Září 15, 200618 r Ja tankujem vacsinou Slovnaft N98 -teda stale,mensie oktan cislo nemiesam a ani netankovavam
Září 16, 200618 r Autor já teda mam 1.4 16V 74kw, čistil jsem klapku a je to ve všom stejný.... příští týden jdu na diagnostiku a zjistim kterej snímač to je a nechám to vyměnit... čim víc tady čtu ty příspěvky tak mi čím dál víc ujištuje, že za to všechno může ten snímač otáček motoru doufám teda
Září 17, 200618 r já teda mam 1.4 16V 74kw, čistil jsem klapku a je to ve všom stejný.... příští týden jdu na diagnostiku a zjistim kterej snímač to je a nechám to vyměnit... čim víc tady čtu ty příspěvky tak mi čím dál víc ujištuje, že za to všechno může ten snímač otáček motoru doufám teda JA to idem zajtra dat spravit,tak ti poviem co sa zlepsilo a co nie
Září 18, 200618 r Pro 1.4 MPi: čistili jste klapku? Ano, klapku jsem čistil, ale zlepšení nevalné a na chvíli. Za 10.000km stav stejný jako před čištěním. Přemýšlím, že vytáhnu hadici odvětrání tak jak to máš ty. Akorát nevím, co když se hadicí dostane do oleje voda nebo vlhkost?
Září 19, 200618 r Já jsem ho měnil. Je přímo naproti chladiči. Důvod urazil mi ho mechanik když měnil olejový flitr Stal do 1000. A když byl rozbity tak mě dost zlobilo auto na rozjezdu protoze hrozne klesly otacky a cukalo to fakt hrozne a máme po problému!!! matčiná Fábia 1.4 MPi - škubala taky stejně na rozjezdu jak popisuješ, nyní jí má v servisu právě na odstranění toho škubání......čirou náhodou předtím bylo auto na výměně oleje(pochybuju že by ho vyměnili jak to tak v autorizov. Škodě bývá, ale mysleli si že budou mít další kšeftík...) omyl!!! zejtra tam na ně vlítnu a pěkně jim objasnim že to nebude závada neznámého chrakteru, jak jim údajně hlásil Vag, ale že je utržený snímač otáček.. to budou čubrnět až jim na rampě ukážu jaký díl to přesně je... jen doufám že to bude ono abych ze sebe neudělal idiota na N.tou!!! držte mi palečky - zejtra dam vědět co a jak... Upraveno Září 19, 200618 r od The Driver
Září 19, 200618 r Pro 1.4 MPi: čistili jste klapku? Čištění klapky je ve většíně případů ztráta času a nervů.........když je to pak beze změny!
Září 19, 200618 r potřebuju odpověď nebo téma kde se to řešilo: nízký výkon motoru - 1 z těchto dílů to 100% dělá: 1. kroková klapka, 2.EGR ventil, 3.váha vzduchu(pokud to nepatří mezi tu klapku ) příznaky: za studena nižší tah(ne tolik jako při zahřátém motoru), a cca po 100-150 ujetých km se autu po rozjezdu nechce nabrat otáčky - ani s přidáním plynu.. celkově motor má za tepla ale už dost často i za studena nízký výkon a malý krouťák, což je pro TDíčko netypická vlastnost!! dam příklad - dnes ráno: jedu do práce - vysazuju přítelkyni u školy a vezu mamku do práce (fábii má v servise:( , už od rána od výjezdu auto blbě táhne. vystupuje mamka u práce, chvíli s ní eště něco řešim a nechávam auto na volnoběh - cca.5 min. a po rozjezdu hle - už je to to známé TDí.......cestou z práce to zlobilo jen za studena po zahřátí sem úplně cejtil jak to škublo a motor začal zase optimálně táhnout. mam najeto 107.000 (netvrdim že poctivých), a z autem jezdim velice svižně(jako rapl), tak přemýšlím jestli jsem tomu autu nedával moc velkej "vyrvál", ale Octavia musí něco zkousnout ne???vždyť jí sou necelé 4 roky .. Myslíte si že to může bejt zasraná klapka?někdy to běží normálně a někdy ne!? A ještě něco - na motoru mi před týdnem odešel termostat a lehce sem ho přihřál - nekoukal sem na teplotu a měl rádio na plný kule...mohlo se to podepsat na některém z dílů? - ale nijak obzvlášť se z nádobky na kapalinu nekouřilo, nevim jak dlouho sem s přehřátym motorem mohl jet...a po výměně termostatu je na teploměru o něco vyšší teplota než je standardní! (odhadem:drží se vždy tak lehoulince pod bodem varu...) - to neni dobrý...? prosím poraďte někdo - co mám udělat k dosažení standardního výkonu....? Upraveno Září 19, 200618 r od The Driver
Září 21, 200618 r Chlapi chlapi, kdyby jste si trochu prohledali historii, už by jste to měli vyřešené. Třeba zrovna tady http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6639 sem to řešil i přímo s tebou Bemo. Fabku už nemám, ale dělalo mi to to samé -znenadání padaly otáčky, občas to i chcíplo....(1.4 74kw). Byl to Halluv snímač otáček, číslo si už bohužel nepamatuju. Po jeho výměně se závada už neobjevila....Lezlo mi to na nervy asi 3/4 roku, strašně nepravidelně se to projevovalo. Vůbec s tím motorem jsem měl jen problémy, takže jsem jen rád, že už je pryč....
