Srpen 23, 201510 r 1,0 55kW točí při 130 4500,44kW 4200.Průběh krouťáku je stejný,podle SM se silnější motor vzhledem k minimálním rozdílům nevyplatí.Lepší zrychlení je z velké části dané jen kratšími převody.
Srpen 23, 201510 r nic méně pětku má delší jak vidím ... ale je to jinak jak u haťapky ... doufal jsem, že to třeba budou mít jak ty poslední převodovky na HTP, kdy 120=cca 3500 nebo tak nějak, někdo jsem tu hodnotu tady někde zahlédl
Srpen 23, 201510 r Ještě jednou 55kW točí 4500 , 44kW točí 4200 ,tudíž 44 kW má pětku delší.Má to jen 98 Nm,proto tak krátké převody.Citigo točí se stejným motorem 3500.
Srpen 23, 201510 r Ani ne, podívej se na průběhy krouťáku a výkonu. Ve 3000 ti krouťák teprve začíná a vydrží do 4500, takže ty převody jsou tak akorát. Tenhle motor se prostě musí víc točit oproti staré HTP...
Srpen 23, 201510 r Mazec myslím s ohledem na životnost.Průběh je samozřejmě daný mini kubaturou.Na těch křivkách je vidět,že připlácet za 55 kW smysl nemá žádný. Upraveno Srpen 23, 201510 r od standavfr
Srpen 23, 201510 r no ještě si porovnejte realnou spotřebu Tsi ve F III oproti spotřebě litru na LPG.. jestli se to vyplati do toho jiti Upraveno Srpen 23, 201510 r od JirkaBrno
Červen 3, 20205 r menší aktualizace: momentálně najeto 99 069km z toho cca 96 500 na LPG. Spotřeba od počátku LPG zástavby až doposud je: 0,91Kč/ km za plyn + 0,09Kč/km BA = 1,00 Kč na kilometr (podotýkám náklady na BA by mohli být o halíř dva nižší, neboť beru výhradně dražší Vervu) provoz jak okresky, tak i dálnice (tempomat 130-140)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.