Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ja tankujem vacsinou Slovnaft N98 -teda stale,mensie oktan cislo nemiesam a ani netankovavam

Pro 1.4 MPi: čistili jste klapku?

  • Autor

já teda mam 1.4 16V 74kw, čistil jsem klapku a je to ve všom stejný.... příští týden jdu na diagnostiku a zjistim kterej snímač to je a nechám to vyměnit... čim víc tady čtu ty příspěvky tak mi čím dál víc ujištuje, že za to všechno může ten snímač otáček motoru :fakac:

doufám teda

já teda mam 1.4 16V 74kw, čistil jsem klapku a je to ve všom stejný.... příští týden jdu na diagnostiku a zjistim kterej snímač to je a nechám to vyměnit... čim víc tady čtu ty příspěvky tak mi čím dál víc ujištuje, že za to všechno může ten snímač otáček motoru :fakac:

doufám teda

JA to idem zajtra dat spravit,tak ti poviem co sa zlepsilo a co nie :)

Pro 1.4 MPi: čistili jste klapku?

Ano, klapku jsem čistil, ale zlepšení nevalné a na chvíli. Za 10.000km stav stejný jako před čištěním. Přemýšlím, že vytáhnu hadici odvětrání tak jak to máš ty. Akorát nevím, co když se hadicí dostane do oleje voda nebo vlhkost?

Já jsem ho měnil. Je přímo naproti chladiči. Důvod urazil mi ho mechanik když měnil olejový flitr  :angry:  Stal do 1000. A když byl rozbity tak mě dost zlobilo auto na rozjezdu protoze hrozne klesly otacky a cukalo to fakt hrozne

a máme po problému!!! matčiná Fábia 1.4 MPi - škubala taky stejně na rozjezdu jak popisuješ, nyní jí má v servisu právě na odstranění toho škubání......čirou náhodou předtím bylo auto na výměně oleje(pochybuju že by ho vyměnili jak to tak v autorizov. Škodě bývá, ale mysleli si že budou mít další kšeftík...) omyl!!! :p zejtra tam na ně vlítnu a pěkně jim objasnim že to nebude závada neznámého chrakteru, jak jim údajně hlásil Vag, ale že je utržený snímač otáček.. :smich::smich::smich:

to budou čubrnět až jim na rampě ukážu jaký díl to přesně je... lol:smich::smich::smich:

jen doufám že to bude ono abych ze sebe neudělal idiota na N.tou!!! -_-

držte mi palečky - zejtra dam vědět co a jak... :p

Upraveno od The Driver

Pro 1.4 MPi: čistili jste klapku?

Čištění klapky je ve většíně případů ztráta času a nervů.........když je to pak beze změny! -_-

potřebuju odpověď nebo téma kde se to řešilo: nízký výkon motoru - 1 z těchto dílů to 100% dělá: 1. kroková klapka, 2.EGR ventil, 3.váha vzduchu(pokud to nepatří mezi tu klapku :unsure: )

příznaky: za studena nižší tah(ne tolik jako při zahřátém motoru), a cca po 100-150 ujetých km se autu po rozjezdu nechce nabrat otáčky - ani s přidáním plynu.. :unsure:

celkově motor má za tepla ale už dost často i za studena nízký výkon a malý krouťák, což je pro TDíčko netypická vlastnost!!

dam příklad - dnes ráno: jedu do práce - vysazuju přítelkyni u školy a vezu mamku do práce (fábii má v servise:( , už od rána od výjezdu auto blbě táhne. vystupuje mamka u práce, chvíli s ní eště něco řešim a nechávam auto na volnoběh - cca.5 min. a po rozjezdu hle - už je to to známé TDí.......cestou z práce to zlobilo jen za studena po zahřátí sem úplně cejtil jak to škublo a motor začal zase optimálně táhnout.

mam najeto 107.000 (netvrdim že poctivých), a z autem jezdim velice svižně(jako rapl), tak přemýšlím jestli jsem tomu autu nedával moc velkej "vyrvál", ale Octavia musí něco zkousnout ne???vždyť jí sou necelé 4 roky :) ..

Myslíte si že to může bejt zasraná klapka?někdy to běží normálně a někdy ne!?

A ještě něco - na motoru mi před týdnem odešel termostat a lehce sem ho přihřál - nekoukal sem na teplotu a měl rádio na plný kule...mohlo se to podepsat na některém z dílů? - ale nijak obzvlášť se z nádobky na kapalinu nekouřilo, nevim jak dlouho sem s přehřátym motorem mohl jet...a po výměně termostatu je na teploměru o něco vyšší teplota než je standardní! (odhadem:drží se vždy tak lehoulince pod bodem varu...) - to neni dobrý...?

prosím poraďte někdo - co mám udělat k dosažení standardního výkonu....? :(

Upraveno od The Driver

Chlapi chlapi, kdyby jste si trochu prohledali historii, už by jste to měli vyřešené. Třeba zrovna tady http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6639 sem to řešil i přímo s tebou Bemo. Fabku už nemám, ale dělalo mi to to samé -znenadání padaly otáčky, občas to i chcíplo....(1.4 74kw). Byl to Halluv snímač otáček, číslo si už bohužel nepamatuju. Po jeho výměně se závada už neobjevila....Lezlo mi to na nervy asi 3/4 roku, strašně nepravidelně se to projevovalo. Vůbec s tím motorem jsem měl jen problémy, takže jsem jen rád, že už je pryč....