Září 22, 200618 r Mám stejné problémy jaké tu popisujete ... náhodné padání otáček, občasné chcípaní. Motor 1,4 16V 74kW. Dle autorizovaného servisu diagnostika ok, vyčistili škrtící klapku, samo nepomohlo. Při další návštěvě na moji žádost vyměněn snímaček otáček, nepomohlo. Ted už tam ani nepojedu, protože sami přiznali, že neví co s tím. Takže jestli máte nějaký nápad, tak sem sním ... případně zkusím jiný servis. Benzín beru hlavně u různých pump Shell, s V-power racing je to možná trošku lepší, ale otáčky padají taky ... Upraveno Září 22, 200618 r od vipanos
Září 22, 200618 r Hm..tak to ti nezávidím. Jsem celkem rád, že jsem se ho zbavil. To auto jsem miloval, ale ten motor nenáviděl, každý 2 měsíce jsem něco řešil, pořád jsem s ním něco měl....snad to byl jen špatnej kus. Držím palce, ať se ti to brzo vyřeší a už si toho autíčka jen užíváš...
Říjen 27, 200618 r Mám stejné problémy jaké tu popisujete ... náhodné padání otáček, občasné chcípaní. Motor 1,4 16V 74kW. Dle autorizovaného servisu diagnostika ok, vyčistili škrtící klapku, samo nepomohlo. Při další návštěvě na moji žádost vyměněn snímaček otáček, nepomohlo. Ted už tam ani nepojedu, protože sami přiznali, že neví co s tím. Takže jestli máte nějaký nápad, tak sem sním ... případně zkusím jiný servis.Benzín beru hlavně u různých pump Shell, s V-power racing je to možná trošku lepší, ale otáčky padají taky ... Niekde som cital,ze tato vymena snimaca nemusi byt vzdy 100% uspesna a ze to aj po jeho vymene nemusi zavadu odstranit.To je asi tvoj aj moj problem
Říjen 28, 200618 r Autor Vyměnili mi ten snímač otáček a je po problímu.. od tý doby je vše v pořádku.. otáčky už nikdy nespadli...
Říjen 28, 200618 r Century: Prosím tě na kolik tě to vyšlo ten snímač včetně výměny a kde se nachází u toho tvého motorů a je tam jeden nebo 2? Díky
Říjen 29, 200618 r Autor jsou tam dva.. ten co mě měnili tak stál 2600,-, ale dělal mi to kamarád takže jsem měl výměnu jak se říká skoro zadarmo. jinak jsme museli zvednout auto a je to zespoda motoru. Je k tomu velice špatný přístup, jako sám bych to dělat nechtěl. jinak ten snímač je originál... jak jsem již několikrát zmiňoval od t doby je z autek klídek. Nekolísají otáčky, nechcípe auto.
Květen 20, 200817 r Autor Mě když to měnil tak mu to moc dobře nešlo, hrozně málo místa, dělal to tak dvacet minut, ale dá se...
Září 25, 200816 r to je pohlad na zotrvacnik, detailne info v sukromnej sprave. Zdravíčko mužeš mi přiblížit také kde to čidlo najdu??
Září 25, 200816 r Zdravíčko mužeš mi přiblížit také kde to čidlo najdu?? Šeby, kuk do sukromnych sprav. Upraveno Září 25, 200816 r od colins
Září 25, 200816 r Zdravíčko mužeš mi přiblížit také kde to čidlo najdu?? Když si lehneš pod auto a budeš šahat na motor jakoby od sedaček, je tam jediný kabel, který je schovaný od gumou a je k němu pěkně blbej přístup
Září 25, 200816 r potřebuju odpověď nebo téma kde se to řešilo: nízký výkon motoru - 1 z těchto dílů to 100% dělá: 1. kroková klapka, 2.EGR ventil, 3.váha vzduchu(pokud to nepatří mezi tu klapku )příznaky: za studena nižší tah(ne tolik jako při zahřátém motoru), a cca po 100-150 ujetých km se autu po rozjezdu nechce nabrat otáčky - ani s přidáním plynu.. celkově motor má za tepla ale už dost často i za studena nízký výkon a malý krouťák, což je pro TDíčko netypická vlastnost!! dam příklad - dnes ráno: jedu do práce - vysazuju přítelkyni u školy a vezu mamku do práce (fábii má v servise:( , už od rána od výjezdu auto blbě táhne. vystupuje mamka u práce, chvíli s ní eště něco řešim a nechávam auto na volnoběh - cca.5 min. a po rozjezdu hle - už je to to známé TDí.......cestou z práce to zlobilo jen za studena po zahřátí sem úplně cejtil jak to škublo a motor začal zase optimálně táhnout. mam najeto 107.000 (netvrdim že poctivých), a z autem jezdim velice svižně(jako rapl), tak přemýšlím jestli jsem tomu autu nedával moc velkej "vyrvál", ale Octavia musí něco zkousnout ne???vždyť jí sou necelé 4 roky .. Myslíte si že to může bejt zasraná klapka?někdy to běží normálně a někdy ne!? A ještě něco - na motoru mi před týdnem odešel termostat a lehce sem ho přihřál - nekoukal sem na teplotu a měl rádio na plný kule...mohlo se to podepsat na některém z dílů? - ale nijak obzvlášť se z nádobky na kapalinu nekouřilo, nevim jak dlouho sem s přehřátym motorem mohl jet...a po výměně termostatu je na teploměru o něco vyšší teplota než je standardní! (odhadem:drží se vždy tak lehoulince pod bodem varu...) - to neni dobrý...? prosím poraďte někdo - co mám udělat k dosažení standardního výkonu....? ten termostat by som neriesil . kazdy ma inu charakteristiku +- autobus hlavne ze je novy
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.