Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 roky později...
Vloženo

Ahoj, nechci zakládat nové téma, mám takový problém:

vlastním 1 rok škoda octavia 1.6 MPi r.v. 2007 najeto 135t. km a poměrně často se mi stává, že motor nastartuji až napodruhé někdy napotřetí (stává se to převážně při studeném startu)

dík za info a rady co s tím

Vloženo

Prosim o radu dnes jsem prisel k autu, ze pojedu pryc a ono to nestartuje. Akorad to jako naznak nastartovani vypada, ale nic a tak na treti pokus uz je snazi marne a take mi pritom zhasne uplne cela palubovka a je mrtvo. Pred tremi dny jsem myl auto tak je mozne, ze se nekam dostala voda kam nema? Ale do garaze to jeste normalne jelo.

Vloženo

Baterku máš nabitú? :blink: Keď píšeš že to stiahne celú palubku, to je slabá baterka, nabiť, alebo vyskúšať inú, ak je možnosť. :blink:

Prave jsem se vratil od auta baterku dolil a dal na nabijecku tak snad to bude dobre uvidim tak za hodku ci dve. Na nabijecce sviti vse cervene tak bud je vybita nebo plne nabita. Vecer musim do prace tak snad to pojede

Vloženo

využij příležitosti kdy máš vytaženou baterku a očisti kontakty ukostření (z baterky na hrnec tlumiče a z podélného nosníku na blok, poblíž startéru) a taky + na startéru. nelepší je odšroubovat, dráťákem trochu poškádlit, stříknout třeba kontoxem a vrátit zpět.

Vloženo

Prave jsem se vratil od auta baterku dolil a dal na nabijecku tak snad to bude dobre uvidim tak za hodku ci dve. Na nabijecce sviti vse cervene tak bud je vybita nebo plne nabita. Vecer musim do prace tak snad to pojede

Za 2 hodiny baterku nenabijes.:)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravim mam podobny problem z mojou Fabiou 1,9 TDI Combi vybava Comfort.

Niekedy nastartujem na prvy krat ale niekedy az na taky 7krat.

Vyzera to tak ze ked zacnem startovat tak strasne to trasie ale nechyta. Nikedy mi zostane svietit kontrolka immobilizera ale ked vypnem kluc a zase zapnem tak uz nesvieti. Vacsinou to nestartuje ked je teply motor ale nieje to pravidlo, stava sa to aj ked je studeny ale velmi zriedkavo.

Co mam skontrolovat? Poradte

Dakujem

Vloženo

Já mám benzin,ale myslím že by to mělo být stejné.Někdy sem taky nemohl nastartovat.Auto chytlo až na poněkolikáté.Vytáhl jsem čidlo chladící kapaliny a proměřil ho.Tady jsou hodnoty co by měly asi být :

Hodnota odporu představuje :

300 ohm je asi 90 C

2k ohm je asi 0 C

Po změření měřákem jsem zjistil,že mám úplně jiné hodnoty.Čidlo jsem vyměnil za jiné a auto teď chytá na jedno otočení klíčem.

Vloženo

Já ho mám na benziňáku na pravé straně ( pohled do motoru ) hned pod krytem co kryje motor.Je to tam strčené přes gumový okroužek a takovou zatlačovací pojistku.

  • o 3 roky později...
Vloženo

Čaute chlapi,

 

dost jsem  hledal  zde na fóru ale nenašel přesně můj problém. Pokud jsem přehlídl omlouvám se za založení nového topicu.

 

Mám problém, nejde mi nastartovat. Když dám klíček do zapalování, otočím do polohy 2 rožnou se kontrolky, po chvíli zhasnou až na servo a airbag a v palubovce něco šíleně cvaká jako kdyby nějaké  relé. Když chci nastartovat neděje se nic. Motor nezatočí prostě nic, jen palubovka pohasne uplně a po chvíli zase rožne ty dvě kontrolky.

 

Prosím o radu, kde může být problém.

Baterka je ok, spodek spínací kříňky vyměněn.

 

Díky.

Vloženo

pozri si kontakty na baterke,ocistit,dotiahnut a musi ist...riesil som presne toto iste na felde a bol zly kontakt na baterke...na baterke som nameral 12V,ale vnutri ledva 10V.tiez cvakalo relatko,ked si startoval vsetko zhlaslo....

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dobrý den, mám fábku sedana MPI 1.4 

Včera jsem nastartoval, vycouval z garáže, vypnul jsme motor a pak už jsem nenastartoval.Ve startéru něco při otočení klíčku cvaká, motor netočí, když jsem vytlačil auto z garáže a spustil auto z kopce tak se motor taky nechytil. Baterku mám dobrou, kámoš mi ji proměřil. Může to být tím startérem? Kde se dá narychlo sehnat nějaký repasovaný? Potřeboval bych auto do silvestra opravit :( Zkoušel jsme obvolávat servisy v okolí, ale všechny fungují od 5.1. Takže mazec.. 

Vloženo (editace)

máš to nějaké pomotané.

starter protočí motor ale ten nechytne? nebo se motor nepohne

proč motor nechytne při "roztlačení" ? (na to přeci nepotřebuješ starter)mmj.měl jsi zaplé zapalování?

Editováno: , autor: Alma
Vloženo

to je nějaké divné, dvě závady ve stejný čas?

Zkontroluj pojistky, i ty v motoru, svítí ti všechny kontrolky? chtělo by to na VAG jestli něco neporadí.

Jako první by jsi měl rozchodit ten starter , to že cvakne to je dobře ,cívka vysune pastorek a má sepnout + do motoru starteru . Hledej chybu na starteru a přívodních kabelech a kostře.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...