombinaci s DSG. Auto to dramaticky prodražilo. A navíc, ruku na srdce, FII ani ve verzi RS nebyla zrovna fešák. Proporce to nedovolily. A tak za stejnou cenu byla mnohem zajímavější alternativa Ibiza Cupra nebo Polo GTI. 

Nevím jak před lety, ale <500 tisíc za hot hatch s dvouspojkou by dnes bylo parádní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...