Pepav Vloženo 3. Duben 2015 Sdílet Vloženo 3. Duben 2015 Jak už všichni asi víme, nemá nová Fabia EGR ventil pro recirkulaci spalin. Část spalin se plive přes ventily sání do sacího kanálu a odtud je natažena zpátky k dalšímu cyklu válce. Zabýval se už někdo z vás tímto? Ví o tom někdo něco bližšího? Zajímalo by mě, jestli má F3 škrtící klapku výfuku a pokud ano, zda by tato klapka šla vyhodit a tím alespoň částečně eliminovat foukání zplodin hoření do sání motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Duben 2015 Sdílet Vloženo 3. Duben 2015 U tohoto motoru není klapka ve výfuku. Podle škodováckých materiálů je "jednotka klapky výfukových plynů J883" součástí nízkotlaké recirkulace spalin EGR u dieselů EA288. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 30. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2015 Pokud bych "otevřel" výfuk a snížil tak odpor unikání spalin, bude se recirkulovat menší objem spalin? A jak zcela vyřadit recirkulaci? Musela by tam jít celá jiná vačka na ventilech?? Neví někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2015 Musel bys nejspíš vyřadit přestavovač sací vačkové hřídele. Pochybuji, že toto lze provést bez zásahu do sw řj motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.