Petrrr Vloženo 23. leden 2015 Sdílet Vloženo 23. leden 2015 Vi nekdo jak se dotahuje rucka? Kdyz jsem to kupoval brzdilo na 3tim zubu, dnes jde zatahnout uz na 5 ty zub a navic uz ta rucka ma vuli mezi klidovou polohou a 1. ozubem, Takovej volnej vakl bez odporu. U O1 to bylo u loketky s nutnosti jeji demontaze. Jinak mi dnes pri vetsim brzdeni sustilo od prave zadni brzdy. Tak jsem to parkrat zahamtoval aby se to sjelo, tak se to zlepsilo, tak uvidime - hold kotoucovky, dnes se dost solilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 23. leden 2015 Sdílet Vloženo 23. leden 2015 Prvně bych zkontroloval jestli se páčky ruční brzdy na třmenech vrací do klidový polohy. Pokud by se nevracely, tak přitáhnutím lanka vyřadíš samostavný mechanizmus ručky a jev se bude opakovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 23. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2015 Aha, jde to zjistit venku na ulici? Zase auto mam 2 roky a 37tis km tedy az tak stare neni . Je pravda ze rucni brzdu pouzivam hodne, tedy vzdy kdyz parkuji. U predchozich aut jsem RB pouzival jen v kopci, jinak jen zarazeny RS. Tady radeji diky znamemu problemu s retizkem zatahuji rucku a az pak radim RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 23. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2015 Na ulici mysleno bez rozebirani cehokoliv, vim hovno, vzdy jsem mel bubny, tedy jsem ty packy nikdy nezkoumal a ani nevim jak to vypada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Na ulici to asi neuvidíš, musel bys zajet nad jámu, nebo lehnout pod auto. Případně sundat kola (postupně), ale bez zatažený ručky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2015 No to sem myslel lehnout pod auto. Tak to vocihnu, vicemene budou- li se ty paky vracet, kde dotahnu tu rucku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2015 No tak jsem se nekde docetl u F ze by to tak melo byt v podstate spravne, tak se na to asi vyprdnu. Navic se tam psalo, ze serizovani neni za beznych okolnosti potreba jen pri vymene lanovodu, paken, desticek apod. Tak ze asi jen zkontroluji ty paky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2015 No, tak že to bude klasika. Tedy to seřizování bude pod loketkou, která se bude muset demontovat. Ty páky vzadu na kotoučích jsem v etce nemohl najít jak to vypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Jde o to, že lana se téměř nevytahují, nutnost tedy jejich seřízení za provozu je minimální. Pokud se krok páky prodlouží, je to většinou způsobený nějakou závadou. Buď jsou zatuhlý vlastní bovdeny , nebo se páčky na třmenech nevrací do základní polohy. Tím ale nefunguje automatický seřizování kroku ručky, protože ráčna ve třmeni nemůže přeskočit do další polohy. Pokud teď přitáhneš lanovody, krok ručky se sice zkrátí, ale postupně se zase začne prodlužovat úměrně opotřebování brzdových destiček. Pokud lano opět dotáhneš, brzo se dostaneš do situace, že páčky na třmeni se dostanou do dorazu a ručka nebude brzdit i když krok páky bude OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2015 (editace) Ok, diky nic dotahovat tedy nebudu, prohlidnu zbytek. Zase od novoty se to asi trochu povoli ne, jak si to sedne ne?. Rucka jinak brzdi dobre. Optam se ostatnich jak jsou na tom od novoty. Editováno: 24. leden 2015, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasekvvv Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Já teda za 23 tisíc kilometrů nepozoruji změnu v chodu páky ani účinku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Ja najeto 30 a taky porad stejny. Na predchozich autech s bubnama vzadu jsem nechaval serizovat rucku dost casto, ted spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
