Přejít na obsah

Kódování funkcí na Superba III (VCDS)


kokta7

Doporučené příspěvky

No ja muzu potvrdit ze kdyz prepnu to kodovani z krkokoveho rizeni casem na rizeno primo prahovou hodnotou tak zmizi prodleva ovladani plynoveho pedalu. Dokonce k tomu byla i graf krivka kde je znazornena ve ctverci krivka pedalu u prahove hodnoty byla od leveho spodniho rohu do praveho horniho rohu znatornena prima primka kdezto u krokove casoveho reizeni  byl obloucek... Pokud jde o tuhost toceni volantem tu jsem nastavil na automat. Cim jedu rychleji tim volant tuhne. (ve vsech modech) Nevyhovoval mi pri sportu pri manevrovani v male rychlosti tuhy volant jak u skodovky 120. 

75636B75-30AF-467A-B03F-101DD26AAD4C.jpeg.87182890a48b044c302da94f20400b94.jpeg

Editováno: , autor: JSvoboda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viděl jsem asi jinou grafickou  charakteristiku plynového pedálu, byla to, pokud si pamatuji, rostoucí logaritmická funkce, tzn. stejný krok na počátku dráhy pedálu zamenal silnější odezvu. Oproti lineární (přímka), kde v celém rozsahu má stejný krok stejnou odezvu. Je ale možné, že každý zmiňujeme jiný graf. 

Editováno: , autor: KarelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavne podle tech krivek co jsem dal to podle mne tak funguje. Ta kriva na zakladnim nastaveni opravdu plyn reaguje laksne zebse na akceleraci proste ceka... to je znamy fakt a i prenastaveni na linearni reakci se jizda vyrazne zlepsi. Ve sportu muze byt ta krivka klidne do obloucku smerem nahoru. Ale zde bych rekl ze je to podle chovani presne podle toho grafu. Tak jak prodas pedalem tak reaguje motor...  na zakladnim nastaveni pridas pedal a nic pridas vic a nic a pak to vystreli...absolutne pro mne nevyhovujici. Nyni mi to vyhovuje. Ted uz je to jen na turbodire :) tu mam ale chipem minimalizovanou...

Editováno: , autor: JSvoboda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. 

Hľadal som to tu vo fóre, ale asi som zle hľadal. Tuším som to tu niekde čítal, ale už to neviem nájsť... 

 

Riešil niekto dokódovanie zatvárania kufra tlačidlom na stredovej konzole? 

Otváranie funguje. Mám aj komfortné otváranie/zatváranie nohou, ale toto Škodovka asi kvôli bezpečnosti nenakonfigurovala. 

Mám VCDS... Nájdem to niekde tam? 

Vďaka chlapci za odpoveď. 

 

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu se opakovat, od Ferdy mám tento:

Adressword  : 6D (Deck Lid Control Unit} - J605  HDSG-Modul   
VAG no.     : SW: 5Q0959107J  HW: 5Q0959107J 
SW version  : 0253

# Coding      : 0D88

ASAM: UDS, EV_DeckLidCONTIAU736 001012
DATASET: 3V0771t____

>>> No faults found

Jen upozorňuji (znovu), že některé datasety na zavírání kufru tlačítkem vyžadují, aby uživatel držel tlačítko stisknuté po celou dobu zavírání kufru. A mohou mít různé jiné anomálie. Tento funguje parádně. A ano @Jakub Octavia II RS, parametrizace je zpravidla pro konkrétní HW/SW typ jednotky a verzi SW.

@JSvoboda parametrizace je opravdu na pár kliků a je třeba jen VCP (dá se koupit 😄) a onen soubor s datovou sadou... spousta datasetů je v souboru 6D.zip ke stažení zde https://www.drive2.ru/b/639294819247599097/

Editováno: , autor: DavesMan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...