Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mám 66kw, jezdím převážně po okreskách, spotřeba se mi pohybuje mezi kolem 5,7 - 6,1. Na dálnici to jde i výš. Celkově si na spotřebu nějak extra nestěžuju, i když si myslím že by mohla být nižší. U atmosferické 1,2 ve Suzuki Swift jsem nemíval problémy držet se na 5,2L, na druhou stranu s tím vozidlem se nedalo předjíždět. S tím turbem ve Fabii to občas i jde..

Vloženo

Za skoro 30 tis. km co mám s autem najeto, mám pořád dlouhodobou mezi 5,8-6,1, převážně se jezdí město a okresky a dálnice kolem 140km/h, ale občas je v tom je i rychlejší přesun po dálnici de facto s využitím vmax. A jezdím tak, že to rychle dostanu na potřebnou rychlost a pak udržuji, kde to jde brzdím motorem, který ale už moc nebrzdí (proti 1.0 TSI ale pořád o dost více :d)

Vloženo (editace)

díky všem,ještě to zkusím,nejvíc mě pobaví spotřeba za 3 km kde ukazuje průměr 38L/ 100 :-D a pak po 12 km jsem na 11L /100 fakt síla.....  ,ale už ted je to jasné,že fabka 63 kw která měla 209 tis. sem jezdil zběsilou jízdou na max. 6.5 l. bude lepší. Opravdu téhle nešlapu,při jízdě koukám na okamžitou spotřebu a stejně přijedu za 7,1 L, když nestíhám jedu "ostře" a sem na 9L a ještě to nejede...(oproti TSI 63 Kw,která měla perfektní zrychlení) opravdu neskutečný.:-D.Před II.fabkou ještě Peugeot 406 s HDI 81 kw bez problému 6,3 - 6,7 a šlapal sem mu na krk...// ...nemusel sem kupovat motor s turbem,stačil tříválec bez ničeho,když jezdím vlažně

Editováno: , autor: obitch
Vloženo

Bude tam nějaký problém, ať už v jízdním stylu nebo v motoru/palubním počítači samotném.

Ani když jedu jen 2km do obchodu, tak nemám spotřebu přes 10l.

38l/100km mi to ukáže na chvíli, když auto nechám bežet tak 5 min na volnoběh než vyjedu (třeba když něco zapomenu).

Vloženo

Díky,asi problém bude,jelikož nechám auto bublat jen minutku než otevřu vrata,pak jede z kopečku dolů,pak sice 2 km do kopce a dál zase 1 km z kopce,zastavím a 38l/100 ...prostě super,tomu auto nešlapu,koukám na okamžitou..., pak blikne  40L/100 na průměru a  kvůli kopci je tam okamžitá 30 - 40 L /100 ,ale pak 1 km dolů,kde je 0,0 L/100,zastavím a 38L/100,ani ZIL 131 tohle nežral

Vloženo

A neni to auto nove? Take jsem mel po koupi noveho vozidla vysokou prumernou spotrebu pres 7,5 l/100 km a nyni po dvou letech mam cca rok 5,8 l/100 km. Pocital jsem to po kazdem tankovani a vzdy se to postupne v tom prvnim roce o neco snizilo.

Vloženo

Pokud si jses jistej, ze neni chyby v tobe a mas overeno, ze realna spotreba s budikem souhlasi, tak ja osobne bych auto prohnal emisema a pokud tam bude chyba, tak mi logika rika, ze se to tam musi ukazat. Doklad bych pouzil jako podklad pro reklamaci. Neni to asi spravne, ale usetris si cas a nervy dohadovanim v servisu...kolega jednou vysokou spotrebu reklamoval a byl to nekonecnej pribeh.

Vloženo

Otázka je, zda sedí to co říká PP s realitou, když tankuješ (od plné do plné) sedí počet litrů se spotřebou kterou hlásí auto od dotankování?
Minulou zimu jsem jezdil trasu 4km po městě s převýšením 60m nahoru a i v mrazech co minulý rok panovaly jsem nebyl nad 10l/100 (když jsem to jel v opačném směru z kopce dolů), dostal jsem se bez problémů k 6,5-6l/100). V obou případech se za tu dobu motor ani neohřál. Přes 30l tam nemám ani když vyjedu a zobrazí se spotřeba (hned ta první).

Vloženo (editace)

Ona je taky ta okamžita spotřeba dost zavadějíci,chce to vyjet nádrž na "nulu" ,nabrat plnou a pak se uvidi jakou ma "průměrnou" spotřebu.Tohle nejde měřit z nějakeho 3 kilometrového useku kdy ta spotřeba takhle skáče.Pochybuji že pak najede na nádrž např.150 km.

