Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Kdyby dali do F3 2.0 tak by to skoro nikdo nekupoval, protože by zase lidi prskali, že to žere[emoji16]
A 1.5? To asi taky nehrozí

Však kdo si to koupí tak se spotřebou musí počítat

Presne tak, nie každý kupuje autá podľa spotreby.. a hlavne nie tí, ktorí by si 1.5 a 2.0 aj naozaj kúpili. ;)

Jel jsem kdysi v Fl s motorem 2.0 po německé dálnici a až jsem se chvílema i bál. Jelo to jako prase...

To jo, ale Polo má prostě v Evropě fandy, kdežto Fabia moc ne. Je to pořád druhořadá značka. Myslel jsem to tak, že stejně většina lidí by šla i tak radši do Pola či Ibizy. Prostě tahle auta vždycky měly své sportovní verze. A ruku na srdce, kolik z nás by dalo za F3 2.0 TSI třeba 650tis a víc?

 

 

Stejně jako se neprodávala F2 RS no. V zahraničí jsou tyto auta mířený na mladý řidiče, to jen v zaostalé ČR máme peníze max na Fábii jako hlavní RODINNÉ auto.

Teď mimochodem Fabia předběhla v žebříčku prodejů vše a teď nějak do května byla první. Asi histerie z 1.0TSi :D

osobne vidim jeden z duvodu proc se F2 RS moc neprodavala v tom, ze byla k dispozici jen s automatem

DSG s pádly je super, to si nemyslím, že by to bylo tímhle. V Čechách to nešlo podle mě jen kvůli tomu, že to byl benzín. První generace RS byla z doby, kdy byl každý tuner jak hovado a kdo měl TDI, byl King co jezdil za 5L[emoji3]

 

 

FII RS se neprodávala především z důvodu nesmyslný ceny -  cena začínala pár tisícovek pod 500tKč. Pochopitelně to bylo dano pekelne jedoucim (ale taky složitým a jak se později ukázalo, i nespolehlivým) motorem v kombinaci s DSG. Auto to dramaticky prodražilo. A navíc, ruku na srdce, FII ani ve verzi RS nebyla zrovna fešák. Proporce to nedovolily. A tak za stejnou cenu byla mnohem zajímavější alternativa Ibiza Cupra nebo Polo GTI. 

Co se týká nového Pola, vnější design je pro mě zklamáním. Minimální změna.

Interiér za mně OK, byť se jedná jen o obdobu interiéru Ibizy. 

Jsem ale upřímě zvědavej na cenu Pola GTI, už jen v kontextu výše zmíněné tehdejší ceny FII RS. 

Fll byla strašně ošklivá vysoká koza. Proto jsem ji ve svém autoparku vynechal...

Stejná situace je teď u Rapidu. Ceny automatu po faceliftu klesly, ale 1.4TSI se k 1.2 nepřiblížila. Prostě není zájem ten motor prodávat. Tak jako nebyl zájem do faceliftu prodávat vybavená provedení Rapidu. Občas důvody nejsou vidět na první pohled, ale jsou. Nevěřím ale, že by se rozumně naceněný 1.5TSI neprodával.

Souhlasim, stačí se podívat na strukturu aktuálních prodejů. Když to porovnám s minulostí (FI, FII), podíl top motorizace (1.2 TSi 81kW, TDi neberu v potaz) a top vybavoveho stupne (Style, i pomerne drahe MC) vyznamnym zpusobem narostl. Prisuzuju to zmene/snizeni cenove hladiny v poslednich letech  a zaroven rostoucim (mohly by klidne i vic ;)) prijmům. 

Verim, ze by si 1.5TSi s manualni prevodovkou (kvuli cene) naslo solidni pocet zakazniku. Otazka je, zda by jich bylo tolik, aby se vyplatilo tento motor zaradit do nabidky. 

Mohla by to alespon naznacit Ibiza. Pripadne Polo, jeho zakaznici jsou ale obecne ochotni utratit vice penez nez zakaznik Fabie.

U Fabii asi ne, ale u Rapidu mne prijde, ze silnejsi benzin je snad nejprodavanejsi motorizace. To hlavni, tedy realne statistiky prodeju, bohuzel nezname. Jsou zase zeme, kde benziny prakticky nejsou nabizene a nebo jsou motorizace silne vazane na vybavy.

  • 1 měsíc později...

Ceník a předprodej nového Volkswagenu Polo bude koncem letošních prázdnin.

  • 3 týdny později...

Funkční konfigurátor nového Volkswagenu Polo.Zatím omezená nabídka motorizací a příplatkové výbavy.

Další motorizace a AID přístrojová deska u Pola:

 

1.0 TSI 85 KW od 45KT/17.
1.5 TSI EVO 110 KW od 36KT/18

Digitální přístrojovka půjde objednat od 45KT/17. Cena bude známa od konce září 2017.

V 17. 6. 2017 na 2:48, Maverick napsal:

FII RS se neprodávala především z důvodu nesmyslný ceny -  cena začínala pár tisícovek pod 500tKč. Pochopitelně to bylo dano pekelne jedoucim (ale taky složitým a jak se později ukázalo, i nespolehlivým) motorem v kombinaci s DSG. Auto to dramaticky prodražilo. A navíc, ruku na srdce, FII ani ve verzi RS nebyla zrovna fešák. Proporce to nedovolily. A tak za stejnou cenu byla mnohem zajímavější alternativa Ibiza Cupra nebo Polo GTI. 

Nevím jak před lety, ale <500 tisíc za hot hatch s dvouspojkou by dnes bylo parádní.

Má GTI vzadu víceprvek?

  • 2 týdny později...

Díky Habi :) Takže o příštím autě už je rozhodnuto. :)

 

ten infotainment sa mi viac paci v skodovkach... pride mi to uz taky francuzky styl... tie klavirne laky okolo... trosku ma mrzi, ze prestali vyrabat kombi verzie, tak ako polo aj ibizu... nad ibizou som rozmyslal, ale uz nevyrabaju combi, tak som zostal pri fabii.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.