Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

A to nešlo napsat hned? Je jedno jakým názvem nazvu to,že turbo fouká při startu,když něco nevím, tak se zeptám,nekoupil jsem si auto za půl mega abych slepě věřil tomu,že je všechno ok,když se mě třese motor,skrze vyšší otáčky při startu a fouká turbo.Pokud je to norma u Škodovek, tak dobrá,děkuji za vysvětlení, měl jsem před tím trapné Daewoo ( lanos,kalos) sice bez turba ale takovou show při startu mě nepředvedl ani jeden a to dostávali sakra na prdel.Každý umí akorát stírat ale poradit umí málokdo, proto jsem šel na toto fórum,abych se dozvěděl, jak to dělá u vašich aut,jestli to tak má být,nebo je to nějaký nedodělek a bude potřeba výměna nějakého dílů zavčas, než to zničí motor.Btw pochybuji, že se někde dočtu v odborném textu,že skrze euronormy teď motory předvádějí takovou hitparádu. BTW zrovna Škoda, se už několikrát sama usvědčila, že umí vypustit  do světa motorizace, které nejsou konstrukčně zcela dořešené.

Upraveno od Beerheineken

  • Autor

Jinak se omlouvám za to, že nejsem spokojený s tím, jak funguje nový motor. U dřívejších aut to vždy značilo začínájící problém něčeho vážnějšího.

Upraveno od Beerheineken

  • Autor

Jinak takhle by měl znít relativně normální start u Škodovky. Tohle je natočené včera ráno, po nočním stání

A to nešlo napsat hned? Je jedno jakým názvem nazvu to,že turbo fouká při startu,když něco nevím, tak se zeptám,nekoupil jsem si auto za půl mega abych slepě věřil tomu,že je všechno ok,když se mě třese motor,skrze vyšší otáčky při startu a fouká turbo.Pokud je to norma u Škodovek, tak dobrá,děkuji za vysvětlení, měl jsem před tím trapné Daewoo ( lanos,kalos) sice bez turba ale takovou show při startu mě nepředvedl ani jeden a to dostávali sakra na prdel.Každý umí akorát stírat ale poradit umí málokdo, proto jsem šel na toto fórum,abych se dozvěděl, jak to dělá u vašich aut,jestli to tak má být,nebo je to nějaký nedodělek a bude potřeba výměna nějakého dílů zavčas, než to zničí motor.Btw pochybuji, že se někde dočtu v odborném textu,že skrze euronormy teď motory předvádějí takovou hitparádu. BTW zrovna Škoda, se už několikrát sama usvědčila, že umí vypustit  do světa motorizace, které nejsou konstrukčně zcela dořešené.

To je zase nadělení... Nerozumíš tomu ani za mák, ale jistě víš, že je to norma u škodovek a určitě škodlivá. Máš na to záruku, ne? Tak to dej do servisu a dostane se ti odborné rady a pomoci. Pokud se ti to nelíbí, kup si zase korejce. Dočteš se, že od EURO III se počítá 40 vteřinové zahřívání motoru do měřícího cyklu. Od té doby se automobilky snaží v tomto cyklu různými způsoby toto překonat. VW si vybral tento, nic s tím neuděláš. Poděkovat se můžeš soudruhům z Bruselu. Víc tady asi nemá smysl řešit.

Nemám vůbec žádné zkušenosti se 103 kW 1,4 TSI ale měl jsem 92 kW variantu ve dvojkové O  FL a najel s ní nějakých 130.000 km. Zvuky při startu byly naprosto šílené (motor měl ještě řetěz a zpočátku byly problémy s napínákem u těchto motorů-teď už je tam řemen). Nyní mám v G7 taky 92 kW 1,4 TSI a ten průběh je naprosto stejný (zvuk je trošku jiný - řemen jak známo nechrastí :-). Z toho co jsem za ty 4 roky vypochopil byl ten průběh zcela závislý na teplotě vzduchu, přičemž tam (alespoň podle toho, co jsem za ty roky vypozoroval) nebyla žádná závislost typu"čím nižší teplota, tím vyšší otáčky po delší dobu" spíše jsem byl udiven průběhem za mrazu nebo při teplotách mezi 15-20°C....nic škodlivého to není, ale "uchunelahodící" zvuk to teda je...mně zas v G7 "vyje" startér a doběh má (asi po zasunutí pastorku zpět) jak 500 kg rotor nějakého obřího elektromotoru...taky prý normální. No, netuším na jaké všelijaké "normálnosti" si lze či nelze zvyknout, ale po těch 130.000 km s řetězem kdy mě to teda vždy dovezlo kam jsem potřeboval,musím říct, že teď už přežiju všechno....protože to vypadalo (a několikrát jsem to tu i psal) že se řetěz rozpadne a všechno se to potká v nejbližších třech sekundách....no a ono nic....jo ekologie je sviňa......BTW :-)

Jinak takhle by měl znít relativně normální start u Škodovky. Tohle je natočené včera ráno, po nočním stání

Přesně takto to mám i já, Myslím, že v pořádku.

Ahoj, souhlas, toto poslední video je standardní projev motoru po startu a nikdy jsem neřešil to co má "Beerheineken" = SERVIS a vydržet :-)

P.S. někdo v jiném vlákně tohoto fora psal o přehrání SW pro motor,(přehráli v rámci jiné reklamace) ihned jsem poptal ve Škoda servisu a mě se to prý netýká, nemůže to být ono?

  • Autor

Není možné přihodit odkaz na Vámi popisované vlákno?

  • 1 rok později...
V 16. 6. 2015 at 6:23, msp napsal:

Ahoj, souhlas, toto poslední video je standardní projev motoru po startu a nikdy jsem neřešil to co má "Beerheineken" = SERVIS a vydržet :-)

P.S. někdo v jiném vlákně tohoto fora psal o přehrání SW pro motor,(přehráli v rámci jiné reklamace) ihned jsem poptal ve Škoda servisu a mě se to prý netýká, nemůže to být ono?

Pawouk má pravdu je to předehřev katu, mám dojem že to píšou i v příručce a není to pokaždý  AŤ ŽIJE EKOTERORIZMUS EU

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.