Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hm, rozdíl dost jasný, ruku jako desetiletá holčička nemám a ta moje je zatím moc malá.Zkusím ukecat prodejce při předání na výměnu... Jinak návod dost přesný, některé body bude možná nutno opakovat vícekrát. :kol-47:

Vloženo

Když já na O3 měnil žárovky tak jsem si taky užil. Na oktávce se mění z motorovýho prostoru, ale moc místa tam taky není. Měnil jsem H7 i H15. H7 celkem bez problémů. První H15 taky ale pak zaúřadovaly Murphyho zákony.... Tu poslední tam ne a ne dostat. Po půlhodině snažení, kdy mi i žárovka spadla dovnitř světlometu a musel jsem řešit jak jí vylovit, jsem zjistil, že ty plíšky horního a spodního dílu žárovky na sebe nesedí úplně přesně. Takže brusku a zabrousit. Pak už tam šla dobře. Suma sumárum asi hodina nadávek. Zlatá Oll

Vloženo

Rozdíl v barvě a množství světla snad musí vidět i slepý :kol-16: Akorát poslední dvě fotky moc rozdíl v barvě neodhalují... i NB jsou prostě pořád do žluta...

Vloženo

Napadá mě, jestli nedošlo ke špatnému pochopení pravá/levá -> na čem to prohlížíš? Na 22" monitoru jsou fotky vždy po dvou vedle sebe - levá fotka jsou sériové žárovky série, pravá fotka jsou žárovky NB. Na 12,5" notebooku jsou ale teď všechny fotky pod sebou.

Vloženo

Mne je napr. jedno ako sa zobrazujú, neuraz sa, ale ja tam nevidím nič, kvôli čomu by sa oplatilo namáhať sa s výmenou žiaroviek a riskovať aj ich častejšiu výmenu (keďže zrejme menej vydržia ako klasické). Nevravím, že nevidím vôbec žiadny rozdiel. Ale evidentne, ak je potrebné vôbec vysvetľovať, že ktoré sú ktoré, tak ten rozdiel výrazne asi nevidia ani ostatní. V každom prípade, ak v noci lepšie vďaka nim vidíš a si spokojný, tak to je podstatné  :kol-47:

Vloženo

Tady došlo k omylu, že jsem měl za to, že v levém světle má standardní žárovku a v pravém NB či naopak. Proto jsem psal, že nevidím změnu. Pak jsme si vysvětlili, že se jedná o porovnání dvou fotek, které se zobrazují na každém počítači jinak. No rozdíl tam tedy jakýs takýs je. Ale upřímně, stojí to za tu investici?

Vloženo

taky jsem to chvilku nechapal:) Jinak je tam videt zmena.

CO se tyka fotek pod sebou, nezalezi na velikosti monitoru ale spise na rozliseni a jak ma kdo nstaven prohlizec (zoom) na 50" TV LCD mam i tak fotky pod sebou az pri oddaleni zoomu mam fotky vedle sebe.

 

Kazdopadne dekujeme za porovnani.

Vloženo

Mne je napr. jedno ako sa zobrazujú, neuraz sa, ale ja tam nevidím nič, kvôli čomu by sa oplatilo namáhať sa s výmenou žiaroviek a riskovať aj ich častejšiu výmenu (keďže zrejme menej vydržia ako klasické). Nevravím, že nevidím vôbec žiadny rozdiel. Ale evidentne, ak je potrebné vôbec vysvetľovať, že ktoré sú ktoré, tak ten rozdiel výrazne asi nevidia ani ostatní. V každom prípade, ak v noci lepšie vďaka nim vidíš a si spokojný, tak to je podstatné  :kol-47:

 

Zbytečně plašíš. První NB Plus H4 mi prasknul ve FII FL po 75 tisících km (4 roky).

 

Tady došlo k omylu, že jsem měl za to, že v levém světle má standardní žárovku a v pravém NB či naopak. Proto jsem psal, že nevidím změnu. Pak jsme si vysvětlili, že se jedná o porovnání dvou fotek, které se zobrazují na každém počítači jinak. No rozdíl tam tedy jakýs takýs je. Ale upřímně, stojí to za tu investici?