Mám stejné problémy jaké tu popisujete ... náhodné padání otáček, občasné chcípaní. Motor 1,4 16V 74kW. Dle autorizovaného servisu diagnostika ok, vyčistili škrtící klapku, samo nepomohlo. Při další návštěvě na moji žádost vyměněn snímaček otáček, nepomohlo. Ted už tam ani nepojedu, protože sami přiznali, že neví co s tím. Takže jestli máte nějaký nápad, tak sem sním ... případně zkusím jiný servis.

Benzín beru hlavně u různých pump Shell, s V-power racing je to možná trošku lepší, ale otáčky padají taky ...

Upraveno od vipanos

Hm..tak to ti nezávidím. Jsem celkem rád, že jsem se ho zbavil. To auto jsem miloval, ale ten motor nenáviděl, každý 2 měsíce jsem něco řešil, pořád jsem s ním něco měl....snad to byl jen špatnej kus. Držím palce, ať se ti to brzo vyřeší a už si toho autíčka jen užíváš...

  • 1 měsíc později...
Mám stejné problémy jaké tu popisujete ... náhodné padání otáček, občasné chcípaní. Motor 1,4 16V 74kW. Dle autorizovaného servisu diagnostika ok, vyčistili škrtící klapku, samo nepomohlo. Při další návštěvě na moji žádost vyměněn snímaček otáček, nepomohlo. Ted už tam ani nepojedu, protože sami přiznali, že neví co s tím. Takže jestli máte nějaký nápad, tak sem sním ... případně zkusím jiný servis.

Benzín beru hlavně u různých pump Shell, s V-power racing je to možná trošku lepší, ale otáčky padají taky ...

Niekde som cital,ze tato vymena snimaca nemusi byt vzdy 100% uspesna a ze to aj po jeho vymene nemusi zavadu odstranit.To je asi tvoj aj moj problem ;)

  • Autor

Vyměnili mi ten snímač otáček a je po problímu.. od tý doby je vše v pořádku.. otáčky už nikdy nespadli...

Century: Prosím tě na kolik tě to vyšlo ten snímač včetně výměny a kde se nachází u toho tvého motorů a je tam jeden nebo 2? Díky

  • Autor

jsou tam dva.. ten co mě měnili tak stál 2600,-, ale dělal mi to kamarád takže jsem měl výměnu jak se říká skoro zadarmo. jinak jsme museli zvednout auto a je to zespoda motoru. Je k tomu velice špatný přístup, jako sám bych to dělat nechtěl. jinak ten snímač je originál... jak jsem již několikrát zmiňoval od t doby je z autek klídek. Nekolísají otáčky, nechcípe auto.

  • 1 rok později...

kuk sem :

post-27-1211288482_thumb.jpg

to je pohlad na zotrvacnik, detailne info v sukromnej sprave.

  • Autor

Mě když to měnil tak mu to moc dobře nešlo, hrozně málo místa, dělal to tak dvacet minut, ale dá se...

  • 4 měsíce později...
to je pohlad na zotrvacnik, detailne info v sukromnej sprave.

Zdravíčko mužeš mi přiblížit také kde to čidlo najdu??

Zdravíčko mužeš mi přiblížit také kde to čidlo najdu??

Šeby, kuk do sukromnych sprav.

Upraveno od colins

Zdravíčko mužeš mi přiblížit také kde to čidlo najdu??

Když si lehneš pod auto a budeš šahat na motor jakoby od sedaček, je tam jediný kabel, který je schovaný od gumou a je k němu pěkně blbej přístup

potřebuju odpověď nebo téma kde se to řešilo: nízký výkon motoru - 1 z těchto dílů to 100% dělá: 1. kroková klapka, 2.EGR ventil, 3.váha vzduchu(pokud to nepatří mezi tu klapku :unsure: )

příznaky: za studena nižší tah(ne tolik jako při zahřátém motoru), a cca po 100-150 ujetých km se autu po rozjezdu nechce nabrat otáčky - ani s přidáním plynu.. :unsure:

celkově motor má za tepla ale už dost často i za studena nízký výkon a malý krouťák, což je pro TDíčko netypická vlastnost!!

dam příklad - dnes ráno: jedu do práce - vysazuju přítelkyni u školy a vezu mamku do práce (fábii má v servise:( , už od rána od výjezdu auto blbě táhne. vystupuje mamka u práce, chvíli s ní eště něco řešim a nechávam auto na volnoběh - cca.5 min. a po rozjezdu hle - už je to to známé TDí.......cestou z práce to zlobilo jen za studena po zahřátí sem úplně cejtil jak to škublo a motor začal zase optimálně táhnout.

mam najeto 107.000 (netvrdim že poctivých), a z autem jezdim velice svižně(jako rapl), tak přemýšlím jestli jsem tomu autu nedával moc velkej "vyrvál", ale Octavia musí něco zkousnout ne???vždyť jí sou necelé 4 roky :) ..

Myslíte si že to může bejt zasraná klapka?někdy to běží normálně a někdy ne!?

A ještě něco - na motoru mi před týdnem odešel termostat a lehce sem ho přihřál - nekoukal sem na teplotu a měl rádio na plný kule...mohlo se to podepsat na některém z dílů? - ale nijak obzvlášť se z nádobky na kapalinu nekouřilo, nevim jak dlouho sem s přehřátym motorem mohl jet...a po výměně termostatu je na teploměru o něco vyšší teplota než je standardní! (odhadem:drží se vždy tak lehoulince pod bodem varu...) - to neni dobrý...?

prosím poraďte někdo - co mám udělat k dosažení standardního výkonu....? :(

ten termostat by som neriesil . kazdy ma inu charakteristiku +- autobus hlavne ze je novy

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.