Září 25, 20231 r Nezkoušel, ale nechápu, jak může charakteristika plynového pedálu souviset s posilovačem řízení.
Září 25, 20231 r Nemohu posoudit, pravdou je, že když přepnu na režim sport, změní se nejen tuhost řízení (volantu), ale i charakteristika plynového pedálu.
Září 25, 20231 r No ja muzu potvrdit ze kdyz prepnu to kodovani z krkokoveho rizeni casem na rizeno primo prahovou hodnotou tak zmizi prodleva ovladani plynoveho pedalu. Dokonce k tomu byla i graf krivka kde je znazornena ve ctverci krivka pedalu u prahove hodnoty byla od leveho spodniho rohu do praveho horniho rohu znatornena prima primka kdezto u krokove casoveho reizeni byl obloucek... Pokud jde o tuhost toceni volantem tu jsem nastavil na automat. Cim jedu rychleji tim volant tuhne. (ve vsech modech) Nevyhovoval mi pri sportu pri manevrovani v male rychlosti tuhy volant jak u skodovky 120. Upraveno Září 25, 20231 r od JSvoboda
Září 25, 20231 r Nebyly ty grafy náhodou přehozené? Pokud tam byla přímka, znamenalo by to, že plynový pedál má v celém rozsahu stejnou charakteristiku. Ten "oblouček" může právě znamenat, že plynový pedál má na počátku dráhy "výraznější" vliv.
Září 25, 20231 r Viděl jsem asi jinou grafickou charakteristiku plynového pedálu, byla to, pokud si pamatuji, rostoucí logaritmická funkce, tzn. stejný krok na počátku dráhy pedálu zamenal silnější odezvu. Oproti lineární (přímka), kde v celém rozsahu má stejný krok stejnou odezvu. Je ale možné, že každý zmiňujeme jiný graf. Upraveno Září 25, 20231 r od KarelM
Září 25, 20231 r No hlavne podle tech krivek co jsem dal to podle mne tak funguje. Ta kriva na zakladnim nastaveni opravdu plyn reaguje laksne zebse na akceleraci proste ceka... to je znamy fakt a i prenastaveni na linearni reakci se jizda vyrazne zlepsi. Ve sportu muze byt ta krivka klidne do obloucku smerem nahoru. Ale zde bych rekl ze je to podle chovani presne podle toho grafu. Tak jak prodas pedalem tak reaguje motor... na zakladnim nastaveni pridas pedal a nic pridas vic a nic a pak to vystreli...absolutne pro mne nevyhovujici. Nyni mi to vyhovuje. Ted uz je to jen na turbodire tu mam ale chipem minimalizovanou... Upraveno Září 25, 20231 r od JSvoboda
Září 25, 20231 r Delal jsem to kamosovi na O3 RS TDI a pocitoval taky zmenu... nejdrive byl skepticky ale pak sam uznal zlepseni. Ale verim ze jsou lidi co to proste tak neresi a tedy nepoznaji rozdil...
Říjen 3, 20231 r Ahojte. Hľadal som to tu vo fóre, ale asi som zle hľadal. Tuším som to tu niekde čítal, ale už to neviem nájsť... Riešil niekto dokódovanie zatvárania kufra tlačidlom na stredovej konzole? Otváranie funguje. Mám aj komfortné otváranie/zatváranie nohou, ale toto Škodovka asi kvôli bezpečnosti nenakonfigurovala. Mám VCDS... Nájdem to niekde tam? Vďaka chlapci za odpoveď. Upraveno Říjen 3, 20231 r od r_e_n_e
Říjen 3, 20231 r Nevim jak dneska ale bylo to nejak problematicke a muselo se jezdit do Strakonic k Ferdovi nebo jeste k nekomu mam pocit! Prostym kodovanim myslim stale nelze.
Říjen 3, 20231 r Ahoj, Ferda mi to nakódoval na dálku, jen jsem si musel půjčit někde kabel. Přes VCDS to nešlo udělat. Ale je to paráda otevřít i zavřít zevnitř
Říjen 4, 20231 r Pomocí VCP to Ferda udělá i na dálku. Já ten dataset nemám.😏 Je to řešeno parametrizací. Kódováním ani adaptacemi to nejde a už nikdy nepůjde. Koncern se snaží vše přesunout do EEPROM.
Říjen 4, 20231 r zavírání kufru na tlačítko není problém v Praze a Praha východ ,na počkání (10minut). ... v případě zájmu pošlete zprávu .
Říjen 4, 20231 r Tak to by si mnozi udelali i sami teda... kdyz uz "to jde na par kliknuti" treba se nekdo zde sveri s tim ;)...
Říjen 4, 20231 r Pokud nekdo ma vcp a nudi se mam tu jeden dataset na kufr ale nezarucuju funkcost nemam jak vyzkouset stazeno z ruskych for ale tim ze to mam tak kdyby neco nechci to zrusit
Říjen 4, 20231 r před 3 hodinami, roubic napsal: Pokud nekdo ma vcp a nudi se mam tu jeden dataset na kufr ale nezarucuju funkcost nemam jak vyzkouset stazeno z ruskych for ale tim ze to mam tak kdyby neco nechci to zrusit z drive.ru vyzkoušet můžete, ale je to pouze pro jeden daný software......
Říjen 5, 20231 r Budu se opakovat, od Ferdy mám tento: Adressword : 6D (Deck Lid Control Unit} - J605 HDSG-Modul VAG no. : SW: 5Q0959107J HW: 5Q0959107J SW version : 0253 # Coding : 0D88 ASAM: UDS, EV_DeckLidCONTIAU736 001012 DATASET: 3V0771t____ >>> No faults found Jen upozorňuji (znovu), že některé datasety na zavírání kufru tlačítkem vyžadují, aby uživatel držel tlačítko stisknuté po celou dobu zavírání kufru. A mohou mít různé jiné anomálie. Tento funguje parádně. A ano @Jakub Octavia II RS, parametrizace je zpravidla pro konkrétní HW/SW typ jednotky a verzi SW. @JSvoboda parametrizace je opravdu na pár kliků a je třeba jen VCP (dá se koupit 😄) a onen soubor s datovou sadou... spousta datasetů je v souboru 6D.zip ke stažení zde https://www.drive2.ru/b/639294819247599097/ Upraveno Říjen 5, 20231 r od DavesMan
Říjen 5, 20231 r Tak to ne to delat nebudu... Ja myslel ze jste prisli na neco v kodovani. A vcp nebo dalsi diag nehodlam resit. Ale diky vam
Říjen 6, 20231 r Je tu někdo z Prahy, za kým bych přijel, aby mi za pět minut upravil jednu nakodovanou funkci? platím flaškou či penězi:-)
Říjen 23, 20231 r Možná blbá otázka, ale jste schopni s VCP fungovat na Win 11? Nejsem schopen aplikaci zprovoznit a dostat se u nového PC k funkční aplikaci a něco udělat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.