 

Editováno: , autor: bitttpower
Vloženo

Pokud je to funglovka co před chvílí vyjela ze salonu tak to zatím nemá z čeho počítat ty hodnoty. A je potřeba to napřed zajet a neřešit aktuální spotřebu přesně jako píše bitttpower. 

 

Vloženo

Tak je to 1.2 TSI, to je minimálně rok staré auto. A ano, spotřebu nemá moc cenu řešit, ale zase aby měl někdo s 1.2 TSi EA211 problém stlačit spotřebu na okrsce při normální jízdě s jedním člověkem pod 7l/100, to už je docela extrém a opravdu bych hledal kde je problém, jestli v noze (což může být, ale když předtím jezdil s 1.2 TSI 63kW které bylo hodně náchylné na styl jízdy oproti EA211 do 6,5l/100...), nebo je problém v autě. Samozřejmě předpokládám zajeté auto

Vloženo (editace)

Díky všem reakce,takže mám Fabku III z roku 9/2015 najeto 44500+- ,kupováno se servisní knížkou od prvního majitele,nevím co se dá považovat za zajeté vozidlo,ale počítám,že již je...dnes přezkoušena opět spotřeba se známým,který vlastní octavii II z 2011 1,6 74 kw,který mimochodem jezdí dloudobě za 5,6l/100...jel s mojí fabií na doporučení zde ,aby se vyvrátilo mé nevěřícné počínání při jízdě ..trasu,kterou denně jezdím na silnici 1.třídy - 68 km zajel za ( z toho 4 po městě) 6,9 l/100,ještě naznačil,že ani se svým takhle opatrně nejel :-D a neví proč mu ve městě při popojíždění skáče na 40L/100 ..,,,ještě kolik ujedete na plnou palivovou nádrž ?

Editováno: , autor: obitch
Vloženo (editace)

600-800km na nádrž.

EDIT: Dálnice, město okrsky tak nějak stejně, vše jízda v limitech ale zase to neznamená že jedu za kamionem 85 :) .

Editováno: , autor: Martab
Vloženo (editace)

Po cca 800km se rozsvěcí hladový oko, tak tankuju. Nikdy jsem takto nenajel míň než 800km.

 

 

EDIT: vzhledem k tomu, že je to auto z druhé ruky, nemůže být potuněná ŘJ? Je mi podezřelé, že by soukromá, ale i právnická osoba s nájezdem 15tkm/rok prodávala auto ještě před tím, než vyprší pětiletá záruka (tvrdíš, že má servisku).

Editováno: , autor: Johny.z
Vloženo

Dnes opět spotřeba 7,6l/100 na 50 km jel sem to pěkně dlouho, takže opravdu piánko..při každém rojzedu na křižovatce opravdu lehounce plynu, v tu ránu okamžitá opět 40l/100 a drží, než přeřadim,tohle prostě moje dvojková fabka nedělala,s ním sem byl schopen ujet 8 km za 4,9l/100. Takže s tím zajet na emise a pak někam do Škoda servisu?auto by tedy mělo být ještě po 3 letech v záruce?

Vloženo (editace)

Pokud máš prodlouženou záruku na 5 let a dodržuješ servisní plán alespoň v minimální předepsané míře, tak ano. Nicméně, jak jsem psal, zbavovat se auta velikosti a ceny Fabie, pokud je v záruce, mi smrdí...

 

EDIT: ale nejprve si spočítej reálnou spotřebu. Spotřeba, kterou ukazuje palubní počítač, není relevantní - operuje s nějakou Pichšvejcovou konstantou, která se dá nastavit. Naopak měřidlo na čerpačce musí být kalibrované. Takže se může stát, že přijedeš do servisu, přijde maník s VAGem, nastaví konstantu v počítači a bude "opraveno".

Editováno: , autor: Johny.z
Vloženo

Take zalezi, jestli tam je spravna velikost kol a pneu. Nejdrive bych spocital spotrebu podle tankovani, tzn. dotankovat do plna, vynulovat pocitadlo kilometru, vyjet nadrz, dotankovat do plna a spocitat spotrebu z posledniho tankovani a ujete vzdalenosti.

Vloženo

Rozhodně s tím něco budeš mít, taky bych radil servis. Osobně mám dlouhodobou 5,8 při delší trase mimo dálnice kolem 5 a to jezdím svižně a plynule, max 10km nad rychlostními limity. Jo a mám Rapida MR2012 1.4Tsi s DSG... Na spotřebu nehledim, ale stylem brzda plyn nejezdím.

Vloženo

@osobne: velikost kol a pneu by nemel mit (vyrazny) vliv na zobrazovanou hodnotu spotreby - ridici jednotka si pamatuje obvod kola a vlastne pocita mnozstvi nastrikaneho benzinu na urcity pocet otoceni kol, a ze stejne veliciny se pocita i rychlost  a ujeta vzdalenost.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...