dfga Vloženo 10. Květen 2021 Sdílet Vloženo 10. Květen 2021 ja som to robil pri 150 tisic km, ale auto malo uz 6 rokov, takze ide aj o to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Květen 2021 Sdílet Vloženo 12. Květen 2021 Řemen sám o sobě nikdy neodejde, na taxikách měl svého času bez výměny i 500K km. Jediné riziko je tam vodní pumpa nebo kladka. Obojí se může poškodit a zničit řemen. Nicméně u nových TDI to nikdy nebyl problém a závady takového typu se vůbec neukazují. Zbytečné cokoli měnit podle mě preventivně. Měnil jsem v roce 2018 u CAYC preventivně vodní pumpu za origo škoda a ta začala chcát po 20K km přičemž původní vydržela 250K... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daryl Vloženo 13. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2021 Myslite si že je potrebné meniť rozvody pri 145 000 km ale auto už ma 7 rokov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 13. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2021 Jestli to auto často dlouhodobě nestojí (týden a víc) tak bych to osobně neřešil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 14. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2021 @Daryl: Obvykle rozvody vydrží víc než vodní pumpa a mění se tuším až při 210 tkm a to hlavně kvůli kladce, jak píše @15degren. Mě začala trochu téct pumpa po cca 9 letech a 180 tkm, takže jsem rozvody nechal udělat a co říkal servisák, řemen byl úplně v pohodě a kladka celkem taky. Takže jestli ti neteče pumpa, při 145 tkm je opravdu řešit nemusíš. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 14. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2021 (editace) 210 tkm bych nenechal, ale pokud ti neteče pumpa nechal bych to tak do 180-190 tkm. Já je měnil sice při skoro 219 tkm ale už byli dělané(bez pumpy) než jsme to na 141 tkm koupil. A pumpa začínala lehce. Editováno: 14. Říjen 2021, autor: Ovce 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daryl Vloženo 14. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2021 Okej diky borci za odpovede. Dám to vymeniť pri ďalsiej výmene oleja. Tak pri 160k predsa auto už ma 7 rokov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 19. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2021 Pokud ti neprosakuje pumpa, je to úplně zbytečné. Interval pro výměnu je dle servisky skutečně 210 tkm a pokud auto nějak normálně jezdí, rozvody 10 let v pohodě vydrží. Jestli je chceš nechat pro sichr udělat dřív, tak opravdu až ve 180 - 190 tkm. Ale dělej, jak myslíš, jsou to tvé peníze. :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubas Vloženo 26. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2023 Musím vám napsat, že jsem si před měsícem udělal rozvody a zjistil jsem, že jedna z malých kladek (INA) byla již za vrcholem. Pěkně už chrastila. A to měly rozvody najeto necelých 100.000 km. Takže udávaných 210.000 km od výrobce je sakra odvaha. Ale teď k dotazu. Nevíte někdo utahovací momenty obou závrtných šroubů (napínací a vodící kladka), motor CAYC. Opakuji šroubů, né matic, ty znám. Ty jsem dohledal v dílenské příručce. Předem díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin zadina Vloženo 9. Srpna Sdílet Vloženo 9. Srpna Dobry den, dal jsem auto do servisu, zacala mi tect vodni pumpa. Auto ma najeto 85 000km ale je 12 let stare. Pan v servisu mi rekl ze je treba udelat rozvody vcetne vodni pumpy. Cena vcetne materialu(ina) 12 000k.ale bylo mi receno ze je mozna traba vymenit i gufero. Chci se zeptat zda je ta cena ok a zda se pri rozvodech toto gufero vymenuje. Moc dekuji. Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Srpna Sdílet Vloženo 9. Srpna na tychto motoroch tecie jedno gufero z pol miliona a po tych km ziadne ... nemysli si pan ze mas OCT3? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin zadina Vloženo 9. Srpna Sdílet Vloženo 9. Srpna Ptal se zda mam octavii 2 nebo 3.Napsal tam otaznik ze ho vymeni pokud bude spatne a jeste napsal kliku to uz vubec nevim.a ta cena jde? Dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paranmax Vloženo 8. Listopadu Sdílet Vloženo 8. Listopadu Ahoj,řeším únik chladící kapaliny téměř nepatrný. Na jaro se měnily rozvody včetně vodní pumpy a jelikož je voda na straně rozvodů tak mám podezření na vodní pumpu, ale to se zatím nepotvrdilo. Když jsem se tam koukal inspekční kamerou, tak jsem si všimnul, že napínací kladka je v poloze na foto. Je to tak správně, nebo je to problém. Nevím jak to má být. (Ps vodní pumpa asi neteče) 1.6 tdi 77kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 10. Listopadu Sdílet Vloženo 10. Listopadu Sice mám Fabii, ale stejný motor. Taky jsem měl několik let nepatrný únik kapaliny, pohledem zvrchu se zdálo, že pumpou to není. Ale když jsem měnil rozvody, tak pod pumpou byl krápník zaschlého čehosi. Takže tekla. Po výměně už OK. Značka na napínáku se kontroluje při napínání. Po vypnutí, motor zacuká, i zpětně, a napínák zůstane všelijak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.