Přejít na obsah

Jak často necháváte vyvážit pneumatiky Vašeho auta?


SkodaRapid

  

98 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

  • o 7 měsíců později...

Já mám spíš zkušenost, že ve třetině případů se jim to vyvážit nepovede... Resp. v TASY se jim to povede vždy, jeden šikovný garážista na staré mašině to zvládne také vždy, ale ostatní v polovině případů vyvažují, nalepují, a furt to hází...

Takže pokud volant nevibruje, je zbytečné dělat si vyvažováním problémy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna jsem to chtěl napsat. Co jsem měl jedny kola a přezouval jsem je, každé druhé přezutí problém s vyvážením. Teď to mám zase, po přezutí na zimáky vibrace, přehodil jsem zadek na předek což se dost zlepšilo, ale to není řešení, takže jedu zase do servisu jen na vyvážení. 

Jinak co mám kola v sadě zimní/letní, vyvažuju asi tak jednou za dva roky, prostě v létě naložím zimáky a prázdný pneuservis je bez čekání převáží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vyvažuji, když si o to auto řekne. Jinak to jsou vyhozený peníze a mýtus. Když se podíváte v pneuservisu, tak 5g se neřeší, když dají vyvážené kolo zpět na vyvažovačku, tak málo kdy je tam opět nula. Podívejte jak někteří mají vzorky plné kamínků, teď tam jsou, pak jich pár vypadne, pak zas nějaké přibudou, do toho bordel ze silnic a je tam tolik různých gramů až, až. Takže, až si auto řekne, tak to řešit.

Editováno: , autor: Dodi 15
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Effective: Nevím jestli mám dost já, ale napsal jsem pouze svůj názor a zkušenosti. Jak je vidět, tak je zde sdílejí i další.

Pokud budou vibrace, klepání a podobně a bude se i přes to jezdit, tak samozřejmě vliv na podvozkové dílce tam bude, ale potom to není o vyvážení, ale o neschopném řidiči vozu. Můžeš prosím napsat co se může zničit od plně nic nenaznačujícího a nevyváženého kola? Nic mě nenapadá. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsem majitelem pneuservisu a zrovna dělám u vyvažovačky tak snad mohu něco napsat.

Vždy převažujeme zákazníků pneumatiky a záleží na typu pneu,na způsobu jízdy,na to kde auta jezdí,řekl bych že procentuálně je to 70/30,kdy většina kol se dovažuje více jak 15 gramy.Ano,u některých aut 10/15/20 g nejsou poznat žádné změny,některá  už při nedovážku 10g kmitají volantem.Je to na každém,co si myslí,kde ušetří.

Osobně u svého auta převažuji kola 4x za rok(2x zimní a 2x letní),poprvé při nasazení a podruhé většinou před dovolenou.Nedovážky jsou většinou do 10 g což u mého Superba na 18" kolech není znát

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Effective, nikdo tě nepřesvědčuje, že nemáš převažovat. Pokud chceš mít klid na duši a dobrý pocit, být pravidelně o nějakou kačku chudší, tak tam jezdi třeba několikrát za rok to je jen a jen tobě. Dáváš sám příklad, který právě odpovídá na neschopného šoféra který to bude řešit pozdě. Jo a ještě doplním, že mám známé kteří provozují pneuservis a podle jejich slov je to podobně. To je to samé jako s utahovacími momenty, nikdy to neuděláš přesně a i když mají pistole nějak nastavené, tak stejně to je pokaždé jinak a tak podobně je to s vyvážením.

Pro mě samotného hovoří přes 20let zkušeností, které ti nikdo nevezme. :kol-34:

Dám ještě příklad: pojedeš převážen z pneuservisu, bydlíš na vesnici v horách, posyp. materiál kamínky, během několika jízd, máš plné vzorky kamínků, vyvážení je ta tam a co budeš dělat nyní ty? Každou jízdu se raději stavíš v pneuservisu na převážení nebo budeš žít s pocitem, že ničíš vědomě podvozkové komponenty? A to je výzva. :kol-31:  :kol-47:

Končím tuto diskuzi, já jsem svůj názor vyjádřil a zatím si stojím. S přátelským pozdravem Dodi. :kol-29:

PS: Dle diskuze jsem rád, že nejsem sám s tímto názorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych měl každému převažovat 4x za rok,tak mě mrdne.To určitě není potřeba.Já jen,když jsem u zdroje,tak proč né.

Jinak bych to nedělal .Dodi má pravdu v tom,že po cestě posbíráte do vzorku dost kamínků a stejně to pneu nerozváží,ale...nasbíráte je po celém obvodě-to je potřeba ji uvědomit.Velké,které by mohly kolo rozvážit,se tam neudrží,malé jsou po celém obvodě,tak je to +- vyvážené.Ale dost lidí k nám jezdí v zimě,že mají nevyvážená kola,že jim vibruje celé auto a ono stačí sundat disk a shodit z něj namrzliny-ty udělají opravdu pořádný cirkus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud člověk svépomocí přehazuje celá kola, tak se to preventivní převažován ani moc nevyplatí - převážení včetně demontáže 400 až 500 x 2 = 800 až 1000 ročně, jedna nová guma stojí... A to nepočítám, že v době všeobecného přezouvání je celkem ojeb hledat servis, kde mají volno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...