basso Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Sice to není z Rapida, ale je to v podstatě to stejny. V tom držáku vlevo dole je uchyenej bowden a za tu páku co směřuje směrem nahoru je zaháčeny lano. No a aby ruční brzda správně fungovala, musí ta páka být opřená o ten doraz, kterej vidíš vpavo od té páky, ve výšce zhruba kousek nad odvzdušňovákem. Pokud se páka opírá jako na fotce, máš to v pořádku a jenom seřiď lana tak, abys neměl vůli mezi pákou RB a lanovodama. Pokud bys to seřídil moc a už by se to hnulo od toho dorazu, tak to je špatně a dojde k tomu, co popisoval Jarda-k. Pokud to nemáš u dorazu, musíš lano vyháčit. Pokud se páka na třmenu sama bez lana nevrátí, vázne třmen. Pokud se páka sama vrátí k dorazu, váznou lana, nebo lano.Záleží na tom, jestli je to na jedné straně, nebo na obou. Když si lehneš vzadu pod auto, tak to uvidíš. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2015 No kurva to je navod diky, zitra to omrknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Tak ze foto, prave zadni kolo zabrzdeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2015 To same odbrzdeno. Je videt ze paka se nedotyka dorazu jak tomu bylo na prave strane, paka se po sve draze hybe volne presto ani kdyz ji chci pomoct rukou tak se dorazu nedotkne, dal to proste nejde. Jde sice asi o 2mm mozna mene ale presto. Tedy dotaz zni, dalo by se to reklamovat? Casu moc nemam do 5.2. Rucka uz jde zatahnout na 6-7.zub misto puvodni 3 od novoty. Jinak brzdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Mám obavu, že toto bude spadat do běžného provozního seřízení. Geošku např.dělají zdarma jen do půl roku od koupi. Toto myslím bude to samé....v servisu ti naúčtují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2015 (editace) To mam obavy stejne prave. I kdyz muj mechanik mi rikal ze to duvod k reklamaci je. Geoska dobre, vlitnes do diry a je to, u rucni brzdy ja ovsem u ni tezko svym zachazenim neco ovlivim. Uvidim pisnu jim email s fotkama co mi odpovi. Ale i muj mechanik rikal ze za spravneho stavu se draha rucni brzdy jak uvadi kluci vyse prodluzovat nema a ta paka se ma vratit az na doraz. I tak diky vsem, stelovani lanovodu u rucky je opravdu pitomost od ktere jste me zachranili. Jinak po O1 s bubny jsem se zarekl ze bubny uz nikdy ( furt jsem u nich musel neco resit) a jak je videt kotouce taky asi zadne terno nejsou. Z blata do louze. Editováno: 25. leden 2015, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
basso Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Je potřeba vyháčit to lano a pak uvidíš, jestli se samotná páka bez lana vrátí k dorazu. Většinou, když třmen zatuhne, páka se nevrací vůbec, ale že by se vrátila a až poslední kousek nemohla, to je divny. Ledaže by to už někdo blbě seřídil a dotáhnul to moc a k tomu dorazu to nepustilo lano. Píšeš, že ručku používáš často, takže by tam nemělo k zatuhnutí dojít jako u lidí co ručku nepoužívají a myslí si že tím něco ušetří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Diky basso, jedinej ochotnej. Dalsi veci necham na servisu, na ulici tezko vic zvladnu, uz tak jsem mel problem se pod to napasovat. Mozna uz to z vyroby bylo ale rucka i tak byla na 3 zubech u novoty. Taky je fakt ze pri brzdeni pri pomalych rychlostech to v tom kole malinko susti. A co se brzdy tyce, od toho je to parkovaci brzda ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2015 No a dnes po jízdě do práce se to zlepšilo tak o 1-2 zuby, asi jak jsem s tím včera kouzlil tak to asi samoštel navinul páč je pravda, že dráhu páky jsem o trochu zvětšil k tomu dorazu ( i když né úplně k dorazu). Přesto to nechám zkontrolovat, už jsem tam psal včetně fotek šéfovi servisu (docela ochotný pán - zkušenosti z minulosti) tak jsem zvědav co na to poví. Skoro až jsem nyní na pochybách zda-li to dál řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Krok páky se ti zkrátil proto, že jsi ty páčky na třmenech ručně vrátil do výchozí polohy - nastalo vymezení provozní vůle. Pro trvale správnou funkci je ale potřeba aby se páčky vracely jak mají, nech to proto opravit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
electron Vloženo 24. Duben 2016 Sdílet Vloženo 24. Duben 2016 potrebujemm vymenit lave lanko /bowden/ rucnej brzdy /mam bubnove brzdy/ pri montazi lanka je nutne davat dole celuste ? najde sa tu niekde rozkres bubnovych brzd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. Duben 2016 Sdílet Vloženo 24. Duben 2016 Musíš sundat buben, pak odpojit konec lana z páky brzdové čelisti. Pak až by šli čelisti sundat. Takže jen pro výměnu lanka se čelisti sundat nemusí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
electron Vloženo 24. Duben 2016 Sdílet Vloženo 24. Duben 2016 bubon som demontoval /skoda,ze som to nenafotil/ ale pristup ku lanku nie je najlepsi ,aj preto moja otazka vyssie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.