Leden 25, 201510 r s těmi 345 brzdami souhlasím, začneš couvat a najednou takový hučení... a hlavně destičky od začátku strašně pískaj, sou všude originály z vyroby. pak když se zahřejou jsou ok. jojo svíčky měnit jednou za 45000km s filtry a bude to ok.
Leden 25, 201510 r tak ono brzdy mali TPI na montáž závažia - to celkom pomohlo takému hučaniu v malej rýchlosti do zákruty ale tie ostatné zvuky sa nepodarilo odstrániť , preto aj v Passate a od 2014 aj v Superbe sú brzdy nové tiché a tam už problém nie je , ale nie sú také pekné a ani tak dobre nebrzdia ako predošlé ...
Leden 25, 201510 r tak na zimákoch nebrzdí stejně nic jojo ty 345 na superbu stojí za houby, hrozny zvuky to vydává... 340 mam na své O2 a jsou suprový.
Leden 25, 201510 r tie zvuky sa k tomu určeniu auta naozaj nehodia , už som to riešil pár krát a vždy to bolo len chvílu ticho tie 340tky som už menil na 3,6 Passate , platničky neboli dostupné v originále tak sa dalo TRW na Origo kotúče a píska to neskutočne , takže ma to čaká ešte raz s origo platničkami
Leden 25, 201510 r no nehodí, začneš couvat a takovej randál.... já mám kotouče TRW i destičky TRW a nic mě nepíská... dyt origoš kotouč je taky TRW ne? Upraveno Leden 25, 201510 r od kokta7
Leden 25, 201510 r to neviem , strmene sú TRW ,, kotúče a platničky záleží kto dá najlepšiu cenu , ak tam máš VW AG platničky tak to bude ok , ale tieto druhošky už nepoužívam , to vychytať kompromis aby to brzdilo a nepískalo je mimo moje časové možnosti , a hlavne chcem aby boli ľudia spokojný na prvý raz , preto neorigo diely bez záruky
Leden 25, 201510 r CDVA bol pokiaľ viem len v SII a EOS , poznám 2008 3,6 dve , boli tam problémy s prevodovkami - obe boli v záruke menené najprv spojky , potom mechatronika a nakoniec celá prevodovka , boli tam aj softy na DSG , výmena kábla plus k batérii resp. jednej skrutky , výmena hadice nezávislého kúrenia a iné nič ... motoricky nič , práve všetci hovorili že tie EU4 prvé chodili lepšie a potrebovali 98 oktán benzín
Leden 25, 201510 r Autor Já mám všechny filtry čerstvé (nejsem dobytek a tyhle věci měním třeba 2x do roka) a svíčky byly dělané při prohlídce v předepsaných 90tkm - nyní máme 108tkm. Měl bych tedy ještě 2 dotazy: 1/ při akceleraci z toho motoru něco píská - to je též normál? Přijde mi to jako ze strany od řidiče. 2/ DSG - u studeného auta dojde skoro pokaždé k zacukání na 2.st. Občas i na 3st. Nejedná se o jev, který by vzniknul při přeřazení z 2 na 3.st., ale je to skutečně jen v rámci jednoho rychlostního stupně - alespoň dle ukazatele na palubním počítači. U zahřátého motoru se to již neprojevuje. Při samovolném rozjezdu (bez plynu) se to neděje. Dnes jsem se ještě zkoušel rozjet u studeného auta více pod plynem a to zacukání se neprojevilo. Mám ještě jedno vozidlo s DSG (Š. Octavia 2.0 TDI 2007) a u něj se nic takového neděje (a to má najeto přes 225.000 km). Právě proto si myslím, že s tou převodovkou u Superba není něco v pořádku.
Leden 25, 201510 r 1) tak to ti někde netěsní asi přívod vzduchu, zkontroloval si ho? 2) jako když to přeřazuje, tak si to cukne?
Leden 25, 201510 r Autor ad. 1/ ne ad 2/ původně jsem si myslel, že to dělá při přeřazení z 2 na 3. Ale když jsem se na to zaměřila pozoroval zobrazený zařazený RS na palubním PC, tak jsem zjistil, že to dělá v rámci 2.stupně, bez zařazení na jiný stupeň. Prostě tam padne 2ka, jedu-jedu-cuk-jedu-zvyšuju táčky-jedu-jedu-3ka.
Leden 25, 201510 r To jsem zvědav, co se tady ještě bude probírat... Název tématu je "Vibrace motoru". Takže tady máme jakési brzdy, nějaké pískání, cukající DSG. A už toho bylo dost!
Leden 25, 201510 r Autor pawouku - jsou to spojené nádoby a co když jednotlivé problémy spolu souvisí? Neberme to jako se to bere v českém zdravotnictví. Ano, brzdy s vibracemi motoru zjevně nesouvisí, ale převodovka a přívod vzduchu - to by asi souviset mohlo?
Leden 25, 201510 r Hm, ale ty píšeš, že ti cuká DSG na dvojku, nebo trojku... Na první straně tohoto vlákna se ale řeší něco jiného. Já nevím, nebo to jsou jen majitelé SII tak mimo? A speciálně 3.6 tomu vévodí. Máte tady pět a půl témat a pořád tady musím zasahovat. Děláte si v tom bordel pořád dokola. Pak tady další bude skučet, že nemůže nic najít, čehož důsledkem je pak zakládání duplicitních vláken.
Leden 25, 201510 r Autor Takže souvislost mezi vibracemi (hlukem) motoru a převodovkou DSG je vyloučena?
Leden 25, 201510 r Pawouk.: asi tu chybí vlákno POMÓÓÓC!!! Může a nemusí. Spíš ne. DSG potřebuje ke své práci výstupy z některých čidel, které zpracuje a podle toho se chová. Vzhledem k tomu, že je to principem manuál a škytne na daný RS, řekl bych, že by mohl býl problém v motoru. To by měla ukázat diag.
Leden 26, 201510 r Autor Tak poslední pokus...jestli teď tam nikdo nic neuslyší, tak jdu k psychiatrovi. Takové chro-chro a prapodivné mlácení https://www.youtube.com/watch?v=eEIl48OAyP4&feature=youtu.be Upraveno Leden 26, 201510 r od camron
Leden 26, 201510 r mno klasickej zvuk, dělalo to takhle i při 29000km no prostě 3.6 fsi=krásnej zvuček to má. když dáš plnej rozjezd, zrychluje to jak má? akorát v té 0:01 u druhého videa to lupnutí je co? Upraveno Leden 26, 201510 r od kokta7
Leden 26, 201510 r Autor tohle video je možná nejlepší https://www.youtube.com/watch?v=P1oBjRO7rwg&feature=youtu.be Upraveno Leden 26, 201510 r od camron
Leden 26, 201510 r Autor ...tak a poslední - zde se to podařilo krásně zvukově zachytit. Uznejte, že takto benzínová V6 znít nemá a že něco není v pořádku. Ale co??? https://www.youtube.com/watch?v=vFEFLMh5Qtk&feature=youtu.be
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.