Přejít na obsah

TheFuZZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    48
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení TheFuZZ

  1. Za mě je tohle úplně normální zvukový projev, který moje F3 2015 dělá od pořízení v roce 2016. Děsivý zvuk kompresoru klimatizace zní jinak - je kolísavý (smyčka cca každou vteřinu až dvě), hlasitý a vibrující. U mého auta to začalo někdy v roce 2018 a od té doby to dělá. Klima zatím ale šlape, což je neuvěřitelné. Teď v zimě se mi k tomu opět ozývá mlácení od serva, když je auto ještě studené.. snad už jsem nepropásl ten moment, kdy jsem se to auta měl zbavit..
  2. Doporučuju pak zkontrolovat i prostor za podběhy. V mém případě tam byla shnilá hromada bordelu ze stromů co dělala zápach.
  3. Toto se dalo pěkně napsat do již existujícího tématu..
  4. Nemohl by to být kompresor klimatizace? Zkuste při ofuku, jiném než jen na čelní sklo, porovnat rozdíl při zapnuté a vypnuté klimě..
  5. TheFuZZ

    tlmice

    Domácí návod teda nemám, ale vrzání je způsobeno zteřelými silentbloky a uložením ramen. Já jsem největší rozdíl ve vrzání poznal po výměně uložení stabilizátoru a úplně to přestalo pak vrzat po výměně uložení ramen. Přední tlumiče jsem měnil po 110 tisíc, ve stavu kdy už byly totálně vyteklé. Nechal jsem si tam dát Sachsy a pocit je jak u nového auta. Zadní tlumiče po těch kilometrech pořád OK, akorát mi vyměnili jejich dorazy.
  6. Radost odpovědí na tu zásadní otázku, o kterou sondu jde, nedám. Jen bych rád přidal vlastní zkušenost s překousanými káblíky lambdy u 1,2ky - taky jsem se nesetkal s žádnými problémy s chodem motoru, nebo změnou spotřeby. Překousané káblíky od sondy jsem si dokonce onehdá opravil pomocí elektrikářské čokolády a kontrolka motoru sama zmizela. Nápad to moc skvělý nebyl, protože teplo od turba, které leží jen kousek od toho svazku káblíků způsobilo natavení čokolády. Naštěstí ne požár. Když mi na to přišli v AS, sondu jsem nechal vyměnit. Stálo to cca 3 tisíce. Doporučuju fakt pořádně ty káblíky prohlédnout, třeba se vám povede najít ten narušený a dle toho i o kterou sondu jde. Kunám každopádně ty káblíky moc chutnají.
  7. Manuální klima je asi nejhorší věc na mojí Fabce. Za těch 5 let co to auto mám jsem se s tou věcí nenaučil zacházet. Točítko "teploty" mívám nastaveno na téměř minimu, tak aby to samo nespouštělo vynitřní okruh, směr foukání dávám na sklo a nohy a když je mi vedro tak na střed, větrák běžně na stupni 1, když je vedro tak stupeň 2 a když je echt vedro tak nastupeň 3. V reálu je to tak, že tato nastavení furt měním, protože buď je mi vedro nebo mi vadí jak mi studený vzduch fučí do ksichtu.. Nejhorší klima jakou znám.
  8. Dle DP je utahovací moment dvanáctihranné matky 70Nm + 30° a má se vyměnit za novou.
  9. Dacia za 300k za mě rozhodně není rozumná volba. To už radši roční Fabku. A i to je kolikrát těžké si obhájit když za 300k koupíte Oktávku ve dvoulitru s rozumným nájezdem. Ano nejsem cílovka Dacie. Prostě dokážu pochopit proč si to někdo koupí, ale sám bych si takovou koupi před sebou neobhájil. Snad se tady na mě nesesype hněv všech milovníků rumunské značky, co v tomto vlákně jsou a že jich je.
  10. TheFuZZ

    Brzdy

    Ahojte, objednal jsem si z netu komplet nové desky a kotouče od ATE. Zadní desky mi přišly bez držáků - viz obrázek č.18. Některé značky je dávají k deskám, ale ATE zrovna ne. Nedokázal byste někdo zjistit číslo těch držáků segmentů? Abych si to moh doobjednat. Našel jsem akorát 1K0 615 231 B, ale nedal bych ruku do ohně za to, že to je ono. Dík.
  11. Mě zas volant "lupe" po ránu když je chladno. Neřeším. Já myslím že je normální že se materiály chovají různě v různých teplotách, zvlášť u levného auta.
  12. Máš těžké dilema teda. Problém se zakarbonováním bys nějak brzo mít neměl, dokud to občas proženeš po dálnici. Určitě bych se nebál ani 70kw u Fabie kombi. Já mám 66kw 1.2 Tsi hatchback a už jsem s tím autem toho uvezl a hodně, včetně ledničky na přívěsu a byl jsem s tím několikrát v Chorvatsku. Naprosto napohodu. Doporučuju se v obou autech svézt, protože Fabia je dosti úzká, takže pokud si trochu korba, což bys jako student Unobu mohl být, tak by ti třeba ten prostor nemusel stačit. Scala je o poznání širší ale má kratší kufr než Fabka kombi. Pokud si zvyklý na Oktávku, podíval bych se i po nějaké trojkové lehce ojeté s 1,5tsi. V tom bys uvezl i kolegy/spolužáky když jednou za čas pojedeš dom. Fabka má totiž velmi málo místa na nohy pro cestující vzadu, v tom by Scala měla být lepší.
  13. Já jsem teď na 87 tis. km se svou 2015 1,2TSI 66kw. S autem jsem relativně spokojený, jezdí vcelku dobře, ale taktéž to není úplně bez vad. Krom výše zmíněných zadních brzdových kotoučů, které se vlivem koroze zmenšily na průměru minimálně o 2cm, jsem byl nedávno nucen vyměnit drahou vodní pumpu (5500,-) protože tekla. Podvozek teď v zimě opět vydává kvíkavé zvuky jak kočár z dob před vynalezením parního motoru. Velmi mě znepokojuje hlasitý zvukový projev kompresoru klimatizace a taky vibrace motoru při volnoběhu, kdy s sebou celý motor jednou za pár sekund docela škubne. Vidím to tak, že při 120 tis km to auto pošlu do světa, snad se toho já i auto dožijeme.
  14. Tak jen doufám že příští generace Fabie se nebude snažit Sanderu nějakým způsobem konkurovat. Nemyslím že by současná generace Fabie a Sandera si byly konkurencí. Leda tak ojetá Fabie vs nové Sandero.. Jinak se mi na tom Sanderu líbí, že ukazuje že ledky a displaye jsou levnější než halogeny a budíky. I když teda asi všichni víme, že tyto nové technologie jsou opravdu spotřební a po 10 letech asi celé to auto poputuje do šrotu protože se to prostě nebude vyplatit opravovat resp shánět displaye, celá světla apod. Horší když to začne cpát i Škodovka do Fabie, protože na to tady zatím nejsme všichni úplně připraveni, že bychom měli posílat 10 let staré Škodovky do šrotu, když jsou ještě o polovinu dražší. Uvidíme příští rok.
  15. Pokud ti neteče, neměnil bych ji. I kdyby ti nějak časem selhala, tak ti rozvody a tím celý motor neohrozí. Já ji teď měnil, protože mi tekla. Samotná stála 5500, což není zanedbatelná částka. Samozřejmě neorigo je levnější, ale u pumpy použité u tohoto motoru je už tolik iterací, že bych se radši držel originální náhrady.
×
×
  • Vytvořit nový...