 

Rozhodně to za ty peníze stojí. Když praskl NB+ u FII, dali v servisu obyčejné žárovky. Nejde ani o to, že NB dosvítí trochu dál, ale spíš o to, že dávají víc světla, takže plocha před autem je cekově jasněji a více nasvícena. Tyhle fotky neukáží změnu v celém rozsahu. Myslím si, že se vyplatí dát NB i do dálkových reflektorů.

 

taky jsem to chvilku nechapal:) Jinak je tam videt zmena.

CO se tyka fotek pod sebou, nezalezi na velikosti monitoru ale spise na rozliseni a jak ma kdo nstaven prohlizec (zoom) na 50" TV LCD mam i tak fotky pod sebou az pri oddaleni zoomu mam fotky vedle sebe.

 

Kazdopadne dekujeme za porovnani.

 

Samozřejmě, že jde o rozlišení a prohlížeči, ale pro zjednodušení jsem to popsal jen na velikosti.

Vloženo (editace)

Mne je napr. jedno ako sa zobrazujú, neuraz sa, ale ja tam nevidím nič, kvôli čomu by sa oplatilo namáhať sa s výmenou žiaroviek a riskovať aj ich častejšiu výmenu (keďže zrejme menej vydržia ako klasické). Nevravím, že nevidím vôbec žiadny rozdiel. Ale evidentne, ak je potrebné vôbec vysvetľovať, že ktoré sú ktoré, tak ten rozdiel výrazne asi nevidia ani ostatní. V každom prípade, ak v noci lepšie vďaka nim vidíš a si spokojný, tak to je podstatné  :kol-47:

 

Tady došlo k omylu, že jsem měl za to, že v levém světle má standardní žárovku a v pravém NB či naopak. Proto jsem psal, že nevidím změnu. Pak jsme si vysvětlili, že se jedná o porovnání dvou fotek, které se zobrazují na každém počítači jinak. No rozdíl tam tedy jakýs takýs je. Ale upřímně, stojí to za tu investici?

 

 

Z fotky to nejde poznat ale osvětlení okraje vozovky je výrazně lepší než v případě klasických, nové žárovky svítí o chlup dál než klasické, ale podstatný rozdíl je v množství světla, řekl bych, že 50-100 metrů před autem mám teď mnohem více světla než jsem měl předtím a nevyplatí se to, ale to je jako bych se tě zeptal, jestli má cenu si do auta dávat automatickou klimu, když manuální taky chladí. Pro bezpečnost svoji i ostatních jsou pro mě 700.- dobře investované peníze a navíc staré NB Plus jsem měl v autě 1,5 roku a nepraskly a to jsem neměl DRL, auto jsem pak prodal s těmi žárovkami.

Editováno: , autor: los pakos
Vloženo

Rozlišoval bych životnost H4 a H7. V zásadě platí pravidlo, že H4 má oproti H7 zhruba 2x větší životnost. takže ano NB plus mohla vydržet relativně dlouho v kombinaci s denním. U H7 všechno podělte dvěma.

 

Měl jsem H1 :D

Vloženo

No.. a sme doma :)

Naschvál som sem nadhodil tému životnosti, lebo z okolia mám tiež info, že toľko nevydržia. Neviem ako je to presne technicky riešené, ale napadá ma len to, že skrátka je ziarovecka viac "rozpalena" a tým dáva viac svetla, ale zároveň preto aj skôr žiaľ odíde.

Vloženo (editace)

H1 má sice delší životnost jak H7 ale už ne o tolik jako H4. Aby bylo jasno vycházím z technické dokumentace Osramu. Vliv na životnost má konstrukce žárovky, konstrukce světlometu a stabilita elektrické sítě automobilu. Proměnných ovlivňující životnost je tedy více.

Odkaz na technické údaje tady.

Co znamenají parametry životnosti B3 a Tc asi víte, kdyby ne, tak tady je výtah ze zákona.

Editováno: , autor: Supermarine_Spitfire
Vloženo

V každém případě si myslím, že pokud má auto denní svícení, tak si myslím, že ta životnost se prodlouží minimálně o polovinu, protože je za chvíli léto a světla v podstatě člověk zapne jen v rozmezí 19:00 - 6:00 kdy ještě není světlo.

Vloženo

Souhlas. Myslím, že řešit kratší životnost u NB fakt nemá smysl. A jestli prasknou jednou za 4 roky, tak to to klidně vyměním a myslím, že i finančně utáhnu. :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...